Saat 20.000 euroa ja pakko ostaa auto sillä
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole ajokorttia enkä tiedä autoista mitään. Jos olisi pakko ostaa auto, niin kilauttaisin ihastukselleni ja tarjoaisin autoa hänen käyttöönsä ilmaiseksi, jos veisi joskus sillä minut ja kissan eläinlääkärille. Hän saisi sitten päättää merkin ja mallin.
Tyypillinen nainen, tälläinenkin lahjoitus käytetään seksin ostoon.
Olipa taas ällistyttävä esimerkki miehen logiikasta. Nainen haluaa autokyydin viedäkseen säikyn, sairaan kissan eläinlääkärille > mies kuvittelee, että nainen haluaa seksiä. Yritähän nyt jo herätä unestasi.
Vierailija kirjoitti:
Honda CRV, neliveto, hyvä vaihtoarvo, mukava ajaa ja näppärä liikkeinen pikkumaasturi
Surkea nelivedon irvikuva. Johonkin 20km/h takapyörät vetää, siitä eteenpäin etuveto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole ajokorttia enkä tiedä autoista mitään. Jos olisi pakko ostaa auto, niin kilauttaisin ihastukselleni ja tarjoaisin autoa hänen käyttöönsä ilmaiseksi, jos veisi joskus sillä minut ja kissan eläinlääkärille. Hän saisi sitten päättää merkin ja mallin.
Tyypillinen nainen, tälläinenkin lahjoitus käytetään seksin ostoon.
Olipa taas ällistyttävä esimerkki miehen logiikasta. Nainen haluaa autokyydin viedäkseen säikyn, sairaan kissan eläinlääkärille > mies kuvittelee, että nainen haluaa seksiä. Yritähän nyt jo herätä unestasi.
Naisen ihastustahan siinä yritettiin huijata siemennyshommin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aina ollut 2 asiaa, mistä en tingi.
Se ei saa olla automaatti. Osaan ajaa.
Se ei saa olla punainen.
Mielellään vielä takaveto.
Kyllä ne öljyt siellä vaihdelaatikossa osaa itsekin sekoittua ilman vispilää. Vaatii ihmeellistä ajotaitoa, jos sen tueksi tarvitaan vielä vispilä.
Ja punainen on paras yleisimmistä nykyväreistä. Suurimmassa osassa maahantuojien Suomeen tuotavissa mallistoissa ei olekaan juuri muita värillisiä vaihtoehtoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei saa olla punainen.
Kyllä ne öljyt siellä vaihdelaatikossa osaa itsekin sekoittua ilman vispilää. Vaatii ihmeellistä ajotaitoa, jos sen tueksi tarvitaan vielä vispilä.
Ja punainen on paras yleisimmistä nykyväreistä. Suurimmassa osassa maahantuojien Suomeen tuotavissa mallistoissa ei olekaan juuri muita värillisiä vaihtoehtoja.
Ei siinä ole kyse ajotaidosta, vaan epävarmuudesta, jota halutaan piilottaa heiluttamalla vähän omaa sauvaa korkeamman sauvan nahkaista nuppia.
Vierailija kirjoitti:
Hakisin Saksasta dieseli Mersun C-sarjalaisen ja tietysti automaatilla ja hyvillä varusteilla.
Eipä tuolla kovin tuoretta saa. Ja ne verotkin pitää maksaa sillä 20 000:lla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Honda CRV, neliveto, hyvä vaihtoarvo, mukava ajaa ja näppärä liikkeinen pikkumaasturi
Surkea nelivedon irvikuva. Johonkin 20km/h takapyörät vetää, siitä eteenpäin etuveto.
Missä vauhdissa sinä lähdet liikkeelle tai ajat kinosten yli?
Vierailija kirjoitti:
Se ei saa olla punainen.
Minusta auton kyllä pitää olla mielellään punainen, mutta muutkin värit kelpaavat. Ja tottakai automaatti. Ja mielellään neliveto.
Vierailija kirjoitti:
Ostin 15 vanhan premium-Volvon ja maksoin 4000 euroa 200 000 ajetusta autosta. Pitääkö minun ostaa sellaisia 5, kun annat rahaa 20 000 euroa?
Itse en kyllä viiteen kertaan maapallon ympäri poljettua autoa ostaisi. Oli sitten mikä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä vauhdissa sinä lähdet liikkeelle tai ajat kinosten yli?
Ihan siinä vauhdissa kuin milloinkin hyvälle tuntuu. Oma BMW:n neliveto putoaa takavedoaki vasta yli 180km/h nopeuksissa. Ei haittaa normiajossa huonotkaan kelit kun jokainen pyörä vetää kokoajan.