Palasin eilen yövuorosta tavallista aikaisemmin. Makuuhuoneessa odotti yllätys...
Eilisen yövuoroni piti loppua viideltä mutta pääsin kotiin jo yhdeltä. Kun tulin makuuhuoneeseemme siellä odotti yllätys. Odotin löytäväni vuoteesta vain mieheni. Peiton alta näkyi kuitenkin sekä miehen että naisen jalat.
Menin suunniltani ja mätkäisin peiton alla nukkuvia hahmoja pari kertaa pesismailalla. Sitten juoksin keittiöön: tarvitsin drinkin ja nopeasti.
Yllätykseni oli suuri kun huomasin mieheni istuvan keittiön pöydän ääressä lukemassa Tekniikan maailmaa. "Hei kulta, kiva kun tulit näin aikaisin!", hän sanoi. "Veljeni tuli vaimonsa kanssa yllätyskylään joten päätin antaa heidän nukkua meidän parivuoteessa. Kävitkö jo tervehtimässä heitä?".
Kommentit (18)
1/5, miten et olisi jo käynyt keittiössä ja kenellä on pesismaila. Eikä jalat näy peiton alta.
Ei kukaan nuku niin, että jalat tulee peiton alta. Paskin tunne ikinä.
Vierailija kirjoitti:
1/5, miten et olisi jo käynyt keittiössä ja kenellä on pesismaila. Eikä jalat näy peiton alta.
Me harrastetaan pesäpalloa. Keittiö on oven takana. Ihan hyvin voi jalat näkyä jos on jostain syystä vetänyt peiton pään yli.
Vierailija kirjoitti:
Ne molemmat kärsii harvinaisesta gigantismista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me harrastetaan pesäpalloa. Keittiö on oven takana. Ihan hyvin voi jalat näkyä jos on jostain syystä vetänyt peiton pään yli.
Ai että kumpikin olisi pää peiton alla ja jalat näkyvissä, etkä tunnistaisi miehesi jalkoja?
Ja et kirjoittanut tätä heti aamulla koska? Et kerro mitä tykkäsivät tulla pahoinpidellyksi, koska?
Vierailija kirjoitti:
Mä nukun. Jalat kuumenee monesti liikaa peiton alla.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies nukkuu =)
196 cm pitkä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies nukkuu =)
196 cm pitkä
Katsokaa nyt. Mä sanoin teille että tämä on totta!
Hauska tarina jos olisi totta. Paitsi jos heihin olisi sattunut.
Vierailija kirjoitti:
Ja et kirjoittanut tätä heti aamulla koska? Et kerro mitä tykkäsivät tulla pahoinpidellyksi, koska?
Lakimieheni käski näin
Mua muuten ärsyttää ihan sikana kaikki mainoskuvat, jossa peiton alta pilkistää söpösti pariskunnan jalat tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies nukkuu =)
196 cm pitkä
Niin, tai jos on pieni peitto ja suuri maha?
Minulla ainakin jää molemmille puolille 10cm. rakoa patjan ja peitonreunan väliin.
No, onko nyt parempi?