Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-mies oletti kysymättä, että haluan pizzasta kasvisversion, koska olen nainen

Vierailija
06.03.2017 |

Tapasin yhden ihan fiksun oloisen ja mukavan miehen, meillä oli hauskaa ja seksiäkin oli. Kun olin suihkussa, mies oli tilannut pizzaa. Hänelle salamipizza tuplajuustolla ja minulle kasvisversio. Kun kysyin, miksen minä saanut samanlaista, hän mutisi "No muijat aina valittaa jos on lihaa" En oikein tykkää tuollaisesta stereotypisistä oletuksista, olisiko tämä juttu tässä?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä se oli. Tulee toistumaan. A-luokan lihansyöjää ei kerta kaikkiaan kohdella noin. Sano että pidä kasvikses ja heippa.

Vierailija
2/18 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kohdalla ainakin olisi. Rakastan salamipizzaa. Lisäksi miksei voi kysyä, mitä sä pizzaasi otat???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niih, ja sä asut porvoossa. Hyvää vointia vaan sulle sinne. 

Vierailija
4/18 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosta sais kappaleen:tinder mies ja kasvispizza

Vierailija
5/18 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut vielä. Seuraavilla treffeillä menette koruliikkeeseen ja valitset sieltä kalleimman kaulakorun. Kassalla et kaivakaan kukkaroasi esille vaan käännät katseesi vieressä seisovaan tylsistyneen oloiseen mieheen. Räpsytät silmiäsi ja sanot: "Hei nyt herää! Sun piti maksaa tää" Kaupasta ulos käveltyänne sanot miehelle: "No eiks miehet yleensä ostele naisille koruja?"

Vierailija
6/18 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin yhden ihan fiksun oloisen ja mukavan miehen, meillä oli hauskaa ja seksiäkin oli. Kun olin suihkussa, mies oli tilannut pizzaa. Hänelle salamipizza tuplajuustolla ja minulle kasvisversio. Kun kysyin, miksen minä saanut samanlaista, hän mutisi "No muijat aina valittaa jos on lihaa" En oikein tykkää tuollaisesta stereotypisistä oletuksista, olisiko tämä juttu tässä?

Tyhmä mies kun ei kysynyt, mutta täytyy sanoa että ymmärrän kaverin ajattelutapaa. Olen käynyt 14 Tindernaisen kanssa treffeillä ja 10 ollut joko vegaaneja tai ovo-lakto-vegeja..

Vierailija
7/18 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mennä sänkyyn ihmisen kanssa, jota ei edes tunne?

Vierailija
8/18 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olen puutteessa eikä tuttujakaan ole oven takana jonossa? Sitä tässä lähinnä pohdin, että voiko noin ajattelevan miehen kanssa olla mahdollista mikään vakavampi juttu.

Ap

Vierailija
9/18 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aivan kauheeta!!!

Vierailija
10/18 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tää... Tällä kertaa tilattiin sit kasvispizza, viimeks oletettiin ravintolassa että nainen tilaa vaan salaatin.

Vierailija
11/18 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika aikaista minun mielestäni pizzalle tähän aikaan maanantaiaamusta.

Vierailija
12/18 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tämä juttu oli tässä, keksi uusi ja parempi aihe mistä voisit valittaa.

Vierailija
13/18 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska olen puutteessa eikä tuttujakaan ole oven takana jonossa? Sitä tässä lähinnä pohdin, että voiko noin ajattelevan miehen kanssa olla mahdollista mikään vakavampi juttu.

Ap

Jos olisin mies miettisin, voiko noin ajattelevan naisen kanssa aloittaa suhteen.

Vierailija
14/18 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos kokeilet kertoa miehelle, että

a) et ole kasvissyöjä ja

b) tykkäät että sinun mielipidettäsi kysytään eikä vain tehdä päätöksiä puolestasi.

Jos mies on fiksu, kuten sanoit, luulisi hänen ymmärtävän yskän ja osaavan jatkossa toimia paremmin. Jos taas sama toistuu jatkossakin, harkitse suhdetta uudestaan.

Vierailija
15/18 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuipa tämä porvoossa tai ei, niin mielestäni olisi ollut alunperinkin kohtuullista pistää molemmat pizzat tarjolle niin, että kumpikin saa syödä molemmista.

Vierailija
16/18 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mun mies teki saman. Baarin jälkeen haki pitsaa mulle ja se oli kasvispitsa. No, ainut kerta kun tolleen mokas. Nyt ollaan naimisissa ja 9 vuotta yhdessä. Älä heti heitä pyyhettä kehään! :)

Vierailija
17/18 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilaisin uuden pizzan suurieleisesti ja jättäisin sen ällön rikkaruohopizzan syömättä.

Vierailija
18/18 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihlaa se sika!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä