Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tiedät, että olet väsynyt? Kerro kokemuksesi.

Vierailija
03.03.2017 |

Mä aloitan, tää tapahtui just äsken mulle:

Laitoin uunin päälle.

Pellille laitoin hornetit ja pellin uuniin. (Tai niin luulin tehneeni.)

20 minuutin kuluttua menin avaamaan uunin luukun ja koko pelti oli kadonnut. Olin hämilläni, missä ihmeessä pelti voi olla?! Juurihan olin sen uunin laittanut.

Sitten avasin uunin alaluukun ja kappas, siellähän hornetit olivat raakana.

Vähän väsynyt, kun ei saa nukuttua sitten millään.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos nauruista:)

Vierailija
2/23 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autolla ajaessani joudun tasaisin väliajoin läpsimään itseäni poskille, pysyäkseni hereillä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, sun kokemus nauratti kyllä vähä :)

Mut toi, että ei saa nukuttua on kamalaa. Itellä on nii, että tiiän olevani tosi väsynyt, kun en saa nukuttua ollenkaan vaikka kuinka väsyttää. Onneksi sitten edes lääkkeillä saa lopulta jotenkuten nukuttua.

Vierailija
4/23 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi ärtynyt, kaikki pikkuasiatkin saa kiukustumaan.

Vierailija
5/23 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen vuoden jokapäiväinen kiusaaminen väsyttää. 

Vierailija
6/23 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että mun muisti ei toimi ollenkaan. En muista oikee mitään. Esim. en muista mitä oon sanonut ja kerron uudestaan samaa juttua samalle tyypille  ja jos mulle kerrotaan jotain, en muista hetken päästä mitä mulle on sanottu. Että sellasta.

Vierailija
7/23 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa iltaisin yhtään mitään.

Vierailija
8/23 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä meinaan nukahtaa pöydän ääreen, kävelen parkkihalliin autolleni ja nukun päiväunet. Kotimatkalla silmät eivät pysy autossa auki, pysähdyn p-paikalle ja nukahdan. Töiden jälkeen iskee väsymys kotona kuin viitta heitettäisiin niskaan. Nukun raskasta unta pari tuntia. Illalla nukkumaan taas klo 21. Sellaista.

Vierailija
9/23 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vauca sivustossa on vaucoja kuin osaisi hyvin ja hyvät vaucojat vaucottuna vauca. Minä olen väsynyt kuin nukun päivä unet. Siinä on teillä vauca.

Minä olen myös useasti väsynyt kun en nuku päikkäreitä. Seuraavaksi tulee 100% veikkauksella acuavva pomppimaan uusintojen kuusintojen bunkkerin elämän vauva. Tästä varsinkin huomea että olla väsy. Kiktoes.

Vierailija
10/23 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takana oli herätys Suomessa 01:30 jotta ehtii lennolle. Illalla kävelin ulkomailla kaupungilla ja olo oli kuin humalassa vaikken ollut ottanut yhtäkään juomaa. Liikkeellä oli paljon ihmisiä, ja musta tuntui kuin kulkisin jossain sumussa ja törmäilinkin muutamaan ihmiseen ja varsinkin katulamppuihin. Päässä heitti aika pahasti, huippasi kun käänsi päätäänkin.

Vierailija
11/23 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Olen unohtanu hetkellisesti oman nimeni

-syntymäajan ja sotun loppuosan

-koiran pariksi tunniksi kaupalle

-yhtenä aamuna laitoin pöperönä puurohiutaleet suodatinpussiin, ja havahduin siinä vaiheessa kun laskin kahvipuruja puurolautaselle.

-olen useasti keittäny kahvit mutta unohtanun juoda ne.

Näin muutamana esimerkkinä 😏

T. N 26 v (piti hetki miettiä paljonkons sitä ikää nyt olikaan 😁) jolla liian hektinen arki ja yöunet jää useasti 2-4 tuntiin, ja muistihan siinä pettää..

Vierailija
12/23 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin autolla tolppaan.

Vierailija
13/23 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks päivä väsyneenä en muistanut reittiä työpaikalleni. (Normaalisti siis arkisin kuljen sen ihan ongelmitta.) Mapsin avulla löysin sitten perille lopulta :D Ja myöhästyin vaan vähä :D

Vierailija
14/23 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun keskimääräinen unen määrä yössä tällä viikolla on puhelimen appsin mukaan 3 h 15 min. Olen siis väsynyt. 

Sen huomasi jo aamulla siitä, että olo oli kuin junan alle jääneellä. Itku meinasi päästä kun pakotti itsensä sängystä ylös. Sitten huimasi kuin olisi vähän humalassa ja on ihan pökkelö olo. Töissä palaverissa olin ihan muissa maailmoissa ja meni ohi suurin osa siellä puhutuista jutuista.

Vierailija
15/23 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki itkettää eikä jaksa tehdä mitään.

Vierailija
16/23 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laitan silmät hetkeksikin kiinni, alan nähdä unia. Nytkin töissä ollessani, pikkasen meinaa väsyttää.

Vierailija
17/23 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtenä aamuna olin niin väsynyt ja vähän kipeäkin että metroaseman läheisyydessä yritin päästä vessaan.

Avasin "oven".

Se olikin luukku jonka takana oli paloletku.

Vierailija
18/23 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut on herätetty: hammaslääkärin tuolista, bussista (ei pitkänmatkan), lääkärin odotusaulasta, leikkaupöydältä ( ei nukutusta vaan puudute) ja työpaikan vessasta. Olen vuosia ollut jo "uneton".

Sammunut olen hissiin, baariin pöydän alle, soutuveneeseen, hotellin siivouskaappiin ja potkukelkkaan jäälle.

Vierailija
19/23 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen vauva-aikana saatoin olla vähän väsynyt. Laitoin tuttipullon tutit veteen kattilaan tarkoituksena kiehauttaa ne, ja perään heitin teelusikallisen suolaa.

Vierailija
20/23 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukahdin kävellessä töistä kotiin. Olin siis jotenkin kevyessä unessa jatkanut kävelyä, koska havahduin säikähtäen että äskenhän olin pari korttelia takempana, sieltä siis edellinen havainto. Paha univaje takana.