Pitääkö hän minusta vain kaverina?
Haluaisin tietää tykkääkö ihastukseni vain ystävänä vai kenties enemmänkin?
1.Oli matkalla (ulkomailla), mutta silti melkein joka päivä oli aikaa viestitellä minulle
2..Jutellaa usein, ehkä 2-7 päivän välein, riippuu menoista
3.On todella kiinnostunut asioistani, jatkaa keskustelua lisäkysymyksillä jne
4.Puolustaa jos kerron jonkun haukkuneen minua
5.Tuntuu olevan lähes Aina samaa mieltä kanssani
6.Käyttää joskus nimeäni, lempinimeä tosin ei enää
7.Tykkäilee kuvistani ja joskus jopa kommentoi
8.Tavatessamme oli kuin vanhanajan herrasmies (en tiedä onko muilleki tytöille)
Eli onko vain kaverimielellä? Olen umpi-ihastunut häneen ja olisi kiva tietää tössö vaiheessa onko edes mahdollisuuksia...
Olen epätietoinen, koska ei ole kuin yksi eksä (ex-poikaystävä) ja sekin oli ihan erilainen kuin nykyinen ihastus
Ikää molemmilla on 15v eli ei tosiaan olla aikuisia
Kiitos jos vastaatte!
Kommentit (14)
Ei tuohon pitäisi neroa tarvita. Kukaan mies ei jaksa miespuolisia kavereitaan tuolla tavalla kohdella. Outoakin se jo olisi. Eli eikö homma ole päivän selvä. Jotakin hän haluaa.
Niin...olen epätietoinen siksi koska en tiedä kohteleeko hän muita tyttöjä samalla tavalla. Olen kuitenkin melko varma ettei ole minkäänlainen playeri.
Ja jos haluaa olla vain kohtelias...
Tuskin on playeri. Playerit eivät käytä noin paljon aikaa johonki yhteen tyttöön. Eivätkä todellakaan ole noin kohteliaita mitä viestistäsi ymmärtää.
MiäsHenkilö kirjoitti:
Ei tuohon pitäisi neroa tarvita. Kukaan mies ei jaksa miespuolisia kavereitaan tuolla tavalla kohdella. Outoakin se jo olisi. Eli eikö homma ole päivän selvä. Jotakin hän haluaa.
15v mies? :D
Kuulostaa kyllä enemmän ihastukselta, varsinkin tuo kohta 8. Ja jos poikakin on 15 v niin sitä suuremmalla syyllä. Tuossa iässä pojat harvemmin ovat kaverimielellä noin paljon tytön kanssa tekemisissä.
Niin ja siitä kommentoimisesta instassa, että ei kommentoi silloin kun on selfie kyseessä yms namakuvia, vaan silloin jos laitan jotai muuta mihin jonkun on helppo kommentoida.
On ehdottanut tapaamisia 2x minä kai 4-5. Emme ole pystyneet tapaamaan, koska haluamme kumpikin panostaa sen verran kouluun, ettemme ehdi. Ja minullakin on monta kertaa harrastuksia viikossa.
Olemme siis eri kouluissa valitettavasti. Molemmat kahdeksannella luokalla.
Tuosta 8 kohdasta vain, että ei nyt ihan kuin vanhan ajan herrasmies mutta
1.Availi ovia ja antoi mennä aina ensin kaikkialla
2.Oli mielestäni Todella kohtelias käytökseltään kassoilla, minulle ja muutenkin peruskäyttäytyminen kaupungilla ja yleensä en ajattele kenestäkään pojasta niin että: onpas tuo kohtelias
Ja luulisin että hänellä ei ole paljon kokemusta tyttöjen kanssa, luulen että ei ole uskaltanut tavata minun kanssa kahdestaan....tai halunnut :(
Ap
MiäsHenkilö kirjoitti:
My bad..
It's okay don't worry about it :)
ap
Tilannepäivitystä!
Viimeisestä viestittelystämme on aikaa. Minä siis aloitin sen. Nyt on kulunut yli viikko edellisestä viestittelystä, laitanko minä vai annannko hänen laittaa?
Kuinka nopeasti kiinnostus voi laskea pojalla?
Ap
Mm...