Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mies liian juntti minulle?

Vierailija
04.03.2017 |

Valittaa että olen elitistinen kermaperse, ja syön luomua vain koska se on hyvää, käyn ulkona syömässä koska olen laiska, ja elän elämääni liian onnellisena tietämättä pahasta, olen liian sinisilmäinen ja se kostautuu joskus. Sanoo noita ihan vakavissaan.

Nauran hänelle yleensä, mutta nyt tuntuu, että hän on liian synkkä ja olen alkanut itsekin kyseenalaistamaan kaiken. Jopa iloni. Hän saa minut tosi pienellä kommentilla surulliseksi.

En ole tottunut, että kukaan arvostelee noin paljon, ja haluan olla kaikille ystävällinen.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa luuserilta. Jätä.

Vierailija
2/19 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi mies on sinulle väärää seuraa. 10v päästä huomat, että elämänilosi on muisto vain. Murehdit kaikkea mahdollista ja mahdotonta, syöt vain HK:n sinistä ja tehotuotettuja perunoita. Mies imee sinusta kaiken ilon. Minulla oli joskus saman tyyppinen työkaveri. Vuosia hänen kanssaan samassa työpaikassa teki sen, etten enää uskaltanut hymyillä, enkä olla hyvällä tuulella, etten loukkaisi häntä olemalla onnellinen. Oli kamalaa, kun piti koko ajan olla tyytymätön ja pahalla päällä ja valittaa kaikesta, että työkaveri oli tyytyväinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvomaailmanne ovat erilaiset. En jatkaisi suhdetta, jos tunnet, että ilo katoaa. Elämässä pitää olla iloa, koska elämä tuo joskus todellisia surunaiheita (pahat sairaudet ym), siksi ns. pinnallisemmista asioista pitää nauttia omalla tavalla.

Elä omaa polkuasi ja anna miehen jatkaa omaa. Löydätte molemmat toisillenne parempaa seuraa jostakin toisesta.

Vierailija
4/19 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ensimmäinen joka puhuu noin suoraa. Monet mitä hän sanoo on totta. Olen vähän sellainen luonnonlapsi, ja on minulle käynyt huonojakin asioita, mutta otan ne osaksi tätä elämää. Ja mieluummin keskityn niihin hyviin, kauniisiin juttuihin.

Miehen mielestä autan vääriä ihmisiä ja oksennan sateenkaaria, ja huijaan itseäni kun en näe yhteiskuntaa oikein..

Tuntuu, että jokainen ajatukseni on lapsellinen. Miehen ystävät ovat samanlaisia..

Tuntuu, että he arvostelevat kaikkea tarjoamatta uutta ratkaisua.

Ap

Vierailija
5/19 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kuulostaa ärsyttävältä.

Vierailija
6/19 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja kuulostaa ärsyttävältä.

Kiitos :D

Ap

Vierailija
7/19 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi asetat itsesi miehesi yläpuolelle? Huomioi otsikkosi. :)

Vierailija
8/19 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet hyväksikäytettävissä naiiviutesi vuoksi ja mahdollistat väärintekijöiden touhut omalla loputtomalla ymmärrykselläsi, niin olisi kiva jos vähän heräisit, koska tuo toiminta rakentaa osaltaan ongelmia joita et ehkä itse näe.

Jos olet positiivinen realisti, keep on going.

Oli miten oli, kuulostaa siltä että tuo mies käyttää sinua johonkin itsensä pönkittämiseen ja eihän nyt sellaistakaan toimintaa kannata omalla kustannuksella tukea.

Vierailija
9/19 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain asiassa juu. Mutta esimerkiksi mies on hyvä kriitikko, koska kritisoi kaikkea. Hän voittaa kaikki väittelyt, ja puhuu niin suoraa ja jopa ilkeästi että itseltä loppuu sanat. Junttiudella tarkoitan sellaista nautintojen pilkkaamista. Skumppa ja mansikat, ekat salaatit terassilla valkkarin kanssa, saaressa fiilistely, baletti, sinfonia,... kaikki on hänen mielestään "pikkuporvarillista", vaikka oikeasti se on vain tavallista elämää!

Jos itken jossain konsertissa tai jollekin ohjelmalle, hän keksii siitä hirveän hauskoja vitsejä yms...

Eli varmasti on minua älykkäämpi, mutta myös juntimpi ja tuomitsevampi..

Ap

Vierailija
10/19 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä saat suhteesta ilkeilijän kanssa? Ei ilkeys tai kyynisyys ole mitenkään aikuisempaa tai arvostettavampaa kuin hyväntahtoisuus ja kiltteys. Toisten mielen pahoittaminen, jotta pääsee omia osakkeitaan nostamaan on pelkästään ikävää ja rumaa.

