Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Victoria raskaana

Vierailija
05.03.2017 |

Uskotko vielä näkeväsi tuollaisen otsikon lehtijutuissa ?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai Malmivaara?

Vierailija
2/32 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskotko vielä näkeväsi tuollaisen otsikon lehtijutuissa ?

Olen varma, että vielä joskus, toivottavasti vasta yli kymmenen vuoden kuluttua, luen Seiskan kannesta otsikon: "Martinasta isoäiti!" (Meillä on vain Seiska-kuninkaalliset).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon ja toivon.

Vierailija
4/32 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisiko raskaus olla syy miksi Viktoriaa ei ole vähään aikaan näkynyt edustustehtävissä?

Vierailija
5/32 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Yli 2 lasta olisi wt

Vierailija
6/32 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voisiko raskaus olla syy miksi Viktoriaa ei ole vähään aikaan näkynyt edustustehtävissä?

Victoria ja Daniel olivat äitiys- ja isyyslomalla ja viettivät 6 viikon loman, lehdistön mukaan Floridassa. Nyt oli vielä hyvä aika siihen kun Estelle ei ole vielä koulussa ja Oscar on niin kovin pieni. 

Vierailija
7/32 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko. Yli 2 lasta olisi wt

Kolmas lapsi on statussymboli. Maksaa paljon enemmän kuin Vuitton.

Vierailija
8/32 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei ainakaan Madeleine. En kestä enää yhtään sen Leonoren näköistä "prinsessaa".

Vierailija
9/32 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää, että olen kateellinen kuninkaallisille mm. heidän pitkistä lomistaan. Ja etuoikeutetusta asemastaan. Tavallinen talliainen joutuu myös miettimään, kuinka elättää lapsensa.

Vierailija
10/32 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy myöntää, että olen kateellinen kuninkaallisille mm. heidän pitkistä lomistaan. Ja etuoikeutetusta asemastaan. Tavallinen talliainen joutuu myös miettimään, kuinka elättää lapsensa.

Tavallisen talliaisen ei pidä lapsia tekemän jos ei ole resurssia elättää niitä.

Vierailija
11/32 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuninkaallisilla on toisin, kansa maksaa riemulla vaikka hankkisi tusinan lapsia. Ja niille kaikille mukeroille annetaan hienot tittelit, lomat Karibialla ja Alpeilla, kuninkaalliset palatsit ja niiden remontit.

Vierailija
12/32 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Floridan lomalta mitään kuvia julkaistu? Kesällä 2015 alkoi netissä pyöriä lomakuvia ja huhuja Victorian raskaudesta. Syyskuun alussa hovi ilmoitti raskaudesta. Onkohan Victoria nyt tullut varovaisemmaksi ja koittaa pitää raskauden salassa vielä jonkin aikaa :)?

Vierailija
13/32 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madeleinen ja Chrisin jälkeläisistä ei ainakaan tule mitään kedon kauneimpia kukkasia, Leonorekin sellainen yhden ilmeen luppasilmä aina suu auki ja luonnekin ikävä. Saisi jo riittää.

Vierailija
14/32 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs ikäinen se nyt onkaan?

Vierailija
15/32 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Victoria täyttää ensi kesänä 40.

Vierailija
16/32 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus sosiologian/psykologian/kateuden mukaan ihmiset kopioi lähimmäisiään. Silvialla on kolme lasta, miksi ei siis myös Victorialla jolla on varaa hedelmöityshoitoihin ja yksityiskouluihin.

Vierailija
17/32 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Si kirjoitti:

Madeleinen ja Chrisin jälkeläisistä ei ainakaan tule mitään kedon kauneimpia kukkasia, Leonorekin sellainen yhden ilmeen luppasilmä aina suu auki ja luonnekin ikävä. Saisi jo riittää.

Ihan kaunis nainen oli nuorena Madelinen täti prinsessa Christinakin. Leonore on aivan saman näköinen kuin Christina.

Vierailija
18/32 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madeleine tekee / saa vielä ainakin yhden lapsen ja Carl Philip Sofian kanssa 1-2 lisää. On siinä sitten vilskettä sukutapaamisissa.

Vierailija
19/32 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti näen

Vierailija
20/32 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maahanmuuttaja ja minua potkitaan nilkoille ja vainotaan tappo yrityksillä sekä minua yritetään varastaa jatkuvasti ja perhettäni stalkataan minun pahoinvoinin edistämiseksi sekä heidän myös.

Eikä siinä kaikki! Toiset ihmiset vielä tunkevat todella psykologisia asioita päähäni turmellaakseen minua ja pitääkseen minua edistyksettömänä

ihmiseläimenä. Kaikki tämä on maahanmuuton takia sekä maassa oleskelun takia. Toivon pian pääseväni pois tästä maapallossa olemisen vainoamisesta. Ehkä maapallo on väärässä ja suomen pitäisi maapallosoitua.