Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maltan tuskin odottaa vihervasureiden pöyristelyä, kun Halla-ahosta tulee persujen puheenjohtaja

Vierailija
05.03.2017 |

Popcorneja tulee kulumaan...

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin toivon että Halla-aho voittaa koska sitten hallitus kaatuu ja persut ovat pienpuolue sen jälkeen.

Vierailija
22/31 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, eihän se haittaa yhtään jos Jussista tulee pj. Hauskaahan siitä tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän Suomen päivänpolitiikkaan aina yksi pelle lisää mahtuu eli onnea aina peppukipeälle Jussille.

Vierailija
24/31 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mikäs yksinkertaisten kiihdytysajot täällä on? Mikää, ei siis MIKÄÄN olisi parempaa, kuin se että Halla-Ahosta tulisi persujen puheenjohtaja. Se hajottaisi hallituksen, ja se on siis jo etukäteen luvattu.

Mä toivon, rukoilen ja anelen että Halla-Aho voittaa. Sen jälkeen persut hajoaa kahteen, ellei peräti kolmeen osaan. Takaisin takiaispuolueiden takiaispuolueeksi. Hallitus hajoaa ja vihreät pääsee valtaan.

Excellent, excellent... :)

Vierailija
25/31 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja persujen kannatus sen jälkeen on?

Mietipä sitä. Suomessa voisi olla kysyntää puolueelle, joka ei imuroi tänne kymmeniätuhansia arabiprinssejä joka vuosi.

Ympäri Eurooppaa löytyy jo vähintään kymmenkunta maahanmuuttokriittistä puoluetta mekittävällä kannatuksella. Suomi ei tule olemaan tässäkään asiassa poikkeus, kuten ei tietyntyyppisen maahanmuuton haittavaikutustenkaan suhteen.

Vierailija
26/31 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja persujen kannatus sen jälkeen on?

Mietipä sitä. Suomessa voisi olla kysyntää puolueelle, joka ei imuroi tänne kymmeniätuhansia arabiprinssejä joka vuosi.

Ympäri Eurooppaa löytyy jo vähintään kymmenkunta maahanmuuttokriittistä puoluetta mekittävällä kannatuksella. Suomi ei tule olemaan tässäkään asiassa poikkeus, kuten ei tietyntyyppisen maahanmuuton haittavaikutustenkaan suhteen.

I Want to Believe!

Vierailija
27/31 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin toivon että Halla-aho voittaa koska sitten hallitus kaatuu ja persut ovat pienpuolue sen jälkeen.

Merkittävä notkahdus kannatukseen tulee aivan varmasti surkean hallituksen surkean kauden päätteeksi. Mutta ei huolta, Halla-ahon myötä puolueesta tulee uskottava maahanmuuttokriittinen ja kansallismielinen puolue, jollaisille on Euroopassa suuri ja kasvava tilaus. Vaaleja tulee jatkossakin, kaikkea ei tarvitse saavuttaa nyt ja heti. Parasta mitä Halla-ahon johtaman Perussuomalaisen puolueen kannatukselle voi toivoa, on yksi hallituskausi SDP:n ja muiden haittapuolueiden muodostamaa hallitusta.

Vierailija
28/31 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Merkittävä notkahdus kannatukseen tulee aivan varmasti surkean hallituksen surkean kauden päätteeksi. Mutta ei huolta, Halla-ahon myötä puolueesta tulee uskottava maahanmuuttokriittinen ja kansallismielinen puolue, jollaisille on Euroopassa suuri ja kasvava tilaus. Vaaleja tulee jatkossakin, kaikkea ei tarvitse saavuttaa nyt ja heti. Parasta mitä Halla-ahon johtaman Perussuomalaisen puolueen kannatukselle voi toivoa, on yksi hallituskausi SDP:n ja muiden haittapuolueiden muodostamaa hallitusta.

I Want to Believe!

Vierailija
29/31 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussi "TTIP" Halla-aho on ihan samanlainen tyhjänpuhuja kuin vihervassaritkin, joten tuskin mitään missään tapahtuu vaikka kuinka puhutaan.

Vierailija
30/31 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maltan tuskin odottaa sitä reaktiota kun AP kuulee, että ne mainitsemasi vihervassaritkin voi

äänestää Halla-ahoa.

Minä olen vihervassari henkeen ja vereen ja silti olen äänestänyt aikoinani Halla-Ahoa. Olen myös osittain hänen kanssaan samaa mieltä joistain asioista.

Vierailija
31/31 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-ahon äänestykset Brysselissä ovat osoittaneet, että Halla-aho ajaa pörssiyhtiöiden etuja, ei tavallisen kansan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi