Pelottaako teitäkin ufot ja ufokaappaukset??
Olen lukenut taas vähän liikaa netistä ja kirjoista näitä juttuja ja pelottaa että mitä jos noita juttuja on olemassa ja hallitus haluaa vain salata jotain, onko teillä jotain tietoa esim ufokaappauksista?
Kommentit (15)
Ei pelota. En usko alieneiden jne. olemassaoloon.
Vaimo kertoi kerran nähneensä unta, jossa heräsi avaruusaluksessa. Ympärillään hän näki muita ihmisiä makaamassa metallipöydillä, ja joiltakin oli avattu pää niin että aivot näkyivät. Ympärillä hääri pieniä harmaita suurisilmäisiä alieneita.
Yksi alieni huomasi, että vaimo oli herännyt, ja tuli nukuttamaan hänet uudelleen. Se ei ollut pelottava olio, vaan jotenkin rauhoittava ja ystävällinen. Olo oli rauhallinen.
Oli kuulemma niin todentuntuinen uni, että vieläkään hän ei ole ihan varma, tapahtuiko se sittenkin oikeasti.
Ja hän ei todellakaan ole mikään ufohörhö, vaan maatalon tyttö, jalat visusti maassa.
Olen joskus miettinyt, että entä jos sellainen tapaus oikeasti osuisi kohdalle. Tulisi ufo vaikka mökkilaiturilta noutamaan. Mentäisiin Jupiterin ympäri, juteltaisiin mukavia, ja sitten palauttaisivat minut laiturille. Tietäisin, että maine menee heti, jos asiasta kerron; hullun leima napsahtaa otsaan loppuiäksi. Olisi pakko vaieta.
Äitini näki unta, että humanoidit kaappasivat hänet. 9 kk:n kuluttua siitä synnyin minä.
Pelottaa, vaivoin saan unta niiden pelossa. NOT. Kaikesta sitä ihmiset itselleen stressiä kehittääkin :D
Minä pelkään huomattavasti enemmän esim. sitä, että joudun vaikka autokolariin tai liukastun pihalla ja satutan itseni. Tällaisten tapahtumien todennäköisyys on nimittäin huomattavasti todennäköisempi kuin ufosieppauksen.
Eräs exä sanoi minulle että kyllä minua sitten kaduttaa kun alienit tulevat häntä noutamaan ja hän pääsee älyllisesti vertaistensa pariin enkä ikinä enää näe häntä...
Fascinating.
Vierailija kirjoitti:
Äitini näki unta, että humanoidit kaappasivat hänet. 9 kk:n kuluttua siitä synnyin minä.
Unohdit mainita että veresi on vihreetä....
Sana kirjoitti:
Ei pelota. En usko alieneiden jne. olemassaoloon.
Jumalasta on yhtä pitäviä todisteita kuin alieneista.
Ihan superjännää olis! Valitkaa mut ufot
Ei ole minulle näyttäytynyt.