Onks mun iskä miljonääri?
Mun iskä on nyt ostanut meille esim uuden 1500€ telkkarin, maton mikä myös maksoi 400€, 200€ maksavan lampun ja paljon muuta VIIKON SISÄLLÄ!!! Hän myös tilasi meille vähän aikaa sitten upeasta viiden tähden hotellista meille mahtavan sviitin. Löysin hänen lompakostaan myös noin 10000€ viidenkymmenen euron seteleitä. Miten saisin siis selville että onko isäni voittanut lotossa jonkun miljoona potin???
T. 12v Poika
Kommentit (30)
Jos kysyisin vain reippaasti häneltä, että onko voittanut lotossa???
Kiva! Lapseni löysi tämän keskustelun ja nyt masentunut kun meillä ei ole mitään hienoja tavaroita! Yritän nyt tässä selittää hänelle miksi teillä/sinulla on kaikki mitä toivoa saa ja meillä on vain..... niin meillä ei ole mitään
Että kiitos vaan
Surullisen lapsen äiti kirjoitti:
Kiva! Lapseni löysi tämän keskustelun ja nyt masentunut kun meillä ei ole mitään hienoja tavaroita! Yritän nyt tässä selittää hänelle miksi teillä/sinulla on kaikki mitä toivoa saa ja meillä on vain..... niin meillä ei ole mitään
Että kiitos vaan
Ei mun ongelma vaan ap.
Vierailija kirjoitti:
Että kiitos vaan
Ei mun ongelma vaan ap.
En minä sinua tarkoittanutkaan vaan ap!
Vierailija kirjoitti:
Että kiitos vaan
Ei mun ongelma vaan ap.
En minä sinua tarkoittanutkaan vaan ap!
Ei oo minun ongelmani jos lapsesi löytää tämän palstan ja on niin heikko että "loukkaantuu" tuollaisista asioista...
T.ap
Riitta62 kirjoitti:
Jos kysyisin vain reippaasti häneltä, että onko voittanut lotossa???
Kannatan!!!
Uskon että hänellä on "miljoona miljoona miljoona euroa"
Vierailija kirjoitti:
Jari Aarnion skidi?
Miten Jari Aarnio vois olla mun isä ku sehän on vankilassa... Eihän se ois voinu ostaa noita silloin!!!
T.ap
200kpl 50 euron seteliä? Aika helkkarin moinen rahapussi :D