Vierailija
11/19 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. on se liian juntti ja kontrolloiva. Mutta senhän toki  tiesit ihan itsekin.

Vierailija
12/19 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valittaa että olen elitistinen kermaperse, ja syön luomua vain koska se on hyvää, käyn ulkona syömässä koska olen laiska, ja elän elämääni liian onnellisena tietämättä pahasta, olen liian sinisilmäinen ja se kostautuu joskus. Sanoo noita ihan vakavissaan.

Nauran hänelle yleensä, mutta nyt tuntuu, että hän on liian synkkä ja olen alkanut itsekin kyseenalaistamaan kaiken. Jopa iloni. Hän saa minut tosi pienellä kommentilla surulliseksi.

En ole tottunut, että kukaan arvostelee noin paljon, ja haluan olla kaikille ystävällinen.

Juntista en tiedä,mutta ainakin mies on liian mäntti ollakseen hyvä miesystävä.Ei jatkuvaan arvosteluun kuulukaan tottua,sellainen nakertaa pikkuhiljaa itsetunnon olemattomiin.Vaihtoon vaan!

Vierailija
13/19 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossain asiassa juu. Mutta esimerkiksi mies on hyvä kriitikko, koska kritisoi kaikkea. Hän voittaa kaikki väittelyt, ja puhuu niin suoraa ja jopa ilkeästi että itseltä loppuu sanat. Junttiudella tarkoitan sellaista nautintojen pilkkaamista. Skumppa ja mansikat, ekat salaatit terassilla valkkarin kanssa, saaressa fiilistely, baletti, sinfonia,... kaikki on hänen mielestään "pikkuporvarillista", vaikka oikeasti se on vain tavallista elämää!

Jos itken jossain konsertissa tai jollekin ohjelmalle, hän keksii siitä hirveän hauskoja vitsejä yms...

Eli varmasti on minua älykkäämpi, mutta myös juntimpi ja tuomitsevampi..

Ap

Jumaleissön... jätä se mies niin pian  kuin mahis. Ei  sovi parisuhteeseen yhtään kenenkään kanssa tollanen hemmo.Ihan kauhelta ankeuttajalta kuulostaa joten miksi  sinun pitäisi  pilata ainutkertainen elämäsi seukkaamalla tuollaisen tyypin kanssa? Toi arvostelu johtuu siitä ettei hän ole omassa tapahtumaköyhässä  lapsuudessaan kokenut moista joten hän elää omassa tynnyrissään jonka laitojen ulkopuolinen maailmaa on hänen mielestään vähempiarvoinen ja tuomittava.

Teidän elämänarvotkin ovat siis valovuoden päässä toisistaan. Lika barn leka bäst eli sun pitää löytää joku jolla on samanlainen kokemusmaailma kuin sulla.

Vierailija
14/19 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaisi siltä että teidän elämänkatsomuksenne ovat vain liian erilaisia. Se ei haittaa, mutta jos toinen on mielestään enemmän oikeassa kuin toinen niin siitä seuraa ongelmia. Nyt on ehkä niin, että kumpikin ajattelette toisen ajattelevan "väärin" ja kertomasi mukaan ainakin miehesi ilmiselvästi yrittää muuttaa sinua. Olet liian positiivinen joten mies yrittää saada sinut tajuamaan ettei elämä ole ruusuilla kävelemistä. Ongelma on siinä että mies kuvittelee että hänen tehtävänsä on opettaa tuo asia sinulle, eikä hän lopeta ennen kuin saa sinut tajuamaan ja todennäköisesti muuttumaan. Mies vaikuttaa aika jyrkältä sen suhteen että sinun näkemyksesi on vain väärä.

Tiedän tämän koska olemme mieheni kanssa hieman samanlaisia. Minä olen sinisilmäinen, aina iloinen ja positiivinen, tykkään välillä turhanpäiväisistä hömpötyksistä. Mieheni kyllä on hauska ja sosiaalinen, mutta siellä alla piilee synkkyys, koska hän on kokenut kovia ja elänyt aivan eri maailmassa kuin minä. Hän on hyvin kriittinen ja kuten sinäkin, jään useimmiten sanattomaksi koska hän osaa perustella sanomansa aina hyvin. Mutta, vaikka miestäni sinisilmäisyyteni ja pää pilvissä kävelyni välillä ärsyttääkin, hän hyväksyy minut sellaisena kuin olen. Saan hänet iloiseksi vaikken edes yritä, riidat sovimme heti ja tärkein asia eli arvomme ovat samanlaiset. Hän tietää että on hänen oma ongelmansa jos jokin minussa ärsyttää. Kun mieheni tapasi minut, hän oli valmis siirtymään elämässä eteenpäin, kohtaamaan ongelmansa ja elämään onnellista elämää. Ap sinun miehesi tuntuu edelleen olevan kiinni menneisyydessä ja ehkä jollain tavalla haluaa muidenkin olevan onnettomia, koska on turhaa yrittää olla onnellinen kun se kaikki romuttuu jossain vaiheessa kuitenkin. Hän kokee että positiiviset ihmiset ovat ärsyttäviä ja tyhmiä kun eivät tajua mitä ovat oikeat ongelmat.

Vierailija
15/19 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä hyvä miestarjonta: http://ouluchat.entrydns.org/chat

Vierailija
16/19 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on tuollainen rikkaitten kermapersepaska!

Ethän sä tajuakkaan mitään!

Sitte inistään jostain pikkujutuista eikä ymmärretä, että ihmisillä on oikeitakin huolia.

Rikkaiden pennut perseestä.

Ymmärrän miestäsi!

Vierailija
17/19 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vähän samanlaiselta kuin meillä. Mies on omasta mielestään realisti. Yleensä hän on (omasta mielestään) myös aina oikeassa, kyseenalaistaa kaiken.

Minulla on monesti myös ilo hukassa. Iloitsen pienistä asioista ja koen eläväni täyttä elämää. Mies haluaa kaikkea enemmän: enemmän juhlintaa, seksiä, vapautta.

Minä olen tyytyväinen melko yksinkertaiseen.

Välillä mietin mitä yhteistä meillä on. No, huumorintaju jollain tasolla. Sitten tietty lapset ja koti. Yhteinen historia ja elämä.

Nykyään ehkä myös matkustelu kun mies on hoksannut sen olevan uhan kivaa. Aiemmin vastusti kun siihen menee rahaa.

Tästä kirjoituksesta ei sinulle varmaan hyötyä ole. Kerroinpa kuitenkin, että meitä on muitakin samassa jamassa olevia.

Vierailija
18/19 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on tuollainen rikkaitten kermapersepaska!

Ethän sä tajuakkaan mitään!

Sitte inistään jostain pikkujutuista eikä ymmärretä, että ihmisillä on oikeitakin huolia.

Rikkaiden pennut perseestä.

Ymmärrän miestäsi!

Tää oli varmasti trolli?

Mutta silti, ihan keskiluokkaisesta perheestä tulen.

Lapsuuteni on varmasti ollut onnellisempi, mutta teiniajat molemmilla varmasti yhtä rankkoja. Minut raiskattiin ym, mutta en ole antanut sen vaikuttaa kuin sen miten keho muistaa, mille en mitään voi. Ehkä hyvä lapsuus kuitenkin kantaa pitkälle, ja sitä vaille mies on juuri jäänyt.

Nyt on kuitenkin väleissä äitinsä kanssa kaikesta huolimatta. On töissä ja opiskelee yms, joten ei hän ole menettänyt mitään.

En tiedä mikä hänessä viehättää.. ehkä se epävarmuus ja se pieni poika jonka välillä näen. Tai kun hän innostuu jostain...

Ap

Vierailija
19/19 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipsa687 kirjoitti:

Kuulostaa vähän samanlaiselta kuin meillä. Mies on omasta mielestään realisti. Yleensä hän on (omasta mielestään) myös aina oikeassa, kyseenalaistaa kaiken.

Minulla on monesti myös ilo hukassa. Iloitsen pienistä asioista ja koen eläväni täyttä elämää. Mies haluaa kaikkea enemmän: enemmän juhlintaa, seksiä, vapautta.

Minä olen tyytyväinen melko yksinkertaiseen.

Välillä mietin mitä yhteistä meillä on. No, huumorintaju jollain tasolla. Sitten tietty lapset ja koti. Yhteinen historia ja elämä.

Nykyään ehkä myös matkustelu kun mies on hoksannut sen olevan uhan kivaa. Aiemmin vastusti kun siihen menee rahaa.

Tästä kirjoituksesta ei sinulle varmaan hyötyä ole. Kerroinpa kuitenkin, että meitä on muitakin samassa jamassa olevia.

Tuo on tuttua ettei mikään riitä. Auton pitäisi olla hienompi, lomien pidempiä, juomien isompia, häiden hauskempia, ihmisten fiksumpia... Olen niin hirveän surullinen jos tämä ei toimi. Itse olen niitä jotka iloitsee ihanasti katetusta brunssista ja vapaapäivästä ilman suunnitelmia.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi