Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko neitsyt tulla raskaaksi?

03.03.2017 |

Ainakin keinohedelmöityksellä voi, mutta jos se rajataan pois. Eli voiko raskaaksi tulla jos siittiöitä tarttuu vaikka käteen ja käden työntää sitten emättimeen? Olen täysin neitsyt, mutta pelkään raskauden mahdollisuutta. En kuitenkaan mitään raskaustestia lähde ostamaan, vaan ajattelin kysyä täältä. Olen muuten 16-vuotias.

Kommentit (7)

1/7 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on mahdollista

2/7 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on mahdollista. Raamatussakin oli tällainen keissi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/7 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä4493 kirjoitti:

Kyllä se on mahdollista

:-00

Huh, ja raskaus taitaa olla mahdollinen vaikka tulisi kuukautisetkin...

Murehdinkohan turhasta?

4/7 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin hyvää yötä vaan kaikille, ehkä olen vain turhan neuroottinen.. En tiedä mikä päähänpisto oli tulla kysymään täältä tällaista, ehkä ajattelin jos jollain olisi jotain erityistä sanottavaa aiheesta. Tulen varmaan kertomaan tänne jos olisinkin tullut raskaaksi, mutta epäilen sitä suuresti. Kiitos kuitenkin kaikille vastanneille kun jaksoitte nähdä vaivaa kommentoidaksenne ketjuuni.

Olenko hieman nolo edes? Onneksi en kirjoita tänne omalla nimelläni, se olisi häpeällistä.

5/7 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

puskajussi kirjoitti:

Eli voiko raskaaksi tulla jos siittiöitä tarttuu vaikka käteen ja käden työntää sitten emättimeen?

Mitäs jos et tekis näin tulevaisuudessa!?

Vierailija
6/7 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siinä immenkalvossa reikä mistä siittiöt pääsee sisälle jos kundi röiskii spermat pillulle,mahdollisuus tulla raskaaksi on varmaan olematon ,mutta mahdollista kuitenkin.

Vierailija
7/7 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä  voi, jos hierotaan sukuelimiä vastakkain ja mies laukeaa ! ei siinä tarvitse  sisään tunkeutumista..  

samoin anaaliseksissä on pieni, mutta todellinen mahdollisuus raskautua jos sperma  lähtee vaeltelemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi