Poistettu ketju.... :)
klo 18:48 | 4.3.2017
Koska olen sanonut sinulle kaikkea inhottavaa. Se johtuu siitä, että olen ollut todella vihainen monista jutuista joita on tapahtunut lyhyellä ja pitkällä aikavälillä. Anteeksi myös siitä, että en ole enää ihastunut sinuun. Ei meillä ole muutenkaan olisi ollut mahdollisuuksia, koska mm. ikäeroa on niin paljon, sinulla on jo 1 rouva ja kakarat. En missään nimessä halua enkä sopeudu tuohon. Voitko antaa minun olla?
klo 18:59 | 4.3.2017
Minusta on väärin, että mies hylkää penskansa sen vuoksi, että mahdollinen uusi tyttöystävä ei halua niitä... Suurella todennäköisyydellä penskat eivät ole mahdollisen suhteen suurin ongelma tai ainakaan ainoa ongelma ja suhteessa tulisi esille paljon muutakin häikkää. Löydät varmasti jostain jonkun toisen, itsellesi paremmin sopivan naisen, joka hyväksyy sinut sellaisena kuin olet. Minulla ei tullut sielunkumppanit-tunnetta alussa eikä ole tullut vielä tähänkään päivään mennessä. Luulen, että sinun kohdallasi se johtui siitä, että toivot niin kovasti naista ja vaimoa, jotta voit perustaa uuden perheen. (Minä en edes halua naimisiin tai penskoja...) Ehkä löydät vielä naisen, jonka kanssa kaikki sujuu helposti ilman kuluttavia riitoja?
Ei olla enää tekemisissä, sopiiko? Olen ihan loppu.
Vierailija
klo 19:16 | 4.3.2017
Tässä siis on ongelmana minun puoleltani mm. että sinulla on jo rouva ja penskat. En voi ruveta sinulle tyttöystäväksi jo noiden takia. Lisäksi keskustelu meidän välillä on mennyt todella rumaksi, itsekin etsin sinusta vain vikoja, tietoa sinusta ja rouvasta ym että pääsen kostamaan sanomisiasi ja tekojasi. Ei tämä ole yhtään tervettä... Koko ajan saa myös mm. jännittää olenko sinun mielestäsi milloin psykoosissa, olenko skitso, narsisti vai masentunut vai kaikkia noita. En voi kirjoittaa sinulle mitään rakkausviestejä mm. siitä syystä, koska olet pelottava ja toiseksi saisin haukkuja ja naurua niistä viesteistä (kuten joskus on käynyt).
Kommentit (2)
Jatkuu: en ole koskaan ymmärtänyt pohjalaisuutta, mitä hienoa on olla ep:ltä ja haukkua muualta kotoisin olevia (erityisesti savolaisia). En tajua savolaisille naureskelua (omat juureni ovat siellä, olen 1/4 savolainen) ja älytöntä ep-ihailua, vaikka et ole sitten nuoruusvuosien asunutkaan siellä tai pitänyt kontakteja sinne... Ehkä jonkun ulkomaalaisen kanssa voisi olla helpompaa tuoltakin kannalta?
Vierailija
klo 19:19 | 4.3.2017
V***u nyyh! Ihan rintaa riepoo.
Vierailija
klo 19:23 | 4.3.2017
Voisit hommata itsellesi jonkun kodin espanjasta syksyksi ja talveksi tai vaikka muuttaa sinne pysyvästi. Tutustuisit siellä sitten johonkin tyttöön. Siellä nuoren naisen ja vanhemman miehen suhteita ei katsota yhtä pahalla kuin täällä. Naisen ei tarvitsisi tietää entisestä elämästäsi kovinkaan paljoa. Ex-rouvan voisi kuitata sanomalla, että "ei siinä koskaan ollut aitoa rakkautta, se oli vain lompakkoloinen" ja se siitä. Pääsisit helpommalla. Olisihan se myös väärin, ettei eron jälkeen saisi rakastua uudelleen ja aloittaa puhtaalta pöydältä. Jos olisit minun kanssani, niin rouva ja kakarat olisivat ajatuksissa koko ajan. Ei pääsisi niistä ikinä eroon.
klo 19:28 | 4.3.2017
Ehkä olet myös siitä lähtien kun tavattiin ja myöhemmin kun ruvettiin juttelemaan käsitellyt vähitellen pettymyksesi naissuhteissa ja päässyt eteenpäin. Et ole enää niin epäluuloinen ja katkera, vaan normaali oma itsesi. Uuden naisen kohdalla voisit päästä loistamaan ja olla sellainen kuin olet aina halunnutkin olla. :)
Vierailija
klo 19:33 | 4.3.2017
Kenelle karvaturrilaiselle kirjoitat?
Vierailija
klo 19:34 | 4.3.2017
Niin, olin aiemmin kysynyt sinulta, mitä yhteistä meillä on ja mikä tekee meistä sielunkumppanit saamatta siihen koskaan vastausta... Minusta me olemme oikeastaan toistemme vastakohdat... En ole parisuhde- enkä perhekeskeinen, en pidä kissoista enkä muista sisälemmikeistä, en pidä kesästä enkä matkustelusta lämpimiin maihin, koska voin huonosti helteessä, en pidä espanjasta, en kielestä enkä kultturista. Sairaalloisen pihi mies on minusta puistattava, täydellinen turn off, varsinkin jos rahaa on. En pidä naista halveksuvista puheista jne...
Tuntuuko sinusta nyt samalta, kun ihastuminen on mennyt ohi?