Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kestä tätä miesten uusavuttomuutta, veljeni soitti juuri ja kysyi miten pakastepizza valmistetaan, kun pakkausta ei enää ole

Vierailija
04.03.2017 |

Toinen pizza jäljellä ja pahvipakkaus on heitetty menemään. Veljeni soitti ja kyseli "no missä lämpötilassa ja miten kauan sitä pidetään, mistä mä tiedän koska se on valmis"

Veli on 19-vuotias...

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa kerhoon. Isäni 57 v. ei osaa pestä pyykkiä, vaan ostaa mieluummin uusia vaatteita, jos äiti ei ole paikalla. Oon yrittänyt vihjailla, että google ja käyttöohjeet on keksitty.

Vierailija
2/58 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tainnut mennä lukioon peruskoulun jälkeen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, en tietäisi minäkään. Asteet varmaan jotain 175-225 välillä. Joko kiertoilma tai sitten ei. Alimmalla tasolla tai keskitasolla. Luultavasti ei kuitenkaan ylätasolla.

Tosin osaan kvg eli varmaan se sieltä löytyisi myös.

Vierailija
4/58 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uunin keskitasolle. Lämpöä 200-250 astetta. Ei voi mennä ainakaan paljoa pieleen.

Vierailija
5/58 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusavuttomuus ei ole sukupuolesta riippuvainen asia, vaikka ap niin antaakin ymmärtää olevan.

http://www.is.fi/viihde/art-2000005096314.html

Vierailija
6/58 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mieheni tuli ihan tosissaan makaronipussi kädessään kysymään minulta, että miten makaroni keitetään. Aloittajan veli olisi osannut sentään katsoa pakkauksesta ohjeen :D

Vierailija
7/58 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit sanonut, että jätä huoneenlämpöön n. 2 tunniksi ja sitten pizza on valmis ;)

Vierailija
8/58 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei tiennyt miten kananmunia keitetään kun tavattin että noh niin.. ja oli kuitenkin jo silloinkin kolmekymppinen mies.

Vierailija
9/58 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakastepizza valmistetaan muuten samalla tavalla kuin tavallinenkin pizza, paitsi että lopuksi se pakastetaan.

Vierailija
10/58 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian itsenäinen mies ei herätä naisen hoivaviettiä ja jää usein sinkuksi.

Vierailija
11/58 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko veli komea? Voin ruveta sille palvelijaksi sekä makkarin että keittiön puolella :)

Vierailija
12/58 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi joka ei ole oppinut edes ajattelemaan itse? Onko se passattu kotona?

Eniten ärsyttää tyypit jotka ei edes yritä itse, ensimmäisenä ollaan kysymässä ihan helpoissakin asioissa

Vierailija
13/58 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei tiennyt miten kananmunia keitetään kun tavattin että noh niin.. ja oli kuitenkin jo silloinkin kolmekymppinen mies.

Olen 36-vuotias nainen, enkä ole koskaan keittänyt kananmunia. Mutta luulen kyllä, että jos sille yhtäkkiä tulisi tarvetta, niin osaisin tehdä sen ihan maalaisjärjellä. En vain ole tarvinnut keitettyjä munia vielä ikinä. Muutoin kyllä laitan ruokaa paljon. Keitin myös ensimmäisen kerran elämässäni kokonaisia perunoita pari vuotta sitten. Sekin sujui maalaisjärjellä :D

Vierailija
14/58 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exällekin tuo olisi mahdoton tehtävä. Uuniakin se lämmittää makkaraa grillatessaan kunnes merkkivalo sammuu.

Toisaalta olen kyllä tavannut naisen, olikohan viiden lapsen äidin, joka ei osannut edes ranskalaisia paistaa vaikka pussissa toki ohjeet onkin. Mies oli tehnyt kaikkia ruoat ja sitten tuli ero.

Vierailija
15/58 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyyppi joka ei ole oppinut edes ajattelemaan itse? Onko se passattu kotona?

Eniten ärsyttää tyypit jotka ei edes yritä itse, ensimmäisenä ollaan kysymässä ihan helpoissakin asioissa

80% naisista ja 79% miehistä olisi kuollut ellei joskus kysyisi typeriäkin kysymyksiä,

Vierailija
16/58 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se vaan halus jutella sun kanssa.

Vierailija
17/58 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 36-vuotias nainen, enkä ole koskaan keittänyt kananmunia. Mutta luulen kyllä, että jos sille yhtäkkiä tulisi tarvetta, niin osaisin tehdä sen ihan maalaisjärjellä. En vain ole tarvinnut keitettyjä munia vielä ikinä. Muutoin kyllä laitan ruokaa paljon. Keitin myös ensimmäisen kerran elämässäni kokonaisia perunoita pari vuotta sitten. Sekin sujui maalaisjärjellä :D

Niin no, minäkään en ole ikinä tehnyt makaronilaatikkoa, ikää 46. Mutta löytyyhän siihen ohjeet...

Vierailija
18/58 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian itsenäinen mies ei herätä naisen hoivaviettiä ja jää usein sinkuksi.

Ne "liian itsenäiset" päätyvät tietenkin normaaliin parisuhteeseen täysipäisten naisten kanssa ja hoivaa kaipaavat etsivät itselleen äitihahmon.

Vierailija
19/58 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko uusavuton?

Osaatko:

Puhdistaa lattiakaivo?

Puhdistaa lavuaarin hajulukko?

Vaihtaa polttimo lampusta?

Ommella irronnut nappi?

Lisätä lasinpesunestettä autoon?

Vaihtaa sulakkeet?

Keittää perunat ja kananmunat?

-

Jos et osaa olet uusavuton.

Vierailija
20/58 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exällekin tuo olisi mahdoton tehtävä. Uuniakin se lämmittää makkaraa grillatessaan kunnes merkkivalo sammuu.

Toisaalta olen kyllä tavannut naisen, olikohan viiden lapsen äidin, joka ei osannut edes ranskalaisia paistaa vaikka pussissa toki ohjeet onkin. Mies oli tehnyt kaikkia ruoat ja sitten tuli ero.

Exälle... eli tämmöisetkin miehet saa naisen mutta minä en, vaikka osaan tehdä hyviä ruokia mm. itämaista kanapataa ja useampaa erilaista jauhelihakastiketta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän