exältä tuli raivostunut viesti " saatanan juoppo, olit kuulemma lasten kanssa baarissa eilen !"
kyllä, kyllä olin. siistissä, valoisassa, alkoholin ohella myös pikkupurtavaa tarjoavassa baarissa aivan kaupungin keskustassa. olen usein käynyt siellä kahvilla, niin nytkin sillä erolla että lapset olivat mukana! otin kahvin ja lapsille limsat sekä pikkupurtavaa, rauhallinen musiikki soi alhaisella volyymillä ja tiskin luona olutta juoneet miehet juttelivat rauhallisesti. kurkkasin kyllä ovelta tilanteen ja jos sinne olisi jostain syystä pesiytynyt äänekkäämpää porukkaa, emme olisi menneet !
klo oli kolme iltapäivällä, ei yhdeksän illalla ja lapsetkin ovat jo 9 sekä 11-vuotiaat. uskon myös, että jos sinne ei olisi lapsia saanut tuoda tämä olisi minulle sanottu heti kun astuimme sisään ! kahvitauon jälkeen jatkoimme ostosreissua ja menimme kotiin.
no, joku oli ilm. nähnyt meidät koska istuimme ikkunan edessä ja juosut kieli vyön alla kertomaan exälle että "juopottelen " keskellä päivää ja viattomat lapset vielä mukana!
samalla tapaahan ex veti kilarit pari vuotta sitten, kun vein lapset ravintolalaivaan jätskille..
Kommentit (32)
Rikkinäinen puhelin leikki tuttu? Mitä exä sanoin, kun kerroit viestin tuntuneen pahalta?
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo raivo näkyi? Hymiöinä?
Kiroiluna?
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä ex tuntuu unohtaneen sen , kun aikoinaan veti risteilyllä sellaiset lärvit että käveli seiniä pitkin, meillä oli pieni lapsi mukana ja olin raskaana! mutta minua kelpaa haukkua juopoksi kun otan kahvin paikassa jossa myydään alkoholia.. juupa juu.
ap
Muistuta sitä ja kysy mitä itse tekee lasten kanssa.
En minä lähtisi tuosta mitään dramaa kehittämään, jos mistään säännöölisestä "kiusaamisesta" ole kyse. Varskinkaan, jos välinne on ihan kunnossa. Sitä, kun ei voi tietää miten paljon kolmas osa puoli on tarinaa värittänyt.
Unohda ja vietä kiva viikonloppu!
Vierailija kirjoitti:
Exäsi tiedot asiasta on ollut sen varassa mitä hänelle on kerrottu.
Kenties käytöksesi aikaisemmin on ollut sellaista että ex veti siitä heti huolestuneita johtopäätöksiä...
Niin tai näin,kerroithan exälle vakuuttavasti ja rauhallisesti että hänen ei tarvitse olla huolissaan ja miten asiat oikeasti menivät?
Ei tollaselle paskiaiselle tarvii mitään selitellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä ex tuntuu unohtaneen sen , kun aikoinaan veti risteilyllä sellaiset lärvit että käveli seiniä pitkin, meillä oli pieni lapsi mukana ja olin raskaana! mutta minua kelpaa haukkua juopoksi kun otan kahvin paikassa jossa myydään alkoholia.. juupa juu.
ap
Muistuta sitä ja kysy mitä itse tekee lasten kanssa.
Sydämiä. Kaikki vanhat teot pitkääkin kaivaa esille, joka riidan yhteydessä vielä vuosien jälkeenkin.
Kerran veti oikein kännit, hui.
Vierailija kirjoitti:
En minä lähtisi tuosta mitään dramaa kehittämään, jos mistään säännöölisestä "kiusaamisesta" ole kyse. Varskinkaan, jos välinne on ihan kunnossa. Sitä, kun ei voi tietää miten paljon kolmas osa puoli on tarinaa värittänyt.
Kuulostaako välien olevan kunnossa, jos toinen haukkuu "Saatanan juopoksi"?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka usein ex-miehesi näkee lapsiaan? Mikä oli syy eroonne? Tulee nimittäin mieleen, että exäsi on erostanne katkera ja siitä, että olet ikäänkuin "voittanut" lapset puolellesi. Tällaisilla kaunaisilla ihmisillä on tapana kehitellä valheita, mutta syyt vaiheiden kehittämiseen ovat loppujen lopuksi muussa kuin varsinaisessa erosuhteessa eli aiemmissa elämänkokemuksissa (esim. lapsuudessa ja nuoruudessa). Tsemppiä!
Jep, syy valheiden kehittelyyn on valehtelijan valehtelevuudessa ja oikeutuksen tunteessa, että kaikenlaista häiriintynyttä saa tehdä "kun ne pakotti". Ja syitä löytyy aina. Siinä olet kyllä osunut oikeaan, että lapsuuden vuorovaikutusuhteissa tuo vääristynyt ajattelu on jo syntynyt ja pitäisi hoidattaa, eikä laittaa sitä aikuisena perustettua perhettä kärsimään. Lapsetkaan harvoin suosivat häiriintynyttä vanhempaa, koska sen seurassa on niin paha olla. -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voisin sinua nyt oikein tukea? Etsinkö linkkejä terapiaan vai vertaistukiryhmiin? Teenkö jaon facebookiin vain soitanko iltapäivälehtiin?
En kaipaa tukea, ajattelin vain purkaa tunteitani johonkin sillä olen hölmistynyt. ja huvittunut. ja surullinen..
ap
Eikö sinulla ole tyttökaveita tai päiväkirjaa?
Eikö sinulla ole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaako välien olevan kunnossa, jos toinen haukkuu "Saatanan juopoksi"?
Ei kerta homoa tee.
Vierailija kirjoitti:
0/5 tästä miesvihaprovosta.
Mä ainakin tässä vaiheessa ketjua ilman muuta oletan että mies postaa.
Jaksamista täältäkin, ei pitäisi joutua, mutta voithan ensi kerralla ottaa kuvan teistä kahvien ja jätskien kanssa itsellesi todistusaineistoksi.
Kuinka usein ex-miehesi näkee lapsiaan? Mikä oli syy eroonne? Tulee nimittäin mieleen, että exäsi on erostanne katkera ja siitä, että olet ikäänkuin "voittanut" lapset puolellesi. Tällaisilla kaunaisilla ihmisillä on tapana kehitellä valheita, mutta syyt vaiheiden kehittämiseen ovat loppujen lopuksi muussa kuin varsinaisessa erosuhteessa eli aiemmissa elämänkokemuksissa (esim. lapsuudessa ja nuoruudessa). Tsemppiä!