HIM lopettaa - julkaisi jäähyväiskiertueen aikataulun
Kommentit (23)
Mä luulin että olivat lopettaneet jo vuosia sitten ✌
Enää ei ole tilausta tuollaiselle kun goottiuskin on pois muodista. Tekee varmaan comebackin kun 2000-luvun alku on taas muodissa.
Vierailija kirjoitti:
Niinhän ne periaatteessa lopettikin. Jos ei näitä muilta lainattuja kappaleita oteta huomioon niin muutamaa samaa kappalettahan nuo ovat uusineet jo vuosia.
Ehkä (ja toivottavast) pikkutytöt ovat jo kyllästyneet meikattujen poikien kuuntelemiseen ja suuntaavat jo muualle.
JEE!!!!!!!!!
HIM -fanit on ehkä noloin ihmisryhmä maailmassa, ja idoliensa musiikki keskinkertaista rämpytystä solistettuna Valon tuskissaan hönkimisellä mikrofoniin.
Täh? Tuuriin? Sinne Keskisen kaupalle vai?
Toivottavasti edes Ville tekis uutta musaa soolona ja varmaan tekeekin. Sitä odotellessa!
Vierailija kirjoitti:
Enää ei ole tilausta tuollaiselle kun goottiuskin on pois muodista. Tekee varmaan comebackin kun 2000-luvun alku on taas muodissa.
Minäkin.
Olen maahanmuuttaja ja minua potkitaan nilkoille ja vainotaan tappo yrityksillä sekä minua yritetään varastaa jatkuvasti ja perhettäni stalkataan minun pahoinvoinin edistämiseksi sekä heidän myös.
Eikä siinä kaikki! Toiset ihmiset vielä tunkevat todella psykologisia asioita päähäni turmellaakseen minua ja pitääkseen minua edistyksettömänä
ihmiseläimenä. Kaikki tämä on maahanmuuton takia sekä maassa oleskelun takia. Toivon pian pääseväni pois tästä maapallossa olemisen vainoamisesta. Ehkä maapallo on väärässä ja suomen pitäisi maapallosoitua.
Vierailija kirjoitti:
Olen maahanmuuttaja ja minua potkitaan nilkoille ja vainotaan tappo yrityksillä sekä minua yritetään varastaa jatkuvasti ja perhettäni stalkataan minun pahoinvoinin edistämiseksi sekä heidän myös.
Eikä siinä kaikki! Toiset ihmiset vielä tunkevat todella psykologisia asioita päähäni turmellaakseen minua ja pitääkseen minua edistyksettömänä
ihmiseläimenä. Kaikki tämä on maahanmuuton takia sekä maassa oleskelun takia. Toivon pian pääseväni pois tästä maapallossa olemisen vainoamisesta. Ehkä maapallo on väärässä ja suomen pitäisi maapallosoitua.
Tämä siis himin vaikutuksesta vai?
Toivottavasti on edes Valoa odotettavissa.
Vierailija kirjoitti:
Sillä oli diili Keskisen kanssa, että soittavat joko sen 50-vee bileissä tai hautajaisissa, jos kuolee ennen. Eli lupaus pidetään.
Onhan HIM soittanu ennenkin Miljoonarockissa Tuurissa. Sinne!
Menen katsomaan vasta kesän 2018 paluukiertuetta.
Vierailija kirjoitti:
Ura on pahassa alamäessä, jos Tuurissa joutuu esiintymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ura on pahassa alamäessä, jos Tuurissa joutuu esiintymään.
He ovat sopineet siitä vuosia sitten.
Tuntuu kuin tämä olisi minun syytäni :(
Tuskaan menossa! Harmittaa kyllä et lopettavat, mut onhan se parempi nyt lopettaa, ku yrittää vääntää musiikkia vaan sen takia kun on pakko.. bändi muutenki ollu pitkään viimesiään vedellyt. Ville varmaan seuraavaks tekee jonkun iskelmälevyn :-D muilla himin jäsenillä on toinen bändi, et varmaan panostautuvat siihen sitten..
Goottius muotina tuntuu kyllä fiksummalta kuin tämä perseiden jako netissä. Tuli vaan mieleen tuosta aikaisemmasta kommentista.
Villen rock-habitus kuoli jo vuosia sitten.
Kyllä!!! Lippu on jo Tuskaan. Toivottavasti vika keikka olis vielä perinteinen Tavastialla. Surulliset fiilikset täällä...:(