Perinteinen: Mitä lasissa/lautasella/mukissa?
Lauantai-illan ratoksi kertokaahan. Minä tässä tein valkovenäläisen. Tutkin teeveen ohjelmatarjontaa ja päätin sitten ottaa hieman kuppia.
Toki voi kertoa muitakin puuhia, mitä teillä on 😊
Kommentit (20)
Lasissa vettä, lautasella kurkkua ja tomaattia.
Illaksi olen varannut itselleni siiderin. Se on hyvää etenkin kylmänä 😆
Lasissa vettä kuten tavallisesti, lautasella sipsejä. Palstailen.
Kulhossa kaurapuuroa voisilmällä, mukissa teetä. (Oli nälkä, enkä jaksanut kummempaa ruokaa itselleni tehdä, kun ei lapsetkaan ole kotona) Vieressä tosin odottaa vuoroaan avattu punaviinipullo ja fazerin pähkinäsuklaalevy.
Pian lasissa valkoviiniä ja lautasella savustettua lohta, uuniperunoita ja salaattia.
Lautanen on jo tyhjä sillä oli liian hyvää, mutta siinä oli nyhtö-Oumph burgeri, itse tehtyjä ranskalaisia ja bataattitikkuja. Lasissa tosin vain vettä.
Skumppaa. Lapset mummolassa yökylässä 😊
Joku elämäänsä kyllästynyt käy alapeukuttamassa kaikki 😁
Kiitos vastauksista. Kiva lukea näitä.
Äsken join lasin päärynämehua. Nyt vauva nukkumassa sylissä <3
Kuivaa omenasiideriä/ kohta valmiina broilerikasvoskastike ja täydjyväpasta, parsakaali-kukkakaalilisukkeella. Odottelen saunan lämpiämistä.
Lautasella oli siiderikanaa ja maa-artisokkaa, lasissa oli tosi hyvää siideriä alkosta. Siinä oli mustan kissan kuva. Molemmat valitettavasti katosivat jo 😢
Vierailija kirjoitti:
Äsken join lasin päärynämehua. Nyt vauva nukkumassa sylissä <3
Paljon onnea vauvasta! 👶
Iso lasi (Iittalan korkea teema) juissin ananas-appelsiinimehua. Rybb& Deckerin vastaava oli parempaa mutta en löydä sitä enää, mutta on tääkin hyvää etenkin kylmänä 😊