Victoria raskaana
Uskotko vielä näkeväsi tuollaisen otsikon lehtijutuissa ?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Uskotko vielä näkeväsi tuollaisen otsikon lehtijutuissa ?
Olen varma, että vielä joskus, toivottavasti vasta yli kymmenen vuoden kuluttua, luen Seiskan kannesta otsikon: "Martinasta isoäiti!" (Meillä on vain Seiska-kuninkaalliset).
voisiko raskaus olla syy miksi Viktoriaa ei ole vähään aikaan näkynyt edustustehtävissä?
Vierailija kirjoitti:
voisiko raskaus olla syy miksi Viktoriaa ei ole vähään aikaan näkynyt edustustehtävissä?
Victoria ja Daniel olivat äitiys- ja isyyslomalla ja viettivät 6 viikon loman, lehdistön mukaan Floridassa. Nyt oli vielä hyvä aika siihen kun Estelle ei ole vielä koulussa ja Oscar on niin kovin pieni.
Vierailija kirjoitti:
En usko. Yli 2 lasta olisi wt
Kolmas lapsi on statussymboli. Maksaa paljon enemmän kuin Vuitton.
Toivottavasti ei ainakaan Madeleine. En kestä enää yhtään sen Leonoren näköistä "prinsessaa".
Täytyy myöntää, että olen kateellinen kuninkaallisille mm. heidän pitkistä lomistaan. Ja etuoikeutetusta asemastaan. Tavallinen talliainen joutuu myös miettimään, kuinka elättää lapsensa.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy myöntää, että olen kateellinen kuninkaallisille mm. heidän pitkistä lomistaan. Ja etuoikeutetusta asemastaan. Tavallinen talliainen joutuu myös miettimään, kuinka elättää lapsensa.
Tavallisen talliaisen ei pidä lapsia tekemän jos ei ole resurssia elättää niitä.
Kuninkaallisilla on toisin, kansa maksaa riemulla vaikka hankkisi tusinan lapsia. Ja niille kaikille mukeroille annetaan hienot tittelit, lomat Karibialla ja Alpeilla, kuninkaalliset palatsit ja niiden remontit.
Onko Floridan lomalta mitään kuvia julkaistu? Kesällä 2015 alkoi netissä pyöriä lomakuvia ja huhuja Victorian raskaudesta. Syyskuun alussa hovi ilmoitti raskaudesta. Onkohan Victoria nyt tullut varovaisemmaksi ja koittaa pitää raskauden salassa vielä jonkin aikaa :)?
Madeleinen ja Chrisin jälkeläisistä ei ainakaan tule mitään kedon kauneimpia kukkasia, Leonorekin sellainen yhden ilmeen luppasilmä aina suu auki ja luonnekin ikävä. Saisi jo riittää.
Perus sosiologian/psykologian/kateuden mukaan ihmiset kopioi lähimmäisiään. Silvialla on kolme lasta, miksi ei siis myös Victorialla jolla on varaa hedelmöityshoitoihin ja yksityiskouluihin.
Si kirjoitti:
Madeleinen ja Chrisin jälkeläisistä ei ainakaan tule mitään kedon kauneimpia kukkasia, Leonorekin sellainen yhden ilmeen luppasilmä aina suu auki ja luonnekin ikävä. Saisi jo riittää.
Ihan kaunis nainen oli nuorena Madelinen täti prinsessa Christinakin. Leonore on aivan saman näköinen kuin Christina.
Madeleine tekee / saa vielä ainakin yhden lapsen ja Carl Philip Sofian kanssa 1-2 lisää. On siinä sitten vilskettä sukutapaamisissa.
Olen maahanmuuttaja ja minua potkitaan nilkoille ja vainotaan tappo yrityksillä sekä minua yritetään varastaa jatkuvasti ja perhettäni stalkataan minun pahoinvoinin edistämiseksi sekä heidän myös.
Eikä siinä kaikki! Toiset ihmiset vielä tunkevat todella psykologisia asioita päähäni turmellaakseen minua ja pitääkseen minua edistyksettömänä
ihmiseläimenä. Kaikki tämä on maahanmuuton takia sekä maassa oleskelun takia. Toivon pian pääseväni pois tästä maapallossa olemisen vainoamisesta. Ehkä maapallo on väärässä ja suomen pitäisi maapallosoitua.
Tai Malmivaara?