Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksitön parisuhde.

Vierailija
05.03.2017 |

Löytyykö muita?
Olen 35- ja mies 45 vuotta. Yhdessä olemme olleet vajaa kymmenen vuotta. Seksiä ei ole ikinä ollut mitenkään ylenpalttisesti. Ei edes sitä alkuvaiheen huumaa.
Meillä on yksi lapsi, 7 vuotias, ja toista odotan ja raskaus on nyt puolivälissä.
Lapset on ns tekemällä tehty ja onneksi molemmat tärppäsi ensimmäisestä kierrosta ja se yksi seksikerta kuussa riitti oikeaan aikaan.
Nyt ei siis ole seksiä ollut koko raskausaikana eikä sitä varmaankaan tule olemaankaan enää. Voi olla ettei enää koskaan. Mies on siis se haluton ja omatkin halut ovat onneksi hävinnyt. Ainakin pahimmat. Omaa kivaa kyllä pidän toisinaan useinkin.
Muuten meillä menee ihan ok ja mies on hyvä isä.
Kyllä sitä silti välillä miettii että haluanko loppuelämäni elää seksittömässä suhteessa jossa ei koskaan edes suudella?
En ole pettänyt jos ei mukaan lasketa sitä että suutelin kerran tuntemattoman miehen kanssa viihteellä ollessani. Se oli aivan ihanaa ja sen jälkeen olen miettinyt mistä kaikesta joudun nyt luopumaan. Tästä tapauksesta on aikaa viitisen vuotta.
Tänäänkin ajattelin tehdä aloitteen muttei rohkeus riittänyt kun olisin tullut kuitenkin torjutuksi.
Olemme siis käytännössä kämppiksiä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet mennyt suhteeseen ilman sitä rakkautta? Rahan takiako?

Mä menin suhteeseen sen takia, että oikeasti rakastin miestäni.

Vierailija
2/12 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelit, kun menit naimisiin? Miksi menit??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on nykyaikaa. Sopeudu siihen. Tai hanki aikakone ja etsi uusi ukko jostain 1950-luvulta.

Vierailija
4/12 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei ole parisuhde.

Vierailija
5/12 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on just hyvä esimerkki näistä ns. järkiavioliitoista! Hienot ammatit ja urat varmaan, mutta ei keskinäistä vetovoimaa ollenkaan ja lapsetkin on väkisin väännetty...huh huh!

Onneksi mä olen saanut tehdä jokaisen lapseni rakkaudella ja intohimoisesti pannen ja viettänyt vuosikausia sen rakastamani miehen kanssa muutenkin. Nauttinut kuinka se opettaa lapsia kalastamaan ja tekemään mökin pihahommia eikä ole aina tienaamassa sitä rahaa.

Raha ei ratkaise kaikkea, vai meneekö tässäkin maassa joku nainen oikeasti avioon miehen kanssa siksi, että taloussyyt??

Vierailija
6/12 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla trolli tää!

Vierailija
7/12 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyykö muita?

Olen 35- ja mies 45 vuotta. Yhdessä olemme olleet vajaa kymmenen vuotta. Seksiä ei ole ikinä ollut mitenkään ylenpalttisesti. Ei edes sitä alkuvaiheen huumaa.

Meillä on yksi lapsi, 7 vuotias, ja toista odotan ja raskaus on nyt puolivälissä.

Lapset on ns tekemällä tehty ja onneksi molemmat tärppäsi ensimmäisestä kierrosta ja se yksi seksikerta kuussa riitti oikeaan aikaan.

Nyt ei siis ole seksiä ollut koko raskausaikana eikä sitä varmaankaan tule olemaankaan enää. Voi olla ettei enää koskaan. Mies on siis se haluton ja omatkin halut ovat onneksi hävinnyt. Ainakin pahimmat. Omaa kivaa kyllä pidän toisinaan useinkin.

Muuten meillä menee ihan ok ja mies on hyvä isä.

Kyllä sitä silti välillä miettii että haluanko loppuelämäni elää seksittömässä suhteessa jossa ei koskaan edes suudella?

En ole pettänyt jos ei mukaan lasketa sitä että suutelin kerran tuntemattoman miehen kanssa viihteellä ollessani. Se oli aivan ihanaa ja sen jälkeen olen miettinyt mistä kaikesta joudun nyt luopumaan. Tästä tapauksesta on aikaa viitisen vuotta.

Tänäänkin ajattelin tehdä aloitteen muttei rohkeus riittänyt kun olisin tullut kuitenkin torjutuksi.

Olemme siis käytännössä kämppiksiä.

Suhde terveellä pohjalla! Puuttuvat vain kolme lasta,koira ja kissa

Vierailija
9/12 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei ole parisuhde.

Aina enemmän kuin elostelevat homot ja pervot jotka pitävät luonnevikojaan sukupuolena.

Vierailija
10/12 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme harrastaneet seksiä tänä vuonna kerran. Parisuhteessa ei mitään vikaa, meillä on hellyyttä ja nautimme toistemme seurasta. Olemme molemmat n. 25-vuotiaita, yhdessä olemme olleet n. 1,5 vuotta. Seksielämän vaihtelut kuuluvat parisuhteeseen, mutta mielestäni on tärkeää ettei kumpikaan koe sitä loukkaavana/turhauttavana. Omat negatiivisetkin tunteet ja fiilikset on hyvä tuoda esiin ja niistä voidaan normaalissa parisuhteessa keskustella.

Vierailija
11/12 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kestää aikansa mutta ei loputtomiin. Meillä hajosi suhde siihen kun ei ollut seksiä eikä sitten läheisyyttäkään. Siitä lähti vyörymään kuin lumipallo.

Vierailija
12/12 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kahta samanlaista parisuhdetta. Mikä toimii toisilla ei toimi kaikilla.

Teidän parisuhde on lasten koti. Toisille seksi on tärkeintä maailmassa ja jopa omien lasten hyvinvointi jää toiseksi. 

Sitä saa mitä tilaa. Olette kuitenkin tehneet lapsia ihan tekemällä tuohon suhteeseen eli jos nyt sitten vain tyytyisitte siihen mitä on. Toki voisit keskustella miehesi kanssa siitä mitä haluat ja mitä mies haluaa ym.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi