Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en jaksa enää tätä joka aamuista tappelua hammaspesusta!

Vierailija
04.03.2017 |

Luulisi jo olevan rutiinia (lapset ovat 8 ja 6-vuotiaat), mutta ei. en jaksa enää tapella, pesen vain omani ja lasten hampaat sitten illalla. Sanokoon hammaslääkäri mitä tahansa!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämättömintä on, että illalla menevät  yhdellä kehotuksella hammaspesulle mutta aamulla joutuu suunilleen kantamaan ja pesemään väkisin ! Eihän tuossa ole mitään järkeä,.. :(

lannistunut ap

Vierailija
2/5 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä niille joku dokumenttipätkä lapsista, joilla niin mädät hampaat, että kaikki on pitänyt poistaa. Alkaa varmaan se hampaidenpesu kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko perustellut hammaspesun tärkeyden lapsille? Mun 6v pesee, kun muistuttaa hyödyistä ja pesemättä jättämisen haitousta.

Vierailija
4/5 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 9-vuotiaalla oli hampaat oikein hyvässä kunnossa kun käytiin hammastarkastuksessa, eikä olla koskan harjattu kuin illalla lapsen hampaat. Harjaaminen on vain pieni osa hyvää hammasterveyttä. Se, ettei lapsi saa karies-bakteeria on ykkönen. Toinen on ateriarytmi. Kolmas on se, mitä suuhunsa panee. Jne. Olen käyttänyt lapsella vielä ikätasoa alempia hammastahnoja, ettei saa liikaa fluoria. Pieni määrä fluoria riittää.

Lapsemme ei juo mehuja eikä limsaa juurikaan, eikä ole ilmeisesti saanut karies-bakteeria. A vot.

Vierailija
5/5 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis olen sitä mieltä, että sen aamulla pesemisrutiinin ehtii oppia teininä/aikuisenakin.

4

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan