Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*' *' *AURINKOISTA MAAMANTAITA SYYS04!*' *' *

20.03.2006 |

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että Tuttiksella oli mukavaa työpippaloissa. Ja mukavaa että pomo ainakin ymmärtää arvostaa työpanostasi. Jospa se näkyisi tilipussissakin.

Täällä ihmettelen miksei hakemistani työpaikoista kuulu mitään :-/. Hakuaika meni umpeen viikko sitten, luulisi että kohta alkaa tulla haastattelukutsuja. Ja se missä kävin haastattelussa, voisivat kohta alkaa ilmoitella että " kiitämme mielenkiinnosta..." . Täydet sympatiat teille jotka joudutte pyörimään työnhakurumbassa ilman varmaa vakivirkaa, ei varmasti ole kivaa ei.

Hih, ihmettelin mitä Lilli oikein röhki ja osoitteli, mutta tuossa yläreunassa Titinallemainoksessahan tosiaan esiintyy possu.

Remppa on pitkästä aikaa vähän edennyt meillä. Poikien huoneessa on nyt uusi kirjahyllyt (vanha jäi pieneksi ja muuttaa aikanaan Lillin huoneeseen) ja keittiössä on alasokkelit. Hitaasti mutta varmasti tästä tulee joskus valmis. Lillin huone on ssitä vähän haasteellinen, että se on täynnä tyäkaluja ja epämääräistä sälää ja rojua joille åitäisi löytää paikka ennen kuin hommaa päästään jatkamaan.

Mimmulilla taitaa olla loppurutistus menossa, eikös ensi viikonloppuna ole H-hetki? Tuparikutsua odotellessa...

Aurinkoa kaikkien päivään!

T. ANkkis ja [color=red]♥Lilli♥

PS. Lila, vauvakuvat ois kivoja...

Vierailija
2/30 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos lauantaiseuralle, kivaa oli :)

Harmi ettei Yniksellä ole konetta mukana, olisi kiva kuulla lomatunnelmia :) Ehkä niitä saadaan vielä.

Äh, nyt on lähdettävä ulos, täällä alkaa olla meno sellaista ettei kertakaikkiaan Voi jäädä sisään. Ja ulkona on niin kaunis ilmakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon linkin viikonloppupinoon. Kas tässä

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=6740202&p=1&mpage=3&tmode…

Ankkis

Vierailija
4/30 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta lähdemme ulos, tyttö aivan hyppii kirjaimellisesti seinille. On varmaan taas niin täpinöissään ja ylimääräistä energiaa täynnä kun on parantunut inhottavasta taudista.

Lila, minäkin haluaisin nähdä vauvakuvia :)

Tuttis, kiva että illanvietto työporukassa meni hyvin ja sait kiitosta esimieheltäsi. Kyllä sen ansaitsetkin!

Selvisipä taas syy viime aikojen itkuisuuteen ja kiukutteluun (siis minun :) ). Kuukautiset alkoivat sitten taas kerran ... En ymmärrä kun kierto tuntuu vaan lyhenevän ja lyhenevän - aivan kuin tytön yöunet. Mun kierto oli tällä kertaa vaivaiset 23 päivää! Tuntuu siis että koko ajan olen joko a) PMS-oireissa b) turvonnut c) vuodan ja hikoan. Pläääääääh.

Ostin lauantaina itselleni Eppu Nuotion uusimman kirjan " Musta" . On dekkari ja ihan mielenkiintoinen, joo. Mutta enpä suosittele kenellekään joka on raskaana tai juuri saanut vauvan (enkä myöskään suosittele lukemista kun on kuukautiset alkamassa ...) Siinä kun uhrina on viimeisillään raskaana oleva naispappi :( Ja vaikka nyt onkin kirja ja fiktiota, niin ainakin minä itkin. Pelkkä ajatus tuollaisesta tekee pahaa.

Ja nyt ulos! Mukavaa päivää kaikille :) Mulla odottaa kaapissa suklaata ja kunhan tyttö on päiväunilla niin ...

Alli

Vierailija
5/30 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T@hti:Jo oli tapahtumia...hengästyin jo lukemisesta ;-)

Tuttis:Kiva et oli onnitunu vkl.Kyllä tuo työtahti tuntuu melkoselta...Toisilla ei ole töitä ja toisilla liikaakin....

Ankkis:Tuota työnhakua en jaksa edes ajatella...Lasten välillä olin 10kk töissä ja 2eri paikassa...

Täytyy jatkaa kohta...

jatu

Vierailija
6/30 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti soitti ja typy teki aamupesut pöntöstä...TAAS!!!!

Kukkuu:Ihan uteliaisuutta masusta kyselin...vaavijutut on ihania :-)

Mä jäin typyä oottaessa toukokuun lopussa pois töistä ja näytin jo sillon siltä et meen heti synnyttämää..typy synty 14.9...

Ilma on ihana,mut Enkeilin piti tulla kylää ja nyt on Nealla kovakuume..voi parkaa :-( On vaa vaikea vaihtaa mielessään ystävän seura ja juttelu ja herkuttelu puistossa seisomiseen...Yrittää kovasti saada itsensä käyntniin!

Typy menee vessaa...moi!

jatu

Vierailija
7/30 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkuu, kiinnoistaisi kovasti tuo rentouttava käsittely. Alan olla taas viulunkieli-osastoa. En nuku, päätä särkee migreenimäisesti. Herätessä aamulla tuntuu, ettei pysty nousemaan ja siitä hetkestä alkaen odottaakin päiväunihetkeä, jonka jälkeen odottaa typy nukkumaanmenoaikaa. :( Tämän olotilan on aikaansaanut se, että oon nukkunut surkeasti nyt 4 yötä peräjälkeen. Kävin ostamassa jotain valeriaana-rauhoittumisrohtoa (Sedonium), kokeilen ensi yönä auttaisiko yhtään. Nukahtamislääkkeet ei auta, kun ongelmani on se että heräilen tunnin välein 24-06 välin. 22->typyn eka herääminen nukun kuin tukki ja nukahdan sänkyyn mentyäni 10 minuutissa. Tänään olen niin väsynyt, että työnteko olisi todella takkuista. Onneksi on kotipäivä.

Käytiin aamulla molemmat tytöt kampaajalla. Typyllä on taas pirteä lyhyempi otsis. Kiharoihin ei kajottu, saavat kasvaa ainakin syksyyn saakka.

Ihanat vanhempani tarjosivat meille äsken mahdollisuutta lähteä toukokuussa Toscanaan viikoksi! Ovat vuokranneet taas talon sieltä ja typyhän kulkisi ilmaiseksi mukana. Kyllä houkuttaa lähteä! Mullahan on vielä puolikkuutta se kuukausi joten viikon vapaa järjestyy kyllä. Miehestä en oo varma, mutta voisin lähteä typyn kanssa kahdenkin. Ainoa huono puoli on se, että syysmammojen Tallinnan-matka sattuu päällekäin :( . Ihanasta matkaseurueesta huolimatta Toscana vie kyllä pitemmän korren, jos vaan saadaan lennot sinne järjestymään. Lastenhoitajatkin kun tulevat tässä paketissa samaan hintaan.

Nyt meen kokeilemaan jos saisin hetken torkuttua.

- tea -

Vierailija
8/30 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt saan hetken kirjoittaa rauhassa. Väkkärä melkein nukahti kesken vaipanvaihdon ruoan jälkeen, ei tarvinnut sängyssä kauan unta odotella :) Pyörsky katsoo Muumeja - neidin päivälepo.

Tänään alkoi " yh-viikko" , oikeasti ei koko viikko, mutta torstaihin asti kuitenkin. Mies käy ti-ke yön kotona nukkumassa lähteäkseen aamulla seuraavalle reissulle, mutta tulee tiistaina vasta ihan myöhään. Pyörsky menee keskiviikkona yökylään vanhemmilleni kun minun täytyy olla torstai-aamuna aikaisin allergiasairaalassa Väkkärän kanssa.

Tea, oletteko säästyneet oksutaudilta? Tosi kurjaa, että jouduit lauantaina lähtemään ihan kesken kaiken!

Viinimessut oli kiva kokemus. Olin hyvin yllättynyt Nyt-liitteen kuvauksesta, että kyseinen tapahtuma olisi íhan vain ryyppyjuhlaa; ei se oikeasti ollut. Varsinkin oli kiva, kun oli asiantuntija matkassa ;) ja erityisen hyvää seuraa kaiken kaikkiaan :)

Vierailija
9/30 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hengissä ja kutakuinkin koko perhe alkaa tervehtyä! En oo jaksanut pinoilla, kuulumiset olen pikapikaa aina lukenut.

Ihanalta kuulostaa tuo Tean Toscanan matka! Samoin tuo teidän viikonloppu tapaaminen, kateushan täällä iskee... sniif, kaikki kiva tapahtuu aina siellä sivistyksessä... ;(

Tuttikselle voimahali. Asioilla on tapana järjestyä!

