Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys naisille

Vierailija
05.03.2017 |

Jos saisit valita, ottaisitko käytännöllisen miehen, joka tekee oma-aloitteisesti kotitöitä ja yllättää harvoin romanttisesti.

VAI

Romanttisen miehen, joka järjestää ylläreitä, kehuu, mutta tekee laiskasti kotitöitä

???

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eka vaihtoehto. En ole itsekään kovin romanttinen tapaus.

Vierailija
2/10 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan käytännöllisyyttä ja kotitöihin osallistumista. Ei pelkkä rehujen antaminen ja serenadin laulaminen auta pitkässä juoksussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo valinnut, valitsin ykkösen. Hirmureita yritti kyllä, mut ylenmääräinen lepertely on mielestäni vähän epäilyttävää, oon sisimmältäni tällainen perusemäntä ja arvostan eniten rehellisyyttä, sitkeyttä ja arjen jakamista. Erityistä romantiikkaa on ehkä kerran vuoteen (seksi riittää romanttiseksi yllätykseksi sitten muuten).

Vierailija
4/10 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkösen, ehdottomasti.

Vierailija
5/10 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se kehuminen ja korujen antaminen auttaa, jos mies vaan röhnöttää sohvalla makkara kädessään.

Vierailija
6/10 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti eka. Olen jokatapauksessa romanttinen kuin kala. Ja aika allerginen yllätyksille.

Vierailija
7/10 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vaihtoehto kuulostaa joltakin ranskalaiselta Pierreltä, joka tietää kaiken merkkivaatteista, mutta kiljuu nähdessään elävän lehmän.

Vierailija
8/10 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n ja minun käsitys romantiikasta saattaa olla erilainen. Minusta romanttisempaa on käytännöllisyys kuin epäkäytännöllisyys.

Vierailija
9/10 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset taas väittävät täällä muuta, mutta kun Tomi Metsäketo pyytää teitä treffeille serenadia laulaen, niin mammat unohtavat heti sen kiltin kotitöitä tekevän perusmiehen ja lähtevät Tomin matkaan. Se on nähty jo monta kertaa.

Vierailija
10/10 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi elämässä miehiä on tietysti vaikea ujuttaa kahteen kategoriaan :-). Tämä onkin hypoteettinen kysymys.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan