Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mommy be good

Vierailija
03.03.2017 |

Mitäs mieltä kyseisestä kirjoittajasta (facebookissa)?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota lasten tuomista noin raa'asti julkisuuteen mietin minäkin. Toisaalta hyvä, että tietoisuus lisääntyy, mutta toisaalta tässä kakussa saattaa olla muitakin siivuja,  kuin nämä pelkät diagnoosit. Ja jotenkin ne dg-siivut kattaa tuossa kirjoittelussa kaiken muun ja tosiaan tuo, että koko muun maailman pitää vaan jaksaa maailman tappiin ymmärtää tuota. On varmasti rankkaa, jos lapsilla on kavereita, mutta tuo vanhempi ei kyllä anna itsestään sellaista kuvaa, että hänen kanssaan haluaisi esim. asioita selvittää, jos jotain menisi kaverisuhteissa vikaan. Eli kuten joku sanoi, että leijonaemo, niin kyllä. Mutta ihan loppuun saakka, eli tulee sellainen kuva, että saattaa käydä päälle, jos jotain sattuu. Ja tarkoitan siis verbaalisesti.

Vierailija
42/46 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilla pitäisi olla oikeus itse päättää siitä mitä heistä kirjoitetaan ja tuon ikäiset ei oikeasti vielä ymmärrä miten se vaikuttaa tulevaisuuteen. Näistä väännetään tosi paljon vanhemmille, että ymmärtäisivät asian mutta varsinaisesti heitä ei vo kieltää. Tavallaan toivoo että jokainen vanhempi ymmärtäisi suojella sitä lasta.

Avoimuus erityisyydessä on hyvä asia, mutta rajansa kaikella ja tuollainen käytös mitä tuossa perheessä pidetään erityisyytenä on kaikkea muuta... Ikävä kyllä kirjolaiset leimataan usein ja en ihmettele kun tämäkin äiti tuo sitä julki aika rumalla tavalla. Tuollainen käytös ei kuulu esim autisminkirjoon. Toivottavasti saisivat apua, perheohjaus olisi paikallaan, kaikki 6 lasta eivät vain voi olla toureetikkoja tms rumine kielenkäytöksineen ja sitä nää lapset on vanhemmista puhumattakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää bloggaajassa se, että hän postaa blogikirjoituksiaan erityislasten vanhempien ryhmiin jatkuvalla syötöllä, usein ilman mitään muuta tekstiä. Ei ole kiva joutua avaamaan viestejä, joiden aloitus on ah-niin-runollinen, epämääräinen blogitekstin alku! 

Ja itse erityislapsen äitinä sanon vaan, että tosi rumasti sen lapset käyttäytyvät ja puhuvat. Kyllähän touretteakin sairastava jostain oppii ne karseat kirosanat ja ilmaisut...

Vierailija
44/46 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää bloggaajassa se, että hän postaa blogikirjoituksiaan erityislasten vanhempien ryhmiin jatkuvalla syötöllä, usein ilman mitään muuta tekstiä. Ei ole kiva joutua avaamaan viestejä, joiden aloitus on ah-niin-runollinen, epämääräinen blogitekstin alku! 

Ja itse erityislapsen äitinä sanon vaan, että tosi rumasti sen lapset käyttäytyvät ja puhuvat. Kyllähän touretteakin sairastava jostain oppii ne karseat kirosanat ja ilmaisut...

Ja ottaa myös aiheita kirjoituksiin noilta palstoilta ja värittää omikseen. Ei kiinnosta paljon avautua niissä ryhmissä, kun ei tiedä koska omat jutut löytyy jonkun blogista...

Vierailija
45/46 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos noita hänen kirjoituksiaan seuraa niin ei mitenkään laaja tykkääjä piiri ole ja aina samat ihmiset kommentoi. Kyllähän erityislasten vanhemmatkin tietää mitä siihen erityisyyteen kuuluu ja mitä ei, käytöshäiriöt on erikseen.

Vierailija
46/46 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä äiti ja lapset samasta puusta...