Voiko neitsyt tulla raskaaksi?
Ainakin keinohedelmöityksellä voi, mutta jos se rajataan pois. Eli voiko raskaaksi tulla jos siittiöitä tarttuu vaikka käteen ja käden työntää sitten emättimeen? Olen täysin neitsyt, mutta pelkään raskauden mahdollisuutta. En kuitenkaan mitään raskaustestia lähde ostamaan, vaan ajattelin kysyä täältä. Olen muuten 16-vuotias.
Kommentit (7)
Joo, on mahdollista. Raamatussakin oli tällainen keissi.
Käyttäjä4493 kirjoitti:
Kyllä se on mahdollista
:-00
Huh, ja raskaus taitaa olla mahdollinen vaikka tulisi kuukautisetkin...
Murehdinkohan turhasta?
No niin hyvää yötä vaan kaikille, ehkä olen vain turhan neuroottinen.. En tiedä mikä päähänpisto oli tulla kysymään täältä tällaista, ehkä ajattelin jos jollain olisi jotain erityistä sanottavaa aiheesta. Tulen varmaan kertomaan tänne jos olisinkin tullut raskaaksi, mutta epäilen sitä suuresti. Kiitos kuitenkin kaikille vastanneille kun jaksoitte nähdä vaivaa kommentoidaksenne ketjuuni.
Olenko hieman nolo edes? Onneksi en kirjoita tänne omalla nimelläni, se olisi häpeällistä.
puskajussi kirjoitti:
Eli voiko raskaaksi tulla jos siittiöitä tarttuu vaikka käteen ja käden työntää sitten emättimeen?
Mitäs jos et tekis näin tulevaisuudessa!?
Onhan siinä immenkalvossa reikä mistä siittiöt pääsee sisälle jos kundi röiskii spermat pillulle,mahdollisuus tulla raskaaksi on varmaan olematon ,mutta mahdollista kuitenkin.
kyllä voi, jos hierotaan sukuelimiä vastakkain ja mies laukeaa ! ei siinä tarvitse sisään tunkeutumista..
samoin anaaliseksissä on pieni, mutta todellinen mahdollisuus raskautua jos sperma lähtee vaeltelemaan.
Kyllä se on mahdollista