Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä joudun huomenna verikokeeseen ja sydänfilmiin :-(

Haluan kuolla kotona!
05.03.2017 |

Minä pelkään, minä pelkään terveyskeskusta, verikoetta ja sydänfilmiä. En halua joutua sairaalaan moneksi kuukaudeksi makaamaan ja kärsimään hirveistä tuskista, hoidosta, kivuista ja lääkittäväksi koko kevään ja kesän ajaksi ja sitten lopulta kuolemaan, mutta niin varmasti käy, koska minulla on varmasti ainakin suolistotulehdus, aivokasvain, epilepsia, suolistosyöpä, leukemia, HIV, keripukki, anemia, sydänvika, skolioosi, viherkaihi, harmaakaihi, hinkuyskä, kitukuume, sokeritauti, keuhkotauti ja monia muitakin itse itseltäni löytämiä tauteja. Hyvästi nyt palstammat, tämä on viimeinen kerta, kun minä tänne elävänä kirjoitan, koska huomenna aamulla otetaan se verikoe ja sydänfilmi, minkä jälkeen joudun sairaalaan ihan taatusti joudun ja heti joudun ainakin kymmeneen leikkaukseen heti huomenna :-(

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

R.I.P

Vierailija
2/19 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, tulin antamaan vinkkejä sydänfilmiä varten, mutta ap ei ollutkaan tosissaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä. Minä joudun kolonoskopiaan, jossa työnnetään kamera perseeseen.

Vierailija
4/19 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan kuolla kotona! kirjoitti:

Minä pelkään, minä pelkään terveyskeskusta, verikoetta ja sydänfilmiä. En halua joutua sairaalaan moneksi kuukaudeksi makaamaan ja kärsimään hirveistä tuskista, hoidosta, kivuista ja lääkittäväksi koko kevään ja kesän ajaksi ja sitten lopulta kuolemaan, mutta niin varmasti käy, koska minulla on varmasti ainakin suolistotulehdus, aivokasvain, epilepsia, suolistosyöpä, leukemia, HIV, keripukki, anemia, sydänvika, skolioosi, viherkaihi, harmaakaihi, hinkuyskä, kitukuume, sokeritauti, keuhkotauti ja monia muitakin itse itseltäni löytämiä tauteja. Hyvästi nyt palstammat, tämä on viimeinen kerta, kun minä tänne elävänä kirjoitan, koska huomenna aamulla otetaan se verikoe ja sydänfilmi, minkä jälkeen joudun sairaalaan ihan taatusti joudun ja heti joudun ainakin kymmeneen leikkaukseen heti huomenna :-(

Mää niin tiedän ton tunteen!!

Mua pelottaa jo mennä työterveydestä hakee saikkua flunssasta!!!!

Mielummin meen sairaana töihin.

Pelkään niin paljon lääkäreitä. Vihaan niitä!!

Vierailija
5/19 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen myös lepraa, MS-tautia, liutaa erilaisia syöpiä, kuppaa ja keripukkia.

Vierailija
6/19 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voevoe

Vierailija
7/19 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

EKG otettu ja leikkaus odottaa ja en pelkää yhtään. Tosin kysymyksessä ei oo sydänleikkaus. 

Vierailija
8/19 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äh, tulin antamaan vinkkejä sydänfilmiä varten, mutta ap ei ollutkaan tosissaan.

Minä olen tosissani, joudun verikokeeseen ja sydänfilmiin!

Vierailija
9/19 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on huomenna lobotomia ja peräsuolen tähystys. Toivottavasti tuossa järjestyksessä.

Vierailija
10/19 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuvittelit olevasi hauska, ap, niin pieleen meni. Jotkut ei vaan osaa.

Vierailija
11/19 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla nuo tutkimukset lääkityksen vuoksi.

Vierailija
12/19 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoset v*tun vikisijät pitäisi jättää hoitamatta ja antaa luonnon tehdä tehtävänsä stana!!! Turhaan menee yhteiskunnan rahoja, kun ei osata edes olla kiitollisia hoidosta prkl!!!

13/19 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verikoe ei satu yhtään :) Et edes huomaa kun verikoe on jo otettu. Se tuntuu korkeintaan yhtä paljon kuin hyttysen purema. EKG taas ei myöskään tunnu miltään, ei ollenkaan kivuliaalta. 

Vierailija
14/19 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele miten onnellisia me tämän aikakauden ihmiset olemme. Tekniikka on kehittynyt ja kamerat pienentyneet nimittäin joskus aikoinaan kamerat olivat todella isoja.

Sellainen kun survastaan rektaaliin...

Vierailija
15/19 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkkäri vai tavallinen?

Vierailija
16/19 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EKG otettu ja leikkaus odottaa ja en pelkää yhtään. Tosin kysymyksessä ei oo sydänleikkaus. 

Ei siinä avosydänleikkauksessa ole pelättävää. Rintalasta auki ja sydän pysäytetään muutamaksi tunniksi. Sitten vatsapeitteen läpi pleuraputket rintaonteloon mistä sitten valuu lihasnesteet ym. muut litkut pois. Halkaistu rintalasta sitten rautalangalla kiinni sekä tikataan iho kiinni.

Teholla sitten heräät ja olet siellä vuorokauden tai kaksi, osastolle siirto ja kotia n. viikon kuluttua leikkauksesta.

Kotona sitten hiljakseen oottelee rintalastan luutumista sekä kunnon palautumista.

Vierailija
17/19 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli pari viikkoa sitten flunssa. Heräsin aamuyöstä kipuun kasvoissa ja mahaankin sattui kovasti. Olin monta tuntia hereillä voihkimassa, diagnosoin itselleni ainakin seuraavat:

-Kasvojen alla oleva iso syöpäpesäke (kiitos netin tiesin tarkalleen millaiset operaatiot pitää tehdä alkaen nenän, kielen ja mahdollisesti silmien poistamisesta)

-Umpisuolentulehdus (tulehdusnestettä valui selvästi vatsaonteloon koko ajan)

-Vatsasyöpä (odotin milloin veren raju oksentaminen alkaa)

-Aivokalvontulehdus (tässä pääsin niin pitkälle että rullasin yövesilasia kädellä nähdäkseni häviääkö verenmyrkytysihottuma)

Sitten otin buranaa ja nukahdin. Flunssa parani ihan hyvin viikossa  :)

Vierailija
18/19 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsemurha on ratkaisu tähänkin dilemmaan!

Vierailija
19/19 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä avosydänleikkauksessa ole pelättävää. Rintalasta auki ja sydän pysäytetään muutamaksi tunniksi. Sitten vatsapeitteen läpi pleuraputket rintaonteloon mistä sitten valuu lihasnesteet ym. muut litkut pois. Halkaistu rintalasta sitten rautalangalla kiinni sekä tikataan iho kiinni.

Teholla sitten heräät ja olet siellä vuorokauden tai kaksi, osastolle siirto ja kotia n. viikon kuluttua leikkauksesta.

Kotona sitten hiljakseen oottelee rintalastan luutumista sekä kunnon palautumista.

Se pleuraputkien poisto oli yllättävän kipeä kokemus. Vaikka kokoajan oli vahva kipulääkitys päälle. Ilkeältä vaan tuntui kun sairaanhoitaja teholla veti yksitellen letkut pois vatsanpeitteen läpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi