En kestä tätä miesten uusavuttomuutta, veljeni soitti juuri ja kysyi miten pakastepizza valmistetaan, kun pakkausta ei enää ole
Toinen pizza jäljellä ja pahvipakkaus on heitetty menemään. Veljeni soitti ja kyseli "no missä lämpötilassa ja miten kauan sitä pidetään, mistä mä tiedän koska se on valmis"
Veli on 19-vuotias...
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Oletko uusavuton?
Osaatko:
Puhdistaa lattiakaivo?
Puhdistaa lavuaarin hajulukko?
Vaihtaa polttimo lampusta?
Ommella irronnut nappi?
Lisätä lasinpesunestettä autoon?
Vaihtaa sulakkeet?
Keittää perunat ja kananmunat?-
Jos et osaa olet uusavuton.
Osaan nuo autojuttua lukuunottamatta,mutta joskus ne on kuitenkin tarvinnut opetella ensimmäistä kertaa.Sitähän uusavuton tarkoittaa,hämmentyy uusien asioiden edessä.Minulla on kaveri,joka ei edes yritä oppia mitään,pyytää aina jonkun muun tekemään puolestaan pikkujutut kuten imurinpussin vaihdon.
Olin parikymppisenä todella ylpeä itsestäni,kun opin kaverin neuvomana puhdistamaan lavuaarin hajulukon :D
Jos se ajattelee että olet yksinäinen ja tekee tikusta asiaa pitääkseen yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Tyyppi joka ei ole oppinut edes ajattelemaan itse? Onko se passattu kotona?
Eniten ärsyttää tyypit jotka ei edes yritä itse, ensimmäisenä ollaan kysymässä ihan helpoissakin asioissa
Itseäni taas ärsyttää eniten se ihmistyyppi, joka ei siedä neuvoa kysyviä ollenkaan. Siitä tunnistaa ihmisen, joilla on ongelmia itsensä kanssa. Heidän vastakohtansa on sitten ne, jotka rakastavat avunpyytäjiä, kun saavat tuntea olevansa tarvittuja. Heilläkin lienee ongelmia itsensä kanssa, mutta ovat sentään siedettäviä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko uusavuton?
Osaatko:
Puhdistaa lattiakaivo?
Ommella irronnut nappi?
Vaihtaa sulakkeet?
Entä jos ei ole ajokorttia, pitääkö silti osata lisätä lasinpesunestettä, vaikkei sitä taitoa tule ikinä tarvitsemaan? Nuo muut osaan. Paitsi polttimon vaihdon, sitä en edes tajunnut mitä se tarkoittaa. Lampun osaan kyllä vaihtaa.
Miksi jotain häiritsisi se, ettei joku osaa jotain asiaa? Luulisi, että ap olisi imarreltu, että joku pitää häntä itseään fiksumpana ja on se, jolta kysytään neuvoa. Ihmettelen myös ap:n tapaa yleistää veljensä käytös koskemaan kaikkia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko uusavuton?
Osaatko:
Puhdistaa lattiakaivo?
Ommella irronnut nappi?
Vaihtaa sulakkeet?
Entä jos ei ole ajokorttia, pitääkö silti osata lisätä lasinpesunestettä, vaikkei sitä taitoa tule ikinä tarvitsemaan? Nuo muut osaan. Paitsi polttimon vaihdon, sitä en edes tajunnut mitä se tarkoittaa. Lampun osaan kyllä vaihtaa.
Varmaan tuon listan tekijä tarkoitti että lamppu on se koko hökötys ja polttimo se lampun osa,joka vaihdetaan.Normaalisti puhutaan kyllä lampun vaihtamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotain häiritsisi se, ettei joku osaa jotain asiaa? Luulisi, että ap olisi imarreltu, että joku pitää häntä itseään fiksumpana ja on se, jolta kysytään neuvoa. Ihmettelen myös ap:n tapaa yleistää veljensä käytös koskemaan kaikkia miehiä.
Mäkin ajattelisin tuon hyvällä tavalla.Itse kysyn "tyhmiä" kysymyksiä mieluiten veljeltäni,koska hän on fiksu ja meillä on hyvät välit.
Vierailija kirjoitti:
Oletko uusavuton?
Osaatko:
Puhdistaa lattiakaivo?
Ommella irronnut nappi?
Vaihtaa sulakkeet?
Kirjoittaa suomea?
Lähetä sille ensikerralla tekstari: KVG. Ei se muutoin ikänä opi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten ärsyttää tyypit jotka ei edes yritä itse, ensimmäisenä ollaan kysymässä ihan helpoissakin asioissa
80% naisista ja 79% miehistä olisi kuollut ellei joskus kysyisi typeriäkin kysymyksiä,
Mistäs tuon tempaisit? Jonkinlainen perustelu olis kiva.
Tyhmä kysymys ei mielestäni ole sama kuin helppo asia.
Vielä enemmän porukkaa olis kuollut ellei yhtään olisi omatoimisuutta =)
Eihän siinä ole mitään ihmeellistä ettei uutta asiaa osaa tehdä neuvoa kysymättä, lähinnä ihmetyttää miten niinkin perusjuttu kuten uunin käyttö tulee ekaa kertaa vastaan vasta aikuisiällä, tai no on kai sitä köksäntunneilla käyty mutta miten ei ole jäänyt mieleen, eikö kotonakaan ole osallistunut ikinä ruuanlaittoon ;O
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko uusavuton?
Osaatko:
Puhdistaa lattiakaivo?
Ommella irronnut nappi?
Vaihtaa sulakkeet?
Miksi ei kortiton puoliso voisi lisätä lasinpesunestettä perheen autoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseäni taas ärsyttää eniten se ihmistyyppi, joka ei siedä neuvoa kysyviä ollenkaan. Siitä tunnistaa ihmisen, joilla on ongelmia itsensä kanssa. Heidän vastakohtansa on sitten ne, jotka rakastavat avunpyytäjiä, kun saavat tuntea olevansa tarvittuja. Heilläkin lienee ongelmia itsensä kanssa, mutta ovat sentään siedettäviä.
Mulla ei ole ongelmia itseni kanssa, en vaan kestä täydellistä uusavuttomuutta, sellaista että seisotaan tumput suorana eikä edes yritetä mitään. Neuvon ihan mielelläni jos multa neuvoa kysytään. Mutta jos sama ihminen on jatkuvasti kysymässä asioita jotka pystyisi selvittämään itsekin....niin.... ei sitä vaan jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Niin onhan se ihan hirveää kun oma veli soittaa... Mitenhän AP selviää tästä kaikesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Exällekin tuo olisi mahdoton tehtävä. Uuniakin se lämmittää makkaraa grillatessaan kunnes merkkivalo sammuu.
Toisaalta olen kyllä tavannut naisen, olikohan viiden lapsen äidin, joka ei osannut edes ranskalaisia paistaa vaikka pussissa toki ohjeet onkin. Mies oli tehnyt kaikkia ruoat ja sitten tuli ero.
Exälle... eli tämmöisetkin miehet saa naisen mutta minä en, vaikka osaan tehdä hyviä ruokia mm. itämaista kanapataa ja useampaa erilaista jauhelihakastiketta
Niin saa. Missähän se vika on, vai onko sitä, vai onko mukavaa vain ruikuttaa? Vai enkö vain ole kelvannut, hmm...
t. tuo ex jätti minut, eikä muutkaan miehet ole kovin loistaneet keittiössä
Oliko alaston pizza odottanut tiskipöydällä montakin päivää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko uusavuton?
Osaatko:
Puhdistaa lattiakaivo?
Ommella irronnut nappi?
Vaihtaa sulakkeet?
Miksi ei kortiton puoliso voisi lisätä lasinpesunestettä perheen autoon?
Kyllä varmaan voi, mutta itse olen sekä kortiton että perheetön, eikä kumpaakaan ole tulossakaan, joten en tosiaan sitä taitoa tule tarvitsemaan, siksi kirjoitin noin. Jos se tekee minusta uusavuttoman, niin ihan sama.
Vierailija kirjoitti:
Oliko alaston pizza odottanut tiskipöydällä montakin päivää?
Et ole koskaan nähnyt kahden pizzan pakkausta?
Vierailija kirjoitti:
Uusavuttomuus ei ole sukupuolesta riippuvainen asia, vaikka ap niin antaakin ymmärtää olevan.
Ap ei oikeastaan ottanut tuohon kantaa. Hän ei vaan kestä juuri miesten uusavuttomuutta. Naisten uusavuttomuus voi olla hänestä jostain syystä huomattavasti siedettävämpää.
Toisaalta hölmö ongelma,toisaalta pakastepizzoissa on eroa lämpötiloissa ja paistoajoissa.Itse en kyllä kehtaisi soitella,vaan yrittäisin arpoa suunnilleen oikean lämpötilan.