exältä tuli raivostunut viesti " saatanan juoppo, olit kuulemma lasten kanssa baarissa eilen !"
kyllä, kyllä olin. siistissä, valoisassa, alkoholin ohella myös pikkupurtavaa tarjoavassa baarissa aivan kaupungin keskustassa. olen usein käynyt siellä kahvilla, niin nytkin sillä erolla että lapset olivat mukana! otin kahvin ja lapsille limsat sekä pikkupurtavaa, rauhallinen musiikki soi alhaisella volyymillä ja tiskin luona olutta juoneet miehet juttelivat rauhallisesti. kurkkasin kyllä ovelta tilanteen ja jos sinne olisi jostain syystä pesiytynyt äänekkäämpää porukkaa, emme olisi menneet !
klo oli kolme iltapäivällä, ei yhdeksän illalla ja lapsetkin ovat jo 9 sekä 11-vuotiaat. uskon myös, että jos sinne ei olisi lapsia saanut tuoda tämä olisi minulle sanottu heti kun astuimme sisään ! kahvitauon jälkeen jatkoimme ostosreissua ja menimme kotiin.
no, joku oli ilm. nähnyt meidät koska istuimme ikkunan edessä ja juosut kieli vyön alla kertomaan exälle että "juopottelen " keskellä päivää ja viattomat lapset vielä mukana!
samalla tapaahan ex veti kilarit pari vuotta sitten, kun vein lapset ravintolalaivaan jätskille..
Kommentit (32)
Miten voisin sinua nyt oikein tukea? Etsinkö linkkejä terapiaan vai vertaistukiryhmiin? Teenkö jaon facebookiin vain soitanko iltapäivälehtiin?
Nappaa kuva kahvikuitista, lähetä eksälle ja sano että jos ei nimittely lopu, otat yhteyden poliisiin ja lastenvalvojaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo raivo näkyi? Hymiöinä?
kirjoitti isoin kirjaimin ja jätin otsikosta pois myös ne lukuisat voimasanat , oilla tehosti viestiään tuon "saatanan" lisäksi..
ap
Vierailija kirjoitti:
Miten voisin sinua nyt oikein tukea? Etsinkö linkkejä terapiaan vai vertaistukiryhmiin? Teenkö jaon facebookiin vain soitanko iltapäivälehtiin?
En kaipaa tukea, ajattelin vain purkaa tunteitani johonkin sillä olen hölmistynyt. ja huvittunut. ja surullinen..
ap
Joopa joo! Lässyn lässyn. Iteppä exäsi olet valinnut, pata kattilaa soimaa. Mene töihin tai jtn.
Vierailija kirjoitti:
Parhaiten tuet ap:tä olemalla kommentoimatta hänen surkeaa provoaan.
Minun äiti tuomittiin täysin sukulaisten toimesta ja uhosivat tekevänsä lastensuojeluilmoituksen koska hän oli minun kanssa baarissa juomassa alkoholia ja kotiin mentiin vasta pilkun aikaan. Mitäpä väliä sillä että olin tapahtuman aikaan 26-vuotias. Että ei se tuomitseminen kuule lopu jos alkoholin voi mitenkään liittää asiaan edes lasten kasvaessa. Tässä kaupungissa nousi kohu kun koulun lähellä oleva kahvila sai anniskeluluvat ja saavat nyt myydä viiniä.
Jostain syystä ex tuntuu unohtaneen sen , kun aikoinaan veti risteilyllä sellaiset lärvit että käveli seiniä pitkin, meillä oli pieni lapsi mukana ja olin raskaana! mutta minua kelpaa haukkua juopoksi kun otan kahvin paikassa jossa myydään alkoholia.. juupa juu.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kaipaa tukea, ajattelin vain purkaa tunteitani johonkin sillä olen hölmistynyt. ja huvittunut. ja surullinen..
ap
Eikö sinulla ole tyttökaveita tai päiväkirjaa?
Enkyllä ymmärrä että mitä sitten vaikka olisit juonutkin kaljan? Kyllä minun lapsuudessani aikuiset aina terassilla joivat alkoholia vaikka lapset olivat mukana.
Vierailija kirjoitti:
0/5 tästä miesvihaprovosta.
Hä? enhän minä nyt miehiä vihaa :D en oikeastaan exääkään..
ap
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä ex tuntuu unohtaneen sen , kun aikoinaan veti risteilyllä sellaiset lärvit että käveli seiniä pitkin, meillä oli pieni lapsi mukana ja olin raskaana! mutta minua kelpaa haukkua juopoksi kun otan kahvin paikassa jossa myydään alkoholia.. juupa juu.
ap
Silittää poskesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5 tästä miesvihaprovosta.
Hä? enhän minä nyt miehiä vihaa :D en oikeastaan exääkään..
ap
Haluat nyt kuitenkin huomiota? Rumat sanat pitäisi tuossa iässä jo osata laittaa sanojan puuteellisuuden piikkiin ja UNOHTAA!
Minä olen kyllä ottanut ihan rehellisesti terassilla pari olutta, vaikka lapset olleet mukana! Eivät ne lapset siitä rikki mene. Onhan monilla lapsia mukana festareillakin !
Exäsi tiedot asiasta on ollut sen varassa mitä hänelle on kerrottu.
Kenties käytöksesi aikaisemmin on ollut sellaista että ex veti siitä heti huolestuneita johtopäätöksiä...
Niin tai näin,kerroithan exälle vakuuttavasti ja rauhallisesti että hänen ei tarvitse olla huolissaan ja miten asiat oikeasti menivät?
Miksi eksö haukkuu juopoksi? Onko ollut tapana juopotella lasten nähden?
No, hui.