Miehellä kaverin tyttiksen numero tallennettuna - miksi?
Onko tämä yleistäkin miesten keskuudessa?
Mies pyysi etsimään kännykästään uuden työkaverinsa numeron, kun ei itse ollut kännykän lähettyvillä. Katsoin sen ja luettelin hänelle. Samalla huomasin, että nimi "Heidi" oli tallennettu listaan.
En sanonut mitään, mutta asia jäi vaivaamaan...
Tää "Heidi" on miehen kaverin uusi tyttöystävä, enkä keksi yhtään syytä, miksi tarvitsisi hänen numeroa?
Kommentit (17)
Mun kahdella kaverilla on tallennettuna mun miehen numero, koska saatan joskus soitella heille miehen kännykällä. Samoin mulla oli mun ulkomailla asuvan kaverin ex-poikaystävän numero. Jos kaverilleni joskus jotain olisi sattunut enkä olisi saanut häntä kiinni, niin oli ihan hyvä olla tiedossa jonkun numero, joka hänet tuntee.
No olisi minustakin outoa. Kysyisin suoraan. Työkaverin uusin tyttöystävä siis? Ymmärrän ihmettelysi!!
Minulla on tallennettuna miehen kaverin numero puhelimeeni. Juttelemme myös joskus facessa. Usein kaveri laittaa minun facessani viestiä että "voisitko kertoa x:lle sitä ja tätä", koska miehelläni ei itsellään ole facebookia tai ilmaisia viestisovelluksia kännykässään.
Mitä sulle toisten ihmisten puhelimissa olevat yhteystiedot kuuluu.
miksi naiset vaativat tasa-arvoa jos he haluavat, että miehet pitävät heitä omaisuutenaan joilla ei saa olla muiden miesten numeroita.
Pitäisin outona jos ilman erityistä syytä on etäisen kaverin tyttöystävän numero. Sen sijaan hyvin kaverin tyttöystävän numeroita löytyy ainakin minunkin puhelimestani. Jos esimerkiksi olen menossa kaverilleni, eikä tämä vastaa, niin saatan soittaa hänen tyttöystävälleen, että voiko sinne jo tulla. Samoin jos hankin jotain tavaraa kaverilleni ja tämä on töissä, niin saatan soittaa lisätietoja hänen tyttöystävältään. Joskus kaverini tyttöystävä saattaa soittaa minulta neuvoja johonkin juttuun ihan ominpäin. Kaverini tyttöystävä on tuon roolin lisäksi myös kaverini, mutta emme kyllä kahdestaan käy mitään tekemässä ainakaan yleisesti ottaen.
Kysyitkö poikaystävältäsi asiasta? Minulle tuli ensimmäisenä mieleen,että poikaystävälläsi on ollut kaverilleen jotain tärkeää asiaa ja paras keino saada häneen yhteys on hänen tyttöystävänsä kautta...
Tyttöystävällä on työkännykkä ja sen ta maksaa puhelut, miehen kaveri soittelee sit sen takia tyttiksen puhelimella miehellesi, koska siinä tulee säästöä? Noin meillä tehdään. :-)
Minua ihmetyttää enemmän se, että miksi Tinderissä tapaamani ja nykyään seurusteleva nainen laittaa minulle viestiä kaverina ja kyselee kuulumisiani. Ei tuo minua haittaa, koska ihan mukava nainen ja tuskin meidän välillä mitään olisi muutenkaan ollut, mutta aika outo asetelma tuon miesystävän kannalta katsottuna.
Kaveri soittanut Heidin numerosta ja miehes tallensi sen varuilta.
Ihmettelen, mistä tiedät että kyseessä on juuri se Heidi. Eikä esim. sukulainen tai työasioihin liittyvä tai jotain.
Sillä on kato kaks tyttistä. Älä nyt viitti nipottaa. Ei kukaan mies oikeasti jaksa koko aikaa samaa vittua vatkata. Vaihtelu virkistää. Get over it.
Tervetuloa aikuisten maailmaan.