Onko T-P selvinnyt hengissä pitkästä linja-autoreissusta?

Kurjalta kuulostaa tuo homeasia, Ankkis-raukallako se oli entisessä asunnossa. Hatara pää... sortsit!

Ja kaikille muillekin tasapuolisesti voimia ja aurinkoista mieltä, pitänee suoriutua muihin hommiin...

Mimmu + lapset

Vierailija
10/30 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olihan se reissu! Ensin piti todellakin kovasti riidellä pe iltana, lähdetäänkö edes. Mua ei huvittanut. Yhden yön reissu, jonne piti kaikki ruuat kantaa itse mukana (la iltana syötiin miehen firman piikkiin) ja ne linja-automatkat... Matkat meni hyvin. Minä en ollut Onnin viihdytyskoneena ollenkaan. Se oli ehto matkaan lähdölle. Mulla ei kärsivällisyys riitä. Miehellä riittää ja hyvin meni, täytyy myöntää. Mutta mutta.

Onni on ollut todella onnettomuusaltis viime aikoina. Lauantaina käytiin Ukkohallan kylpylässä. Kuivattelin tukkaani naisten pukuhuoneessa ja olin kuulevinani itkua. Mietin vaan kauhukuvaa, että kohta mies tulee hakeen mut että nyt sattui pahasti.. No, selvishän se pian, että Onni oli kaatunut suoraan selälleen kivilattialla:( Lila antoikin hyvän vinkin, ne jarrusukat, uimahalliin. Kunpa tuonkin olisi tajunnut aiemmin. No, kuinkaan ei tainnut käydä.

Sitten mentiin suoraan syömään tuolta uintireissulta. Miehen työkaverin tyttö (teini, iästä ei varmuutta) halusi koko ajan olla Onnin kimpussa ja otti syliin jne. Äitinsä sanoi aina, että varovasti (sen verran ymmärsin, miehen työporukka on ruotsinkielistä väkeä;)) Yritti kerran ottaa Onni reppuselkään ja meinas taas Onni kaatua kivilattialle. Sitten tämä tyttö nosti Onnin sohvalle ja yritti siitä ottaa reppuselkään. Mitä sattui? Onni tippui naamalleen lattialle. Ja ihan arkkupöydän juuren. Eli vähänkin pidemmälle kun olisi kaatuntu, olisi leuka osunut pöydän reunaan ja se olis ollut sitten menoa..

Mua otti niin päähän, kun kuulin jälkikäteen että kyseisellä tytöllä on joku sairaus. Jotain epäilinkin, kun näytti sille, ettei hänellä ollut käsivoimia paljonkaan. Olisin toivonut tytön vanhemmilta enemmän vastuuta tässä asiassa. En tiedä ymmärrättekö mitä tarkoitan..

Ja sitten vielä eilen aamulla Onni yritti mökin pihalla nousta seisomaan ottaen tukea sinkkiämpäristä. Itse olin nurkan takana ja mies Onnin kanssa. Olin juuri hermostunut miehelle taas.. Kohta kauhea itku. Vähän verta huulesta ja kahdesta hampaasta pala pois. Voi että ottaa päähän. Ja arvatkaa syytinkö miestä? Kun se oli vähän aikaisemmin just osoittanut lievää varomattomuutta Onnin suhteen... Harmittaa nuo hampaat ihan kauheasti.

Että vauhtia ja vaarallisia tilanteita riitti. Paikka oli todella kaikkea muuta kuin lapsiystävällinen ja minun negatiivisella asenteella tuollaisille matkoille ei kannattaisi lähteä 1,5-vuotiaan kanssa. Piste.

Toivottavasti Yniäisen reissu menee turvallisemmin. Ja ilmatkin saisivat suosia. Meitä eivät suosineet nekään.

Voi kateus tuota teidän illallistamista siellä etelässä! Kyllä teksi itsellekin terää päästä A-luokan seurassa ulos. Tean puolesta harmi, että jouduit poistumaan kesken illan. Toivottavasti ette saaneet tartuntaa.

Mammamahoista ollut vähän puhetta. Minulla oli laskettuun aikaan kuukausi kun menin ostamaan naapurista hoitopöytää elokuussa. Luulivat minun synnyttävän vasta tammikuussa. Eli mun maha oli kyllä pieni mutta niinpä oli sieltä ulos tullut lapsonenkin.

