Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilmoitin miehelleni että seksielämämme loppuu tähän

Vierailija
01.02.2017 |

Mies on pihdannut seksiä jo pidemmän aikaa.Ehkä kerran tai kaksi kuussa olen saanut jos olen jaksanut tarpeeksi kärttää.En ole lihava vaan hoikka nainen ja ikinä ei ole tälläistä ollut ennen.Nyt tuli mitta täyteen ja totesin että kun kerta on niin vaikeaa, lopetetaan koko touhu sitten kokonaan. Mies ei ole suostunut eroamaan ja omistamme yhdessä asunnon. Katsotaan mites nyt suu pannaan.

Kommentit (183)

Vierailija
1/183 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kuin absolutistille sanoisi, ettei kanna tälle enää Kossua Alkosta. Mahtaa vituttaa. 😂

Vierailija
2/183 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pakko niitä kusivehkeitä on hinkata yhteen? Hanki dildo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/183 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin, että nyt otan rakastajan. Ei eroamiseen tarvitse toisen suostumusta. Ei me missään amerikassa asuta. Myytte asunnon ja sanotte toisillenne: kiitos ja hyvästi.

Vierailija
4/183 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kyllä sen verran omituinen tyyppi että luulen että sitä voi alkaa haitata tämä, koska hänen päässään tämä on jotain psykologista vallankäyttöä.Yritti nimittäin edeltävästi neuvoa miten minun pitäisi vaan olla koko ajan iloinen, niin sitten häntä haluttaisi! Aivan tervettä menoa? Aionki ottaa dildon näkyvästi esiin, mies ei nimittäin pidä siitäkään jos tietää minun tyyydyttäneen itseäni! Pitäisi näet olla vain hänen harvakseltaan tapahtuvan halunsa varassa.ap

Vierailija
5/183 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja mies ei suostu asunnon myyntiin eikä minulla ole varaa kahta asuntoa maksaa pk-seudulla. Ihan perseestä koko touhu.ap

Vierailija
6/183 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aivan unelmasuhteelta. Ota se ero.

Vierailija
7/183 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihis sinä miehen lupaa tarviit jos haluut erota?

Vierailija
8/183 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja mies ei suostu asunnon myyntiin eikä minulla ole varaa kahta asuntoa maksaa pk-seudulla. Ihan perseestä koko touhu.ap

Ei sitä mieheltä kysytä. Ero vireille ja hae käräjäoikeusesta pesänjakajaa ja ositusta jos ei hyvällä suostu.

Vierailija
9/183 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä edes kirjoitti:

Vähän kuin absolutistille sanoisi, ettei kanna tälle enää Kossua Alkosta. Mahtaa vituttaa. 😂

Absolutismi tarkoittaa, että ryyppäilee kerran- pari kuussa?

Vierailija
10/183 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme ole edes naimisissa vaan avopari.Miten saan pakotettua miehen asunnon myyntiin?

Vierailija
11/183 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hommasin rakastajan, kun mies pihtasi ja antoi vain kerran kahdessa kuukaudessa.

Silloinkaan ei halunnut koskea minuun ja olisi elänyt kanssani kuin kämppis ja rahojani käyttäen.

Nyt 7 vuotta myöhemmin olen ollut tuon rakastajan kanssa naimisissa 2 vuotta ja olen erittäin paljon onnellisempi.

Seksiä on monta kertaa viikossa.

Vierailija
12/183 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksä tokeni myymään asunnon siinä vaiheessa, kun totesin että lähden asunnosta viikon kuluessa ja jätän hänelle avaimet ja hän saa yksin vastata kaikista asunnon kuluista, ellei asuntoa laiteta myyntiin heti. Tämä siis muutaman kuukauden vitkuttelun jälkeen. Eli ei onneksi tarvinnut mennä oikeuteen. 

Vierailija
13/183 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tällaisissa keskusteluissa naisten on aina pakko erikseen mainita "en ole lihava vaan hoikka nainen"?

Vierailija
14/183 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä pakko niitä kusivehkeitä on hinkata yhteen? Hanki dildo.

Jos ei ole asperger-syndroomaa, niin on pikkasen eri asia harrastaako seksiä muovipötkön kanssa vai toisen ihmisen.

Vierailija
15/183 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti taitaa olla niin että mies on vain helpottunut.

Meillä sama tilanne, läheisyyttä ei mies ole koskaan osannut antaa ja nyt seksikin hiipuu. Olen muistuttanut häntä lupauksestamme 21v sitten - meidän suhteesta ei seksi lopu yksipuolisella ilmoituksella. Jos näin käy, toinen voi hakea läheisyyttä muualta.

Parin viikon kuluttua otan asian viimeisen kerran puheeksi. Erota en haluaisi kun kuitenkin rakkautta riittää muuten:(

Vierailija
16/183 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tällaisissa keskusteluissa naisten on aina pakko erikseen mainita "en ole lihava vaan hoikka nainen"?

Koska ensimmäinen vittuilukommentti on yleensä "Sä olet lihonu! Laihduta läski! "

Vierailija
17/183 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei halua eroa...entä sinä? 

Vierailija
18/183 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska muuten joku heti kysyy, että ootko läski, kun miehes ei sua halua.

Vierailija
19/183 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei halua eroa...entä sinä? 

Nimenomaan, ei tuo vaadi toisen lupaa.

Vierailija
20/183 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huudat silkasta huutamisen ilosta ottamatta ensin selvää asioista? Myynti asiaan on olemassa ihan helppo ratkaisu, jos toinen ei suostu myymään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän