En taida ikinä löytää miestä:/
En ennekun olen laihduttanut 20kg pois. Tiedän että.masumakkarat on turn off.
Kommentit (18)
Itse haluan mahamakkaran pois ihan itseni takia😊 Kesällä haluan pukeutua kauniiseen kesämekkoon sekä vaatteisiin mistä pidän ja nauttia kesäisistä lämpimistä illoista ja elämästä.
Haluan takaisin sen elämäniloa täynnä olevan huolettoman ihmisen. Jolla on nahkassaan hyvä olla ja terveys kohdallaan.
Masumakkarat eivät kyllä estä löytämästä itselleen kumppania. Hassu juttu, mutta tiedän useammankin naisen joka on onnistunut löytämään oikeasti fiksun ja kivan kumppanin vaikka ovatkin huomattavan ylipainoisia... Sama muuten toisinkin päin. Eivät ole läskit estäneet miehiä löytämästä fiksua puolisoa.
Vaikka ulkonäöllä on merkitystä, niin loppupeleissä se korvien väli on kaikkein tärkein. Ja se mien hyvin kemiat pelaa yhteen.
Kehosikin kiittää, kun hankkiudut niistä kiloista eroon.
Mukavampaa se on, jos naisessa on hieman pyöreyttä. <3
Et menetä mitään!
Mieluummin söisin yksin sitä mitä itse haluan ilman että joku tulee ja sotkee perässä.
No sittenhän kyse ei ole ikuisuudesta. Masumakkarat vaan pois ja sitten miehen kainaloon.
Miksi pitäisi löytää joku mies? Etkö osaa olla onnellinen ilman miestä? Itse olen hoikka sinkkunainen ja elän onnellisena yksin.
Kyllä mä löysin itselleni seuraa vaikka olen jo yli 40 ja painoakin oli liikaa... Ja todellakin oli makkaroita. Olisin kelvannut useammallekin, mutta tämä yksi nyt sattui olemaan ainoa kiinnostava. Vaikka ei niissä tarjokkaissa mitään vikaa ollut. Mukavia, hyvännäköisiä, normaalinnäköisiä, rumia (mun silmään) kaiken kokoisia miehiä 30-50 ikähaarukalla... Mutta tärkeintä oli löytää joku joka herättää kiinnostuksen. Joku joka vähän sykähdyttää... ;)
Vierailija kirjoitti:
En ennekun olen laihduttanut 20kg pois. Tiedän että.masumakkarat on turn off.
Multa lähti 9 päivässä 9kg ja maha poisketoosilla. Tuli kyllä takaisin nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi löytää joku mies? Etkö osaa olla onnellinen ilman miestä? Itse olen hoikka sinkkunainen ja elän onnellisena yksin.
Olen :)
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Tässähän mä oisin.
Älä nyt hätiköi, se tiputtaa 20kg ensin.
Syy ei ole ylipaino vaan ammattikoulu
Vierailija kirjoitti:
Jos ap haluaisi naista, tuo voisi olla totta.
Haluat siis miehen jolle ei kelpaa ylipainoinen nainen, vai? Ethän sitten ensi syksynä valita jos tuli valittuakin väärin kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ap haluaisi naista, tuo voisi olla totta.
Miehillekin naisen amikseus on miinusta. Ainakin hyväitsetuntoisille akateemisille miehille
Naisista on ollut niin paljon kiusaa ja vahinkoa, että nykyään valitsen makkarat.
Puol vuotta tai vuos ja homma on hoidettu. Sit taas uudella innolla etsintään.