Kuinka varakkaan perheen pojasta tuli surmaaja? - huumeidenkäyttö alkoi jo 14-vuotiaana
Jutussa annetaan ymmärtää, että murha olisi johtunut huumeista. Eihän niin ollut, vaan murha johtui samasta misä huumeiden käyttökin. Mielenterveysongelmista.. On törkeää, että maamme puutteita mielenterveysongelmien hoidossa vähätellään.
Itsekin tunsin nuorena monta mielenterveyongelmaista nuorta, jotka lähes kaikki ajautuivat ongelmiin päihteiden kanssa mikä sitten lopulta laukaisi skitsofrenian tai vastaavan mielenterveysongelman lopullisesti.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Itseäni ihmetytti kovasti että varakkaaksi jne kuvailtu perhe eli ja asui noin? Kuvissa näkyy huoneissa aivan kamala sotku ja laatikoita/tavaroita ympäriinsä. Tämä ainakin minulle kertoo että elämänhallinta oli muiltakin kuin vain pojalta kateissa.
Pystytkö ymmärtämään sitä, että perheen isä oli kuollut muutamaa kuukautta aikaisemmin? Isän tavarat tuotu, emme tiedä oliko muutto suunnitelmissa? Otan osaa, todella surullinen tapaus.
Kyllä nuo huumeet ihan tutkimusten mukaan voivat laukaista psykoosin, turha siitä on kiistellä.
Perheen varakkuus ei mielestäni liity juttuun mitenkään. Jos olivat edes varakkaita.
Köyhä vaan ajattelee asiaa niin että raha merkitsee kaikkea ja että kun on rahaa niin elämä on hyvää.
Vierailija kirjoitti:
LSD aiheuttaa voimakkaita harhoja. Jotkut on kaivaneet omat silmät päästään.Poika oli käyttänyt kaikkia aineita.
Pojan psykoosi johtui huumeiden käytön lopettamisesta. Hän lopetti siis 2 viikkoa ennen ja meni harhaiseksi ja sekaisin.
Mä olen käyttänyt lsd:tä, sieniä, amfetaminia, ekstasia, kokaiinia.. ym ja paljon ja sekaisin näitä. Koskaan en tappanut tai tullut hulluksi. Nyt vanha ja lopettanut käytön. Kuului nuoruuteen, eikä siitä tullut mitään ongelmia.
Tuon pojan taustalla on 100% varmuudella mielenterveysongelmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LSD aiheuttaa voimakkaita harhoja. Jotkut on kaivaneet omat silmät päästään.Poika oli käyttänyt kaikkia aineita.
Pojan psykoosi johtui huumeiden käytön lopettamisesta. Hän lopetti siis 2 viikkoa ennen ja meni harhaiseksi ja sekaisin.
Mä olen käyttänyt lsd:tä, sieniä, amfetaminia, ekstasia, kokaiinia.. ym ja paljon ja sekaisin näitä. Koskaan en tappanut tai tullut hulluksi. Nyt vanha ja lopettanut käytön. Kuului nuoruuteen, eikä siitä tullut mitään ongelmia.
Tuon pojan taustalla on 100% varmuudella mielenterveysongelmat.
" Koska minä, niin ei muutkaan ..." on maailman huonoin perustelu yhtään millekään.
Miten ihmeessä voit kuvitella itsestäsi noin suuria?