Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stadin Asunnoilta tuli asuntotarjous

03.03.2017 |

Solmin juuri vuokrasopimuksen Stadin Asuntojen kanssa. Minulle tarjottiin täysin remontoitu 39 neliön kaksio jonka vuokra on 480€ kuussa. Asunto sijaitsee hyvällä sijainnilla. Olen hyväpalkkaisessa työssä eli rahaa jää vuokrankin jälkeen käteen mukavasti. Mitä mieltä olette tuosta hinnasta? Paljon itse maksatte vuokraa ja kuinka suurissa asunnoissa asutte?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin vasta remontoitu Stadin asunto itä-Helsingissä. Vuokra on n 360€ Johon sisältyy vesi ja neliöitä 34. Sopivan hintainen minulle kun opiskelen. Aion alkaa säästämään omaan asuntoon kun työllistyn omalle alalle jossa on hyvä palkka myös. Olen todella kiitollinen kun olen saanut asunnon kaupungilta! Naapuritkin ovat mukavia. Huolto on hyvä. Ei mitään valittamista :)

On tosi väärin, että kaikilla ei ole mahdollisuutta asua n. 11€/neliö vuokralla. Monilla asumiseen menee ihan liikaa rahaa ja sen maksaa osittain yhteiskunta asumistuen muodossa :/

Vierailija
2/16 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on  sun hyväpalkkainen duuni?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/16 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan palkkaa noin 3900€ kuukaudessa.

Vierailija
4/16 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omenaplexi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä trolli.

Stadin asunnoilla on nykyään tulorajat.

0/5 ja menes ny maksamaan se SATO:N 950 € vuokra 39-neliön kopistasi. Eräpäivä meni jo!

Vierailija
5/16 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tarjottiin remontoimatonta saunallista Stadin asuntojen kämppää, eli 80-luvun muovimatot ja kaapistot, saunan viereisessä huoneessa kirveli nenää ja poskia, rappukäytävän seinät olivat täynnä jälkiä ja pihan pusikot kivasti roskilla koristellut. Vuokra olisi ollut lähemmäs 1000 e,  4 h + keittiö ja sauna, sijainti keskusta. Ei muutettu.

Vierailija
6/16 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin maksaisin pari sataa enemmän siitä ettei tarvitse asua sosiaalitapausten naapurissa. Itse asun asossa 70m2 kolmiossa ja vastike 700e

Vierailija
7/16 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin maksaisin pari sataa enemmän siitä ettei tarvitse asua sosiaalitapausten naapurissa. Itse asun asossa 70m2 kolmiossa ja vastike 700e

Niitä sosiaalitapauksia tai sekopäisiä naapureita voi olla ihan missä vaan.

Vierailija
8/16 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no tässä aso-maksu oli 35k€. Harvalla sosiaalitapauksella on sellasia rahoja

Vierailija
9/16 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti pisti silmään kanssa tuo hyvä palkka. Tulorajat on jo toiminnassa, joten sait varmaan asunnon Porvoon Asunnoilta?

Vierailija
10/16 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omenaplexi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä trolli.

Stadin asunnoilla on nykyään tulorajat.

0/5 ja menes ny maksamaan se SATO:N 950 € vuokra 39-neliön kopistasi. Eräpäivä meni jo!

Lukutaito tai luetun sisäistäminen ei taida olla sinun vahvin osa-alue?

Kirjoittaja kertoi opiskelevansa tällä hetkellä ja sitten valmistumisen jälkeen siirtyvän työelämään saamaan tuon 3900 euroa kuussa palkan.

( No se on eriasia miten realistinen haave on. )

Vierailija
11/16 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no tässä aso-maksu oli 35k€. Harvalla sosiaalitapauksella on sellasia rahoja

Paitsi että kun ASO-yhtiöt ovat rakennuttaneet ylimäärin kyseisiä kämppiä, jolloin niitä jää tyhjilleen. Seurauksena yhtiöt ovat ajaneet läpi muutokset, jonka avulla tyhjiä aso-kämppiä voidaan vuokrata eteenpäin. Joten kun sinä olet maksanut sen ASO-maksun, niin naapuri saattaa olla pystymetsästä revitty vuokralainen.

Vierailija
12/16 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himpun vajaa 800€/kk, 55 neliötä, työsuhdeasunto.

Mä vaan mietin, että koska olet asuntos saanu, stadin kämppiä kun ei ole enää olemassa ;)

Me ollaan laitettu hekalle ilmotus kolmiosta, toivottavasti saatais joku kiva. Nämä tämän hetkiset asunnot kun on myyty satolle ja tarkoituksena ajaa maan tasalle koko kortteli. Olen keskimäärin joka toinen vuosi muuttanut uuteen asuntoon. Toivotaan että hekalta saisi sen elinikäisen, tulomme kun ei tule muuttuman ainakaan noususuhdanteisesti.

Vierailija
13/16 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi että kun ASO-yhtiöt ovat rakennuttaneet ylimäärin kyseisiä kämppiä, jolloin niitä jää tyhjilleen. Seurauksena yhtiöt ovat ajaneet läpi muutokset, jonka avulla tyhjiä aso-kämppiä voidaan vuokrata eteenpäin. Joten kun sinä olet maksanut sen ASO-maksun, niin naapuri saattaa olla pystymetsästä revitty vuokralainen.

En ole huomannut että olis asoja jäänyt myymättä

Vierailija
14/16 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sama aloitus on ollut täällä aiemminkin tänä keväänä... Kuinkas monta stadin kämppää tämä tyyppi oikein on napsinut itselleen?

Vierailija
15/16 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite sain jonottaa tähän kämppään yli 10 vuotta, joten en ihan usko, että naapuriasunto ei kelpaisi aso-kämppänä kellekään :D ehkä jossain landella noin voi käydä

Vierailija
16/16 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asossa asuva täälläkin. Vastike alle kympin neliö, saunallinen kolmio, lasitettu parveke, lattioissa laminaatit. Bonuksena huikeat näkymät ikkunoista. Kelpaa. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan