Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muut pullukat! Saatteko kotiapua esim suihkutusapua yms kunnalta.

Vierailija
04.03.2017 |

Ajattelin kysellä sossusta kun joudun siellä muutenkin kelan töppäilyiden takia asioimaan.

Saatteko muuten tt-tukea isoja vaatteita varten?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vitun suihkutusapua? Oletko niin lihava ettet suihkuun itse pääse?

Vierailija
2/16 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan! Mulla on suihkutuoli suihkussa (tietenkin tavallista isompi tuoli) sitten on myös isompi wc-pytty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan! Mulla on suihkutuoli suihkussa (tietenkin tavallista isompi tuoli) sitten on myös isompi wc-pytty.

Hyvä. Mäkin pyydän sitten isompaa pyttyä ja samalla käsisuihkua pytyn viereen että voin suihkutella pyllyä kun en ylety pyyhkimään. Ap

Vierailija
4/16 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskivihaajan provo. Olen ollut sairaalloisesti ylipainoinen enkä mitään lisäpalveluja tai lisävaruseita ole saanut. Vaatteisiin ei saa myöskään tukea.

Vierailija
5/16 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa ja olen 130kg. Ihan itse pystyn peseytymää ja leikkaamaan varpaankynnet. Mulla on suihku ja sauna alakerrassa jyrkkien kierreportaiden päässä ja itse kuljen raput. Ap on provo.

Vierailija
6/16 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain kaupungilta sellaisen nosturin jolla hoitaja nostaa minut aamuisin vessaan ja siinä pytyllä suihkuttaa sitten aamupalan tarjoaa sänkyyn.

Vierailija
7/16 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin kysellä sossusta kun joudun siellä muutenkin kelan töppäilyiden takia asioimaan.

Saatteko muuten tt-tukea isoja vaatteita varten?

Toi ois kyllä niin ihmisarvoa alentavaa että mieluummin laihduttaisin. Mikä sun tekosyysi on?

Vierailija
8/16 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, minulla on kaikki yhteiskunnan kustantamat laitteet isoja vaatteita myöten. Siksi olenkin pullukka, kun elämä on ilmaista ja helppoa. Tehkää perässä vaan eipä taida nyt enää onnistuakaan, kun valvonta on tiukentunut. Keljuttaako laiheliinit?

Vierailija
9/16 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuplapohatta et ole hakeutunut laihdutusleikkaukseen. KRITEERIT täyttysivät heittämällä ja pääsisit kiloistasi eroon. Yhteiskunta kustantaa tuon 10.000 euroa maksavan leikkauksen. Miksi olet päästänyt itsesi SAIRAALLOISEN LIHAVAKSI???

Vierailija
10/16 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen leikkausta tuplapohatalle, saisit elämäsi takaisin. Ei tarvitsisi vittuilla normaalipainoisille, menitkö sanattomaksi.

Vierailija
11/16 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sain kaupungilta sellaisen nosturin jolla hoitaja nostaa minut aamuisin vessaan ja siinä pytyllä suihkuttaa sitten aamupalan tarjoaa sänkyyn.

Hirveä kohtalo.

Vierailija
12/16 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pieni ero olla pullukka kun tarvita nosturia suihkuun pääsemiseen....

Vierailija
13/16 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla käy paikallinen palokunta kerran viikossa nostamassa mut yläkerran makkarin ikkunasta alhaalla odottavan avolavan kyytiin. Kesäisin vievät maauimalaan ja talvella paloasemalle letkutettavaksi. En mä mihkään kylppäriin enää...

Sossusta saan maksusitoumuksen kangaskauppaan, sekä  maksavat myös ompelijat, jotka  tekee trikoopaitoja ja collegepöksyjä. Ei valittamista.

Vierailija
14/16 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin huono provo ap.

Vierailija
15/16 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olis vaan helpompaa laihduttaa? 

Vierailija
16/16 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla käy paikallinen palokunta kerran viikossa nostamassa mut yläkerran makkarin ikkunasta alhaalla odottavan avolavan kyytiin. Kesäisin vievät maauimalaan ja talvella paloasemalle letkutettavaksi. En mä mihkään kylppäriin enää...

Sossusta saan maksusitoumuksen kangaskauppaan, sekä  maksavat myös ompelijat, jotka  tekee trikoopaitoja ja collegepöksyjä. Ei valittamista.

Tämä on AV:n paras ketju muutamaan kuukauteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi