Isän uusi naisystävä kiristää, että heidän häihinsä mennessä minulla on oltava reiät ja tietyt korvakorut
Kun morsiusneitojen asujen olisi sovittava yhteen. Itse en käytä mitään koruja enkä meikkaa. (toki häihin pukeudun kauniisti ja peitän finnit) mutta reikiä en halua nahkaani ottaa. Ehdotin sellasia klipsikoruja mutta se ei kuulemma käy kun kaikki muutkin suostuvat pitämään tiettyjä samanlaisia koruja. Ehkä sitten teeskentelen kipeää kun häiden aika tulee?
Kommentit (11)
Ei todella tarvitse ottaa lävistyksiä kertakäyttöä varten. Isän uusi saisi aikuistua.
Vierailija kirjoitti:
Heitä huaraa kivellä
Anteeksi, jäi lause pois. Eli siis, joko suostun tai tämä nainen tekee elämästäni jatkossa ikävää.
Ap
Sanot että joo joo laitetaan. Etkä tietenkään laita kun et halua. Siinäpähän peruu sitten häät jos on niin kovin tärkeää.
Ei tollasta voi vaatia. Jokainen päättää itse kehostaan ja reijistään.
Oletko keskustellut asiasta isäsi kanssa? Minkä ikäinen isäsi naisystävä on? Aikamoista henkistä väkivaltaa, jos pakottaa sinua ottamaan reiät ulkonäkösyistä. Todella pinnallinen ihminen, anteeksi nyt vain. Keskustelehan nyt isäsi kanssa samat asiat, mitä tänne olet kirjoittanut. En usko, että isäsi olisi onnellinen, jos jäisit pois häistä, mutta kyllä sinulla pitäisi olla mahdollisuus kieltäytyä korvien rei-ittämisestä.
Menet häihi ilman koruja ja kysyt isältäsi onko hän varma valinnastaan. Kerro isällesi mitä tuo morsian on sanonut, ehkä isäsi voi tehdä asialle jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heitä huaraa kivellä
Anteeksi, jäi lause pois. Eli siis, joko suostun tai tämä nainen tekee elämästäni jatkossa ikävää.
Ap
Vitut tee. Itse sanoin isäni ämmälle että jos puuttuu elämääni millään tavalla, eliminoin hänet. Ja tämä oli lievä ilmaus.
Muistuta sille että erikoislupa alaikäisenä avioitumiseen tulee hankkia hyvissä ajoin ennen häitä. Kuulostaa nimittäin vähän siltä että tämä isäsi morsian tarvitsee sellaisen.
Ryhdy itse vaatimaan että naisystävä hankkii nenärenkaan tai tatuoinnin ja uhkaa tehdä hänen elämästään hankalaa jos ei tottele. Ehkä se sitten ymmärtää yskän.
Siis missä kohtaa oli se kiristys?