Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi muistatteko siirtokuvat <3

syrän sykähti
04.03.2017 |

Joka äidin painajaiset :D

http://www.kalkitos.sg/

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoksuvat pyyhekumit, oliko sellaisia... muisti pätkii.

Vierailija
22/34 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistatteko ne moniväriset mustekynät? Jossain oli juttu niistä, itse muistan kuinka tuoksuivat hyvältä ja niin jotenkin ihana fiilis niistä keltaisista ja punaisista tms. musteista. Tuolloin minullakin oli kirjekavereita. Ja ne tuoksuvat kirjepaperit!

Mulla on vieläkin sellainen monivärikynä,kun kirjoitan sillä,valitsen mielialaan sopivab värin ^^

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, että pitäiskö tilata noita, mä tykkäsin siitä hommasta ihan älyttömästi :D

-ap

Vierailija
24/34 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli mutta jossain vaiheessahan ne kiellettiin tai jotain, kun lapset syövät tai saavat syövän haistellessaan tai jotain.

Vierailija
25/34 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, että pitäiskö tilata noita, mä tykkäsin siitä hommasta ihan älyttömästi :D

-ap

Mietin ihan samaa. Suunnittelin myöskin, että ostan kyllä sitten lapsenlapsille. :D

Vierailija
26/34 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukalenterissa oli sellaisia pehmotarroja, muistaakseni smurffeja tai jotain fragleja tms, muistatteko?

Vierailija
27/34 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistatteko ne moniväriset mustekynät? Jossain oli juttu niistä, itse muistan kuinka tuoksuivat hyvältä ja niin jotenkin ihana fiilis niistä keltaisista ja punaisista tms. musteista. Tuolloin minullakin oli kirjekavereita. Ja ne tuoksuvat kirjepaperit!

Ai sellainen paksu josta aina vivusta vedettiin sopiva musteputki käyttöön? :D Minullakin oli sellainen mutta tyhmyyksissäni testailin useampaa vipua yhtaikaa ja koko kynä jäi jumiin.

Ne ihanat tuoksuvat, reunoista koristellut kirjepaperit<3 On kyllä ikävä sitä kirjekaveriaikaa... Heppalehtien ja vastaavien lehtien sivujen alareunoissa oli kirjekamuilmoituksia. :')

Vierailija
28/34 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli mutta jossain vaiheessahan ne kiellettiin tai jotain, kun lapset syövät tai saavat syövän haistellessaan tai jotain.

Joo monet tytöt keräili niitä "hajukumeja". Varsinkin my little pony-aiheisia.

Vierailija
29/34 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan ihan hämärästi. Kävimme äidin kanssa hakemassa niitä kioskilta silloin tällöin. Se oli jännää. Tyydyimme vähään, minä ja sisarukseni :)

Vierailija
30/34 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulukalenterissa oli sellaisia pehmotarroja, muistaakseni smurffeja tai jotain fragleja tms, muistatteko?

Joo. Mulla oli Smurffi-kalenteri. Ne tarrat oli tosiaan sellaisia paksuja ja pehmeitä, eika litteitä paperisia kuten tavalliset tarrat. :)

Vierailija
31/34 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai sellainen paksu josta aina vivusta vedettiin sopiva musteputki käyttöön? :D Minullakin oli sellainen mutta tyhmyyksissäni testailin useampaa vipua yhtaikaa ja koko kynä jäi jumiin.

Ne ihanat tuoksuvat, reunoista koristellut kirjepaperit<3 On kyllä ikävä sitä kirjekaveriaikaa... Heppalehtien ja vastaavien lehtien sivujen alareunoissa oli kirjekamuilmoituksia. :')

Se kynä oli tosiaan aika iso. Sillä oli vaikee kirjottaa.

Kirjekaveriaika oli ihanaa. Mut oli tylsää jos itse kirjoitti kauniilla käsialalla ja laittoi kirjeeseen hienoimmat tarrat, mutta toinen kirjottikin lyijärillä tavalliselle ruutupaperille eikä koskaan laittanut tarroja. Sellasta välineurheiluahan se homma vähän oli :-D

Vierailija
32/34 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo muistan

Voi vitsit fraglit ja gorgit siellä puutarhassa...vai mitä ne oli. Tulipa lapsuusaika mieleen. Sunnuntain huvitetki...

Vierailija
33/34 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa positiivinen ketju, kiitos :)

Vierailija
34/34 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalkitokset oli ihania! Muistan sen pakkauksen, siinä oli pellen kuva. Olin aika pieni kun niitä raaputeltiin, ja siksi en useinkaan onnistunut siirtämään kuvaa ehjänä. Se oli kovin ärsyttävää. Mutta voi sitä tyytyväisyyden tunnetta, aina kun se onnistui. Kuvien asemointi vaati myös pitkällistä ja tarkkaa harkintaa, koska perua ei voinut :) Kalkitokset olivat jossain vaiheessa mielestäni ehdottomasti mieluisimpia tuliaisia, joita sukulaiset ja tuttavat toivat meille lapsille käydessään vierailuilla. Harvoin niitä kuitenkaan sai, joten siksi niistä niin iloitsi.