Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pikahaastattelut

Vierailija
03.03.2017 |

Vinkkejä, aikaa pari minuuttia. Mitä kannattaa kertoa. Mikä on se ykkös juttu työnantajien silmissä? Menen aina lukkoon, jos aika on rajattu. Osaan kertoa itestäni ammatin, mitä tehnyt ja että oon äiti :D Itsensä kehuminen tuntuu jotenkin nololta..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi myös vähän valaista mitä siellä tapahtuu. Kysyvätkö he mitä haluavat kuulla vai meneekö tyyliin "aika alkoi nyt, ole hyvä"? Kyseessä vain kesätyö, ei mikään ihmeellinen. Mutta hakijoita ilmeisesti paljon.

AP

Vierailija
2/3 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertoisi lapsista kuin kysyttäessä. Kertoisin parhaat puoleni työnkuvaa ajatellen eli millainen olen ihan luonnostaan, ilman suurempia henkisiä ponnisteluja. Onnekseni olen opiskellut itselleni sopivaa alaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on elinikäinen sairaus, jonka takia en tee enää alani töitä. Haluaisin olla rehellinen ja kertoa asiat rehellisesti, mutta tiedän että sitten en varmaan saa töitä. Tokihan kokemus ja koulutustaso käy hyvin selväksi katsomalla CV:tä. Mutta jotenkin täytyisi erottua massasta, hakijoita on varmaan satoja. Kova paine ;) Kesätyö voi avata ovet vakkariksi tai sitten ei... siihen nyt kuitenkin tähtään, mutta jostain pitää päästä aloittamaan :D