Olen palannut - ja puhunut:)

T-P

Vierailija
11/30 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, Kukkuu, kiinnostaa yhteystiedot luupaatille. Tea, samaa vikaa on täälläkin päässä: nukahtaminen ei ole todellakaan mikään ongelma, mutta aamuyöstä heräilen väh. tunnin välein, nihkeänä, tarkistan kellon, odottelen, että joku inahtaa/kissa vinkuu/taivas tippuu niskaan. Aamulla huomasin " jännittäväni" kuopuksen heräämistä, vaikka se on oikeasti ihan suloinen aamulla(kin), mutta haluan olla rauhassa ihan pieniltä lapsilta (esikoisen voi patistaa omiin puuhiinsa, syö itse, pukee itse, puhuu). Noniin, ja nyt iski huono omatunto, kun ilmaisin arkikyllästymisen suloiseen ihanaan pikkupoikaan:((( Äitiä nyt väsyttää...

Tuttis: olipas mukava lukea hyväntuulista viestiäsi. Mutta älä aja itseäsi piippuun, ethän (kröh, minä paraskin sanoja....). Onnea isolle isoveljelle!

Muillekin aurinkoa päivään!

T-P, onneksi Onnilla oli onni matkassa, eikä pahempaa sattunut (ah, ihan vain " varoitukseksi" - jos joskus, vaikka useiden kuukausien jälkeenkin, noiden vahingoittuneiden hampaiden kohdalle ikeneen nousee patti, niin älä säikähdä. Tarkoittaa, että ko. hampaan juuri on vahnigoittunut ja hammas pitää poistaa - ei vaikuta rautahampaiden kuntoon mitenkään. Meille näin kävi esikoisen kanssa kahden hampaan kohdalla - ja oli ko. kohdat satuttanut lähes vuosi aiemmin, eikä erityisen pahastikaan, kai, en muista enää).

simam

Vierailija
12/30 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T-P:Voi onnettomuuksia onnille :-( Ja täsyin ymmärretty,kyylä vanhempien pitää huolehtia jos heidän lapsi hoivailee pienempiä.

Ayapille hurja annos jaksua!!!

Simam:piti laittaa joa aiemmin..Ne meduusat ei Sea life kovin kummosia ole,mut kiva kyllä katsella ja rauhoittavaa...Ja jos haluat mennä sinne,mene yksin :-) Kalojen katselu on rauhoittavaa ja siel soi hiljanen musiikki..ajatukset karkailee...Ja jos ei satu melunen tarharyhmä kohdalle ni sillä voi rentoutua...Kokeile, oikeesti!!!Vois olla kiva kokemus :-)

Voimia paljon!!!!

Viimeyönä nukuin hyvin,mut kuulun myös joukkoon joka tiirailee paljon kello,meluaako kissa,herääkö typy,käveleekö poika jne.jne. Su aamuna typy nukku puol9asti,mut minä jo tunnin aiemmin aloin päivystää :-( Ei kiva!!!

Yrittää taas jumppailla hän...

jatu

Vierailija
13/30 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

halaus!

Mä täällä koitan kestää oman syyllisyyteni kanssa. Miksi en vahtinut poikaa paremmin.... Miehet onnkes kestää syllisyyttä premmin : ),kai,meillä ainakin.

Minunkaan viikonloppureissu ei ollut kovin onistunut vaikka tapaamisessa oli kiva viimein saada kasvot immeisille. Jos tätä pojan episodia ei ois ollut,nii varmasti olisin nauttinut ihan ihan eritavalla. Olin oikeasti miehelle vihainen koska patisteli mua lähteen,Vilhon asiallehan ei ois voinut tehdä viikonloppuna mitään siis selvittää sitä enempää,mies siis rationalisoi asiat, mutta ei tajua että mulla oli kova huoli ja lähtö edelleen lisäs syyllisyyttä. Ikealle hukkaksin toisen kinttaan ja Juureen jätin ystäväni sateenvarjon(ystäväni erityisesti tähdensi et tätä et sitten hukkaa).No,äsken soitin sinne ja oli tallella.

Pojun nenu onneks näyttää jo paremmalta.

Vierailija
14/30 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä hieronta kyllä! Kerro Kukkuu enemmän. Auttaako tuohon unettomuuteen, esim.?

