Miksi miehet luulevat aina että yritän iskeä heitä?
Jos olen miehelle kohtelias ihan tavalliseen tapaan, hän kertoo kaikille, että yritän muka iskeä häntä!
Rasittavaa kun miehet yliarvioivat oman kiinnostavuutensa.
Olenko ainoa nainen Suomessa, joka on kohtelias kaikille ihmisille?
Juttelen herkästi muille, kyselen ihan uteliaisuuttani ja ystävystyn melko helposti.
Haittapuolena sitten on liuta miehiä, jotka väittävät, että olen yrittänyt iskeä heitä.
Voinko olla huomaamattani liian avoin tai jotenkin viestittää miehille, että olen ihastunut?
Flirttailenko tietämättäni?
Kamalaa.
Haluan vain elää avointa, erittäin puheliasta ja kaikista kiinnostunutta, ennakkoluulotonta elämää.
Onko tämä adhd:ta vai olenkohan syntymähumalassa.
Lisäksi muutama homo on vuosien varrella avautunut minulle, että he ovat kiinnostuneita romanttisessa mielessä vain miehistä. Jään aina miettimään, että käyttäydyinkö taas niin, että minun luultiin olevan kosiskelemassa.
Jopa eräs arabi huomautti paheksuen, että olen kohtelias kaikille miehille ja puhun kaikille. Entä sitten?
Hiljaisuus ja kyräily ahdistaa!
Kommentit (13)
Olen samanlainen ja samat luulot noilla. Minustakin on normaalia olla eloisa ja kiinnostunut muutenkin ihmisitä kuin seksuaalisesti . Se kiinnostus on vaan sitten yhden kanssa. Eikä nämä sitä tajua millään!
Minä olen ystävällinen kaikille ihmisille ja jotkut kokevat senkin ahdistavana iskuyrityksenä. Siis peruskohteliaisuuden kun tervehdin ja kiitän jne.
Minä olen normaalisti ja joka toinen nainen ihastuu. Nämä on näitä.
suomalaiset naiset ovat niin tympeitä, että iloiset ja kontaktia ottavat naiset oletetaan iskijöiksi.
Miehet luulee aina että niitä tullaan iskemään jos nainen alkaa juttelemaan niille.
Outolintu kirjoitti:
Jos olen miehelle kohtelias ihan tavalliseen tapaan, hän kertoo kaikille, että yritän muka iskeä häntä!
Rasittavaa kun miehet yliarvioivat oman kiinnostavuutensa.
Olenko ainoa nainen Suomessa, joka on kohtelias kaikille ihmisille?
Juttelen herkästi muille, kyselen ihan uteliaisuuttani ja ystävystyn melko helposti.
Haittapuolena sitten on liuta miehiä, jotka väittävät, että olen yrittänyt iskeä heitä.
Voinko olla huomaamattani liian avoin tai jotenkin viestittää miehille, että olen ihastunut?
Flirttailenko tietämättäni?
Kamalaa.
Haluan vain elää avointa, erittäin puheliasta ja kaikista kiinnostunutta, ennakkoluulotonta elämää.
Onko tämä adhd:ta vai olenkohan syntymähumalassa.Lisäksi muutama homo on vuosien varrella avautunut minulle, että he ovat kiinnostuneita romanttisessa mielessä vain miehistä. Jään aina miettimään, että käyttäydyinkö taas niin, että minun luultiin olevan kosiskelemassa.
Jopa eräs arabi huomautti paheksuen, että olen kohtelias kaikille miehille ja puhun kaikille. Entä sitten?
Hiljaisuus ja kyräily ahdistaa!
Naiset eivät yleensä käyttäydy tuolla tavalla muulloin kuin miestä iskiessään. Kestä siis väärinkäsitykset kuin nainen.
Ihan sama toisin päin.
Riittää kun hymyilee ja katsoo silmiin niin moni nainen kuvittelee että kuolaan heitä.
Mutta hienoa että ovat noin varmoja itsestään...
Mulla sama ongelma! Olen puhelias ja hymyilen paljon. Luulen, että syy on siinä hymyilyssä, pitänee lopettaa.
Minä olen ystävällinen kaikille naisille, myös vähemmän kauniille ja tukeville, ja kyllähän he usein ottavat sen niin, että olen kiinnostunut. Tosin niin ottavat ne kauniitkin ja ovat tosi pidättyviä kunnes saavat tietää minun olevan varattu, sitten alkavat jutella normaalisti, kun tajuavat, etten olekaan iskemässä heitä.
Lyöt ns.pi**un pöytään. Suomalaiset ovat varautuneita eikä ylenpalttinen ystävällisyys kuulu normirutiineihin. Jos olet kovin ystävällinen niin se tulkitaan seksuaaliseksi kiinnostukseksi. Muuta kysyttävää?
Haha,
miehet on vähän hassuja tässä. Myönnetään että aika useasti luulemme naisen olevan kiinnostuneita meistä jos se edes hymyilee. Jos mies miettii asiaa tarkemmin niin huomaa, että naiset keskimäärin hymyilevät aika paljon.
En tiedä mistä johtuu, mutta positiivista sinänsä ajatella, että niin moni nainen miellyttyy itsestä :D Naisille se voi toki tuottaa epämukavia tilanteita jos mies ei tyydy myhäilemään sisäisesti, vaan alkaa tehdä jotain peliliikkeitä naisten kohteliaisuuden perusteella.
Lisäys:
olen tavallaan myös ylpeä siitä, että minua luullaan kauhean flirtiksi.
On meinaan aikamoinen maine työpaikalla ja mm. taloyhtiön huoltomiehien keskuudessa.
Ihmiset ovat niin arkoja rassukoita!
Minulle oli esim. itsestäänselvää, että kun huoltomies oli saanut viemärini korjattua,
onnittelin häntä siitä, pyysin hetkeksi istumaan ja tarjoilin kahvia ja konjakkia.
Onko se jotenkin outoa käytöstä?