Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedättekö ihmisiä, jotka tekevät itselleen diagnooseja, vaikka lääkärin mukaan ovat terveitä?

Vierailija
06.03.2017 |

Helvetin rasittava ihmistyyppi. Kerjäävät huomiota sairauksilla, joita eivät todellisuudessa edes sairasta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko sinä ketään yhtään idiotismiä kuin sinä? Ja puhua suomea kohta sinä itse vittu ja syödä sun varpaita idiota!

Vierailija
2/7 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen yrittänyt löytää itse diagnoosiehdotuksia, kun lääkäri ei ole osannut auttaa. Pitäisikö jäädä vaan tuleen makaamaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin olen yrittänyt löytää itse diagnoosiehdotuksia, kun lääkäri ei ole osannut auttaa. Pitäisikö jäädä vaan tuleen makaamaan?

Lääkäri on ammattilainen ja sinä et.

Vierailija
4/7 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on olemassa ihmisiä joilla on ollut maailman kaikki sairaudet vaikka on olleet virallisesti fyysisesti terveitä.

Ainoa sairaus on todellisuudessa korvien välissä ja joka ei ole fyysistä laatua.

Vierailija
5/7 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tiedän tyypin. Yksi entinen kaveri keksi itselleen vaikka mitä ja aina hänen poskiontelotulehdus oli poikkeuksellisen paha. Flunssat poikkeuksellisen pahoja ja oikeastaan kaikki mitä lääkäri löysi oli poikkeuksellisen paha. Näiden lisäksi keksi itselleen sairauksia ja kertoi kuinka hänen kohtu on väärinpäin. Jokainen flunssa vei sairaalaan päivystykseen ja sieltä sitten soiteltiin "mä jouduin sairaalaan, mulla on poikkeuksellisen paha flunssa". Ihan seko.

Vierailija
6/7 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivat kalsarit ovat hyvät.

Vierailija
7/7 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan näitä "minulla on varmasti syöpä vaikka kaikki näytteet olivat puhtaita"-ihmisiä.