Aion tehdä julman pilan vaimolleni
Ostan hänelle tänään kalliin kukkakimpun vaikka en ole edes tehnyt mitään pahaa
Kommentit (16)
Muista jättää myös koruja sänkyyn, vaikka et ole pettänyt.
Vierailija kirjoitti:
Muista jättää myös koruja sänkyyn, vaikka et ole pettänyt.
Hyvä idea, teen sen. Mistä lienee tullut mieleesi. :D
Hajuvedellä marinoituna totta kai.
Hahah:D Minäkin olen ajatellut että pitäisi vaimo yllättää ruusuilla tms. kivalla, noin niinkun siksi vaan että hän on maailman paras emäntä, arvostan ja rakastan häntä ja haluan sen osoittaa hänelle. M32
Vierailija kirjoitti:
Hahah:D Minäkin olen ajatellut että pitäisi vaimo yllättää ruusuilla tms. kivalla, noin niinkun siksi vaan että hän on maailman paras emäntä, arvostan ja rakastan häntä ja haluan sen osoittaa hänelle. M32
Ei kannata. Vaimon ensinmäinen kysymys kuintekin on, että mitä pahaa olet tehnyt ja sen jälkeen tekee aloituksen palstalle kysyen petätkö.
Minä aion kiusata vaimoa kans tänä iltana. Vien lapset siskolleni yöksi ja siiivoan talon lattiasta kattoon ja teen herkullisen illallisen, kun vaimo tulee töistä.
Kauheita miehiä, miten te tuolleen vihjailette tehneenne jotain kamalaa ihan turhaan tuommoisilla kukkapuskilla.
Vierailija kirjoitti:
Minä aion kiusata vaimoa kans tänä iltana. Vien lapset siskolleni yöksi ja siiivoan talon lattiasta kattoon ja teen herkullisen illallisen, kun vaimo tulee töistä.
Ei se jaksa antaa. Liian väsynyt tai päätä särkee. Älä suotta nää vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata. Vaimon ensinmäinen kysymys kuintekin on, että mitä pahaa olet tehnyt ja sen jälkeen tekee aloituksen palstalle kysyen petätkö.
Minä taas kysyn, mitä hyvää olen tehnyt ansaitakseni tämän..;)
Mä teen tuon saman. Illalla sitten saadaan lukea täältä suurta salaliittoa kun useampi nainen on saanut ihan yllättäen kukkia miehiltään. Miten saisi homman kytkettyä tuohon avioliittolakiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalastetut kehut lämmittääkin aina mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tämän jälkeen teet aloituksen, kuinka mies ei kehunutkaan tismalleen oikealla tavalla.
;)