Kuulin tänään, kun tarjoilijat naureskelivat keskenään asiakkaan tilaaman pizzan täyteyhdistelmälle!
Suomalainen suuri ns. perheravintolaketju. En tosin saanut sivukorvallani selville, mikä se täyteyhdistelmä sitten oli.
Kommentit (16)
Minulla seisoi koko tilauksen ajan.
Nyyh, ja sulle tuli paha mieli....?
Kunpa vaan tietäisit, kuinka paljon teistä tyhmistä aasiakkaista meillä riittää naurua...
Vierailija kirjoitti:
Halvat on huvit palveluskunnalla.
Eikö ole vain hyvä asia, että viihtyvät työssään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halvat on huvit palveluskunnalla.
Eikö ole vain hyvä asia, että viihtyvät työssään?
Totta kai! Sympaattistahan se on, jos onnistuu repimään huumoria jostain anjoviksista ja pepperoneista.
Pitäähän noiden matalapalkkaisten reppanoiden jostakin iloa saada elämäänsä, aika viattomalta vaikuttaa, vaikkakin asiatonta käytöstä jos kuului asiakkaille saakka.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen suuri ns. perheravintolaketju. En tosin saanut sivukorvallani selville, mikä se täyteyhdistelmä sitten oli.
Missä tämä mainitsemasi SIVUKORVA sijaitsee? minulla on vain kaksi korvaa, ja nekin eri paria, joten tällainen sivukorva olisi ihan kiva lisä.
Itsekin tarjoilleena, voin sanoa että ihan käsittämättömiä kusipäitä ja niiden mukaisia pyyntöjäkin asiakkailla on. Uskomatonta, mutta totta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä tämä mainitsemasi SIVUKORVA sijaitsee? minulla on vain kaksi korvaa, ja nekin eri paria, joten tällainen sivukorva olisi ihan kiva lisä.
Missä ihmeessä korvasi sijaitsevat?? Minulla on kaksi. Yksi kummallakin sivulla.
Vierailija kirjoitti:
Nyyh, ja sulle tuli paha mieli....?
Kunpa vaan tietäisit, kuinka paljon teistä tyhmistä aasiakkaista meillä riittää naurua...
Tyhmä aasiakas sellainen, joka tilaa pizzaansa erikoisen täyteyhdistelmän?
Sinulla tuntuu olevan vielä pahempi mieli kuin aloittajalla.
Asiakas meni tilaaman pitsan.
Tarjoilija kysyi tuleeko oreganoa ja valkosipulia.
Asiakas sanoi joo.
HAH HAH HAH tarjoilijat nauroivat makeasti moiselle täytteelle.
työssä ei saa olla ihminen? olivat luultavasti asiakkaallekin ihmetelleet.
Piian elämä on yhtä kärsimystä, ei sitä kestä ilman huumorintajua.
Pizzerian työntekijät ovat ainoa ammattiryhmä, joka selän takana naureskelee oudoille asiakkaille. :/
Porukan kiltein tarjoilijamies kommentoi "aika eksoottinen yhdistelmä, itse en ehkä olisi tilannut". Toinen räkätti räkäistä naurua partaansa.