Tämä ei ole tarkoitus olla valitus, mutta aika hullua että pääsen työhaastatteluihin helpommin kuin treffeille =D
Tajusin juuri että näinhän se on.
Kymmeniä hukka viestejä naisille, mutta
alle kymmenestä työhakemuksesta olen ollut 4 kertaa työhaastattelussa joista 2 kertaa saanut paikan elämäni aikana.
Nyt varmaan tulee kommentti että NAINEN EI OLE MIKÄÄN TYÖHAASTATTELU KOHDE JA LÄHESTYT VÄÄRIN, mutta älkää vaivautuko.
Jännä fakta kyllä. Ehkä tämä kertoo että parempi satsata vain omaan uraan. Kattelee ne naiset sitten 10 vuoden päästä.
Kommentit (15)
Mulla on kuule samoin vaikka olen nainen.
Työelämä on helppoa. Naiset vaikeita.
Työelämässä riittää että hoidat hommasi ja jaksat tehdä vaikka pitkää päivää.
Naisen kanssa ei ole asiaa mikä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Työelämässä riittää että hoidat hommasi ja jaksat tehdä vaikka pitkää päivää.Naisen kanssa ei ole asiaa mikä riittää.
Tuo on itseasiassa osittain totta. Ttönantaja maksaa vielä rahaa panoksestasi. Nainen vie vain rahaa =D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työelämässä riittää että hoidat hommasi ja jaksat tehdä vaikka pitkää päivää.Naisen kanssa ei ole asiaa mikä riittää.
Tuo on itseasiassa osittain totta. Ttönantaja maksaa vielä rahaa panoksestasi. Nainen vie vain rahaa =D
Seurustelu ja yhteisen elämän rakentaminen vie rahaa kaikilta. Yksin pahvilaatikossa asuminen olisi halvinta. Mutta ei mukavaa.
10 vuoden päästä et menesty yhtään paremmin. Mutta oma on asiasi.
Vierailija kirjoitti:
VIHA POIS
Terv, AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VIHA POIS
Terv, AP
ÄLÄ HUUDA
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seurustelu ja yhteisen elämän rakentaminen vie rahaa kaikilta. Yksin pahvilaatikossa asuminen olisi halvinta. Mutta ei mukavaa.
Juuri tämän vuoksi ei naisen kanssa kannatakkaan mennä saman katon alle. Jos vaihtoehtoina on maksettu kämppä & auto alle nelikymppisenä yms, vs kakaraperhe OKT-velan alla pitkälle viiskymppiseksi niin ei _luulisi_ olevan vaikeaa arvioida kumpi kannattaa.
Valitettavasti se tuntuu olevan suurimmalle osalle miehistä arvioida 25-30 välillä mitä tietyt päätökset oikeasti tarkoittaa. Mutta onneksi voi aina valistaa ja tämä valistus on alkanut näkyä myös syntyvyyslukemissa...
Eiköhän työhaastatteluun pääsy ole miesten enemmistölle helpompaa kuin treffeille pääsy, paitsi jos on opiskellut huonosti työllistävää alaa korkeakoulussa ja työnantajien mielestä mies on ylikoulutettu vähemmän vaativiin töihin. Ei ole mikään temppu päästä haastatteluun, jos koulutus ja kokemus ovat riittävän lähellä vaatimuksia.
Mulla on ihan sama juttu. Oikeastaan työn saaminenkin on helpompaa kuin naisen saaminen treffeille. Naisen saaminen toisille treffeille on sitten jo todella hankalaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämän vuoksi ei naisen kanssa kannatakkaan mennä saman katon alle. Jos vaihtoehtoina on maksettu kämppä & auto alle nelikymppisenä yms, vs kakaraperhe OKT-velan alla pitkälle viiskymppiseksi niin ei _luulisi_ olevan vaikeaa arvioida kumpi kannattaa.
Valitettavasti se tuntuu olevan suurimmalle osalle miehistä arvioida 25-30 välillä mitä tietyt päätökset oikeasti tarkoittaa. Mutta onneksi voi aina valistaa ja tämä valistus on alkanut näkyä myös syntyvyyslukemissa...
Olen jokseenkin sama mieltä kanssasi.
Maailmassa on nytkin liikaa väkeä.
Olen kyllä vakavasti puntaroinut noita samoja asioita ja ikä on juuri tuon 25-30 välissä.
Jos olet päässyt noin hyvin haastatteluun, tiedät varmasti että työhakemus pitää aina yksilöidä. Samoin toimitaan kun viestitellään naiselle/miehelle.Älä lähetä mitää geneerisiä "Hei, täällä olis tällainen kiva ja urheilullinen mies, näytät mukavalta, lähtisitkö kahville?" tms viestejä jota nainen saa kymmenen päivässä, vaan etsit naisen josta olet kiinnostunut muustakin syystä kuin että
1. Hän on nainen
2. Hän on ainakin semiviehättävä
Etsit siis kuin työhaussa sen ihmisen, jonka kanssa voisi juttu luistaa enemmänkin. Tämän jälkeen luet tiedot tarkkaan (niin kuin työlistauksenkin) ja yksilöit sen viestin juuri hänelle. Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin nähdä että miehelle kelpaisi kuka vain nainen.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet päässyt noin hyvin haastatteluun, tiedät varmasti että työhakemus pitää aina yksilöidä. Samoin toimitaan kun viestitellään naiselle/miehelle.Älä lähetä mitää geneerisiä "Hei, täällä olis tällainen kiva ja urheilullinen mies, näytät mukavalta, lähtisitkö kahville?" tms viestejä jota nainen saa kymmenen päivässä, vaan etsit naisen josta olet kiinnostunut muustakin syystä kuin että
1. Hän on nainen
2. Hän on ainakin semiviehättävä
Etsit siis kuin työhaussa sen ihmisen, jonka kanssa voisi juttu luistaa enemmänkin. Tämän jälkeen luet tiedot tarkkaan (niin kuin työlistauksenkin) ja yksilöit sen viestin juuri hänelle. Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin nähdä että miehelle kelpaisi kuka vain nainen.
Väärin, et ole itse kovin monta naista "saanut" netin kautta. Vähänkään asiaan tutustunut tietäisi, että kuvat on vähintään 90% yhtälöstä, ja teksti+viestit korkeintaan 10%. On tehotonta käyttää liikaa aikaa yhteen profiiliin, ja siinä piilee sekin vaara, että ihastut siihen profiiliin, eikä ihminen sen takana sitten vastaa odotuksiasi.
Olen nelikymppinen korkeasti koulutettu nainen enkä pääse työhaastatteluihin enkä saa miestä. Tämä on raaka todellisuus.
Mulla ei ihan noin hyvä prosentti mutta silti parempi töiden myös kuin naisten kanssa.
Terv, kilttimies