Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä lapsi ensimmäisen kerran pesulle?

Vierailija
03.03.2017 |

Oma 3v poikani ei ole vielä käynyt elämänsä aikana pesulla. Ystäväni ovat sanoneet, että nyt olisi aika pestä hänet, mutta olen kuullut, että liika suihkussa käynti ei tee hyvää iholle. Minkä ikäisenä hänen pitäisi peseytyä ensimmäisen kerran?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

30 vuotiaana kun alottaa, itsellänikin on vielä muutama vuosi ensimmäiseen pesuun mutta olen tehnyt jo useita kuivaharjoituksia

Juu, käyny ammeessa tekemässä uintiliikkeita ja suihkussa laulamassa?

Joo ja äiti on antanu miulle tyhjät shampoo ja suihkusaippua purkit joita nyt olen opetellut avaamaan

Vierailija
22/26 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah tää ei oo mahdollinen skenaario Suomessa mutta joka tapauksessa vastaan. Tuon ikäisen lapsen olisi hyvä peseytyä vähintään pari kertaa viikossa kunnolla. Muulloin jos on pientä likaa käsissä tai kasvoissa niin nekin pestään tietenkin pois. Olisihan sun muksulla jo tuon ajan jälkeen kauhea ihottuma jos et oo ikinä häntä pessyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä kyllä lapset peseydy päivittäin. Siis edes sitä alapääpesua. Käsiä ja kasvoja pestään kyllä. Lapset 5v 4v ja 1v. Muutamasti viikossa käydään kylvyssä/suihkussa ja hiukset pestään kerran viikossa. Ei nuo mitään haisuleita ole ja ihot kunnossa.

Vierailija
24/26 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

30 vuotiaana kun alottaa, itsellänikin on vielä muutama vuosi ensimmäiseen pesuun mutta olen tehnyt jo useita kuivaharjoituksia

Juu, käyny ammeessa tekemässä uintiliikkeita ja suihkussa laulamassa?

Joo ja äiti on antanu miulle tyhjät shampoo ja suihkusaippua purkit joita nyt olen opetellut avaamaan

Hyvä! Harjoittelet vielä reippaasti, niin kyllä se siitä! Tsemppii ja jaxuhaleja sulle hei! Ihanaa!!

Vierailija
25/26 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meillä kyllä lapset peseydy päivittäin. Siis edes sitä alapääpesua. Käsiä ja kasvoja pestään kyllä. Lapset 5v 4v ja 1v. Muutamasti viikossa käydään kylvyssä/suihkussa ja hiukset pestään kerran viikossa. Ei nuo mitään haisuleita ole ja ihot kunnossa.

Yyh!! Jos mamikin haisee, niin eihän se itse haista.

Vierailija
26/26 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kun ap ei kysynyt, minkä ikäisenä lapsi ensimmäisen kerran pisulle :-D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme