Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

**ELOhiirien Maanantai**

20.03.2006 |

Onnittelut Tähtinovalle minunkin puolestani :)

Magnesiumista oli puhetta. Itse en ole käyttänyt mutta paljon sitä käytetään juuri suonenvetoon/ kramppeihin.

Nyt meilläkin on sitten nimet valmiina vauvalle. Eilen juteltiin rauhassa miehen kanssa ja niinpä löytyi molempia miellyttävät nimet niin tytölle kuin pojallekin :) käy varmaan niin kuin esikoisenkin kohdalla että heti otamme vauvan synnyttyä " oikean" nimen käyttöön emmekä pidä kaikkia jännityksessä kastepäivään saakka.

KYSYMYS teille joilla jo lapsia. Missä iässä teillä on päiväunet jäänneet pois? Ovatko jäänneet kerralla vai pikku hiljaa?

Meillä poika on muutamana päivänä kiukutellut unien kanssa. Ei ole nukahtanut 12-13 välillä kuten normaalisti vaan nukahtaminen on mennyt pelleilyksi. Uni saapuu joskus neljän maissa jolloin hän on nukkunut reilu puolituntia ja sen jälkeen olemme herättäneet pojan ylös ettei iltauni karkaa aivan mahdottoman kauaksi. Ikää pojalla on 1v7kk. Mahtaako kirkkaat päivät vaikuttaa myös uniin.

Nyt kuitenkin töiden pariin.

pubu ja Unski rv18+3

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pumpuli27:

Mulla on takana keskenmenoja

eli sen takia olen aika hermoheikko

kohdunkaulan tienoilla olevien

kipujen ja painontunteen takia.

On mulla kaikenlisäksi isohko? myoomakin

kohdussa jota on ihan hyvä vähän

seurata :) Äitipolille sain siitäkin

seurantaa.

pepper:

Kiitti vaunuinfosta pepper,

kuulostaa ihan hyvältä!

Ja tosiaan pitää varmaan hankkia matkarattaatkin,

jos tollaseen ihan pikkuautoon jotain aikoo

laittaa :)

Aurinkoisen päivän jatkoja kaikille!

Vierailija
22/29 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olisi nukuttu ja illalla uudestaan töihin.

Pepper oliko paha rasti? Kuin pomo otti uutisen?

Kiitos kaikille vastauksista päiväuni-kyselyyn. Meillä pienimies vaatii myös unensa mutta se nukahtaminen onkin työn takana. Tänään päiväkodissa nukahtaminen onkin saattanut tapahtua helpommin kun muutkin lapset menevät maate ja onhan tarhapäivä raskaampi pienelle kuin kotipäivä äidin kanssa. Olen itsestäni huomannut, että helposti yritän nukuttaa aina samallatavalla. Pitäisi homma saada jotenkin joustavammaksi. Täytyy seuraavan kerran ottaa vaikka kirja mukaan jos poika rauhoittuisi sitä katselemaan. niin ja nyt ostoslistalla on pimennysverho!

Palaan illalla lueskelemaan pinoa. Nautitaan tästä ihanasta päivänpaisteesta :)

pubu ja Unski rv 18+3 (edelleen...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan pitkä pino taas :)

PÄIVÄUNISTA vielä vähän, vaikka moni jo on vastannutkin. Meillä esikoinen nukkui päiväunet 4,5-vuotiaaksi asti. Yöunet olivat silloin yleensä 22.30-07.00 ja sitten 1-3 h päikkärit. Kakkonen taas lopetti päiväunet jo vähän vajaa 2-vuotiaana. Mutta hän nukkui aina n.13 tunnin yöunet, joten luulisin, että on saanut tarpeeksi unta vuorokauden mittaan.

Mulla on koko viikonlopun SUPISTELLUT tosi voimakkaasti. Alkaa jo taas mietityttämään, että onkohan jotain vialla. Lisäksi alapäässä on painontunne, mutta sitä mulla on ollut edellisissä raskauksissa alkaen jostain rv 16 lähtien. Mulla sama painontunne ja särky tuntuu myös kuukautisten aikaan. Voisi siis ehkä olla jotain hormonaalista kenties?

ULTRA on sitten huomenna. JOku muukinko oli huomenna menossa? Hanneliko?

Uskalsin ostaa tänään sitten ÄITIYSHOUSUT. H&M:ltä. Ostin vasta yhdet, farkut. Niillä ajattelin pärjätä muutaman viikon, ja sitten jos kaikki etenee taas hyvin niin sit vois harkita suoria mustia housuja. Jos taas välillä jotain töitä saa, niin pitää sitten olla jotkut siistitkin housut.

Jamssa rv19+2

Vierailija
24/29 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mulle kiihkoraskautujalle voi käydä niin, että unohdan mikä rv on! Kai se 17+0 on, rupesin jo miettii että joko 18, vai oliko vasta 16?

Aika rientää ja vatsa paljasti itsensä tänään jopa kaupantädille=) Nyt se taitaa olla näkyvä, vaikka en itse pidä sitä isona.

Liikkeitä ei edelleenkään, vaikka kuinka makaisin paikallani ja odottaisin. Tylsää.

Ihana aurinko paistaa täällä edelleen ja nyt onkin pakko lähteä iltalenkille, meilläpäin jahdataan sutta! Vaikka ihan etelässä asutaan, täytynee kävellä tietä pitkin poikkeamatta metsään=)

Ollaan pohdittu nimiäkin mutta ei mitään ajatusta! Ajatella, että kun alettiin lasta toivomaan neljä vuotta sitten, oli nimet valmiina mutta kun aikaa on kulunut, nimetkin on unohtuneet jo ja " menneet vanhaksi" .

Kivaa loppuiltaa kaikille eloisille masuille, rupeen tässä lukemaan viikonlopun pinoa, kun en ole ehtinyt lukasemaan ollenkaan.

Lilli rv 17+0.

Vierailija
25/29 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se paha paikka. Jännitin asiaan tosi paljon ja ihan suotta. Lähin esimieheni on ihan huipputyyppi (ihan toiselta planeetalta kuin ylempi esimieheni, joka ei vielä tiedä) ja häneltä odotinkin asiallista vastaanottoa. Nyt voinkin taas pukeutua juuri sellaisiin vaatteisiin kun haluan. Huomenna kerron työkavereilleni, sitten voinkin kävellä töissä ylpeästi " maha pystyssä" :).

pubu:

Nyt olisi nukuttu ja illalla uudestaan töihin.

Pepper oliko paha rasti? Kuin pomo otti uutisen?

pubu ja Unski rv 18+3 (edelleen...)

Vierailija
26/29 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo,mä olin tänään lääkärissä näiden kolotusten kanssa ja lääkäri totesi ne kasvukivuiksi,ja kuunteli varmuudeksi vaavin sydänäänet.kaikki on siis hyvin ja liikkua saa minkä pystyy :)

viime yö meni pyöriessä,kun heräilin masuasukin muksintaan :D jännä miten ne voimistuu kokoaika :)<3

noh nyt suuhun laittaa jotakin ettei tule kiukkua :D

vointeja kaikille!

k.h.p ja tärppi 17+1

Vierailija
27/29 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasi sikiö viikkoja ja siellä se mammalle vilkutti :), minusta näytti jopa siltä että siellä ois jalkojen välissä ollu jotain ylimääräistä ;), mutta tämä siis vain minun havainto asiasta. Luulen et ultraaja sai selvän et kumpasta laatua odotetaan oli nimittäin muutama kuva todella tarkka, mut eihän sitä maallikko niistä mitään ymmärrä, voinu olla ihan hyvin napanuorakin siinä edessä. Istukka on siirtynyt kokonaan eteen, eli ei ole enää missää tiellä HYVÄ! Ja sitten se HUONO UUTINEN: sikiöllä on sydämessä jokin kalkkeuma, ja sitä sitten kontrolloidaan 6vkon päästä, toivottavasti ois lähteny pois. Ultra-täti sanoi ettei sitä tiedetä et mistä nuo kalkkeumat johtuu, mut yleensä ottaen ne häviää ennemmin tai myöhemmin.. TOIVOTTAVASTI!!!!

PUMPULI: jospas sieltä onkin tyttö tulossa kerran vieläkin etoo????? :)

PÄIKKÄREITÄ meillä tyttö nukkuu yhdet n 2h mittaiset. Menee illalla ennen klo20 nukkuun.

MEIDÄN ESIKOINEN joutuu varmaan leikkaukseen. Putket korviin ja risat pois :(, eilenhän se antibiootti kuuri loppu ja päiväkodis oli sitten noussu kuume............. byääääääääh!!!!!!! harmittaa vietävästi ja päässä pyörii vaan kaikki mikä semmoses leikkaukses voi mennä pieleen, itehän olen nyt korvaosastolla harjottelussa niin näitä näkee ja kuulee... Mutta nyt siis odotetaan korvalääkärin päätöstä asiasta...

hanneli *ja miljoona kirjoitusvirhettä....*

Vierailija
28/29 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole vähään aikaa kirjoittanut, tai siis olen, mutta kun on tullut niin pitkä katkos, niin viestitpä ovat lentäneet avaruuteen...-kiva! Ja uusia en ole jaksanut kirjoittaa...(näin on käynyt ainakin kahtena päivänä...)

PUMPULI: Kyselit K-HKS synnyttävien asuinkuntia... Asun Riihimäellä. Eipä tuossa asiassa mitään salattavaa taida olla. Olen ennenkin paljastuanut jotain itsestäni, mm. ammatin. Ja sen vähän niinkuin haastemuotoisena, mutta eipä tainnut moni uskalta tarttua haasteeseen.. Eipä sillä toki väliä, eihän tietenkään ole pakko paljastella itsestään liikoja.

Enpä kerennyt vielä lukea vkl:n viimeisiä viestejä, joten pomppaan sinne.

Katzu ja asukki 20+4 (koskahan tämä asukki saa jonkin tekonimen, esikoinenkin sai sen kyllä vasta aika möyhään...)

Vierailija
29/29 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin vilasemassa tuota viikonlopun läjää, ja olihan mun visti siellä...

-ettei joku nyt luule, että olen aivan bimbo. (vaikka joskus kyllä sähläänkin tän koneen kanssa :)

Eipä tän tärkeämpää...

Oitä!

Katzu, again