Mulla IHAN sama homma kuin Tealla ja Simamilla, eli nukahdan ok mutta kun tapana herätä noin 3-4 aikaan yöllä ja sen jälkeen jään pyörimään sänkyyn. Pyörittelen päässäni kaikenmaailman asioita (joilla yön pimeydessä yleensä tapana saada 10000 kertaa suuremmat mittasuhteet). En saa enää unenpäästä kiinni. Tai jos nukahdan, nukun koiranunta. Tai sitten viimein vaivun syvään uneen kuuden jälkeen ja siitä ei kauan mene kun tyttö jo herättää. Olen kai jo niin tottunut tähän etten huomaa kun kuljen päivät pitkät zombiena. Pelottaa vaan syksy kun työt alkaa ja täytyisi kuitenkin aika skarppina töissä päivät olla.

Tea, kyllä minullakin matka Toscanaan viesi voiton! Vaikka matkaseura Tallinaan olisikin A-luokkaa :) Ajatus keväisestä Toscanasta - ihan kateus iskee. Italia on minulle suuri rakkaus jos maista puhutaan. Olen opiskellut myös kieltä (en kyllä viime aikoina juurikaan ole kuullut/lukenut, joten unohtunut on paljon). Toivottavasti matkasi onnistuu sinne, Tea. Ja nautinautinauti. Ruoka on ihanaa!

Alli

Vierailija
15/30 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T-P, teillä tosiaan sattunut ja tapahtunut. Sini myös liukastui eilen ammeesta pois tullessaan. :-( Takaraivoon nousi komea kuhmu ja huuto oli melkoinen. Tuli sitten mieskin ripitettyä, kun viime sunnuntainakin päästi Sinin liukastumaan. Ilta menikin pupillien valoreaktioita seuratessa yms ja hyvä etten lähtenyt viemään tyttöä pään ct-kuviin.. Heh, täällä yksi neuroottinen kanaemoäiti. Kaatuileehan muksut, mutta silti hirvitti että entä jos.. Yöllä kävin taskulampun kanssa Siniä katsomassa useaan otteeseen. Kaikki oli onneksi ihan ok. Kuhmukin on jo laskenut paljon. Uskaltaisikohan sitä huohahtaa..

Rosan kuvattomuuteen on vain yksi syy. Pääsi virustorjunta umpeutumaan. En siis uskalla laittaa liitteenä kuvia, ettei vaan lähde joku megavirus kiertoon kaikille s.postilistalaisille. Toimiihan tässä palomuurit yms. mutta en uskalla luottaa vain niihin. Kait tällä viikolla pitäisi tulla tunnukset niin saan kuvatkin sitten näytille! :-)

Ankkis, pitänyt ikuisuuden kysyä, että kun synnytit Lillin, niin oliko sairaalassa sellainen sydänkäyrälaite mitä voitiin käyttää ammeessa ollessasi? Mikä virke.. Vai jouduitko nousemaan ammeesta käyrille välillä?

Tea, toivottavasti valeriaana toisi avun. Ihanalle kuulostaa tuo Toscana.

Alli, kamalan lyhyt kierto. :-(

Ayapille jaksuja " yh-viikkoon" !

Lila75

Vierailija
16/30 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta lisäksi tuntuu että mulla on hermot on riekaleina kun poikaa vahdin. Eilenkin yritti kiivetä sohvalta ikkunalaudalle ja oli taas ihan kunnon iltavillissä,jolloin levitetyllä sohvalla syöksyili ja heittäytyi selälleen yms. Mä kiljuin miehelle että nyt sohvat kasaan tai tulee lisävaurioita ennekuin saadaan selvyys entisistä.

Mies oli myös vanhingossa la antanut pojalle vehnäleipää ja eilenhän sit tuli ripulit lahkeesta.

huoh,pyydä anteeksi negatiivisuuttani

Vierailija
17/30 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkkärä putoaa / kaatuu ja lyö päänsä 1-5 kertaa päivässä. Yleensä ihan pikku kolauksia, mutta aina on vähintään yksi " voimassa oleva" kuhmu. Väkkärällä on vasta ihan vähän tukkaa ja sekin vaaleaa, joten pää on tosi hurjan näköinen kun mustelmat loistaa ympäri päätä. Kaiken kruunaa toisessa kulmassa oleva liimatun haavan arpi.

Olen muutaman kerran miettinyt montako iskua pienen lapsen pää kestää, mutta ainakaan vielä meillä ei ole tullut määrä täyteen.

Olen myös todennut, että vaikka kuinka vahtisi ja päivystäisi, kaikki vahingot ei ole estettävissä. Eikä tarvitsekaan olla - muuten lapsi ei opi itse varomaan. Hehheh, en tarkoita, että jos 1½-vuotias leikkii isolla lihaveitsellä, niin antaa leikkiä vaan, oppiipahan varomaan :)

Syyllisyyden tunne vahingon jälkeen lienee varsin yleistä ja kaikin puolin normaalia, mutta ei sitä kannata ihan loputtomasti potea :)

Hyvää mieltä!

Vierailija
18/30 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sais aikaseksi kirjotella muutaman rivin.

Voi Onnia, huh kuinka monta haaveria.

Ankkis, inhottava tuo homehomma, toivottavasti ei kaadu teidän niskaan remontin maksaminen.

Selvisi juuri että mies lähtee lauantaina hommiin Venäjälle. Arvioitu kesto 10 päivää... joten sitten en ole enää arki-yh vaan ihan täyspäiväinen yh. Takaisin tulevat vasta kun hommat on tehty, eli voi mennä parikin viikkoa.

Kohtalon ivaa, meillä olisi miehen kanssa ollu ens viikon lauantaina kahdenkeskinen hotelliyö tiedossa, tätä kahdenkeskistä aikaa ei liiemmälti ole ollut...no ei ole edelleenkään. Täytyy järjestää toiselle kertaa pieni loma.

Kunhan pysytään terveinä, niin selviän tästäkin.

Voi pakkanen sentään, olen aivan kypsä jo... piti tuota moskaakin sataa viikonloppuna argh. Aikamoinen tuuli puhaltelee tänään, tosi kylmä oli kun aamupäivällä ulkoiltiin.

Eipä nyt ajatus liiku, palaan jos ja kun alkaa liikkumaan.

Hilu

Vierailija
19/30 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pihalla jutuista, joten pyydän anteeksi tämän tekstin, joka lähes ).( omaa napaa.

Väsymys ja stressi on armotonta ja vielä pitäisi jaksaa tämä viikko. Hienoa kuitenkin on, että muuttoluvan saimme tänään! Kipii! Jörö tarkastaja oli oikein mukavalla päällä ja jopa hivenen hymyili ja jutteli Nöösälle. =) Nyt sitten niitä muuttolaatikoita täyttämään ja siivousta ja siivousta vielä tuhannen kertaa. Viikonlopun siivosin tarkastusta varten ja vielä täytyy joka paikka sotkea, kun viimeisiä listoja ja eteisen puolipaneelia kiinnitetään. No, josko perjantai-iltana olisi enin pöly poissa lauantain muuttoa ajatellen. Lauantaita odotellessa siis pakkailua ja kaappien siivoilua uudessa kodissa. Josko sinne kaappeihin kuitenkin jo roudaisi tavaraa viikolla.

Viime viikolla koin Tean lanseeraaman juhlamokkanainen-tunnelman. Näissä tunnelmissa kokosin onnellisena vessan kaappeja ja oli niin tekevä olo. Iloisena käyttelin vasaraa ja akkuporakonetta. Enkä antanut tunnelman lässähtää, vaikka miehen tullessa paikalle selvisi pieni epäkohta: peilikaapin taustalevy oli väärinpäin. Onneksi se oli helppo korjata ja vaihtaa valkoinen puoli kaappiin päin. En itse huomannut tätä, vaikka ihastelin, miten hienosti osasin ihan itse koota kaapin. ;D

Ankkikselle voimia työnhakurumbaan. Vertaistukea täältä samassa veneessä olijalta. Varsin turhauttavaa välillä. Peukutan! Voimia ja jaksua myös homelöydön selvittelyyn.

Aypalle jaksua ja haleja!

Jaksua kaikille tasapuolisesti. Toivottavasti Yniksellä perheineen on kiva loma.

Smuik!

-Mimmuli ja Nöösä

Vierailija
20/30 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni vaimoineen olikin varannut Toscanan talon toisen makuuhuoneen - heiltä kysyttiin nyt ensin lähtevätkö mukaan, mehän olimme viime kesänä. Ihan reilua siis. Joten minä lähden A-luokan reissulle Tallinnaan. :) Äitini kuulosti niin kovin pahoillaan olevalta ja lupasi, että koska tahansa ottavat typyn yöhoitoon, niin että päästään miehen kanssa kahden viikonloppureissuun. Yritämme varata sellaisen huhti-toukokuulle, Tukholmaan tai Tallinnaan. Tai Riigaan? Hmmm.

Eipä muuta. Nyt syödään ja lähdetään porukalla Selloon, mamma tarvii kengät.

- tea -