Haluan samanlaisen elämän kuin sinkkuystävällä
Haluan osakkeen, töitä ja elää yksin. En halua elää työttömänä äitinä lapsiperheen elämää. Muita?
Kommentit (22)
No ei se ole haluamisesta kiinni vaan omista valinnoistasi.
Aaaaah....kyllä ne lapset on sitten niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin ihania että....!!! Vähän myöhäistä....
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää?
Rahattomuus.
Omia valintoja, omia valintoja......
Vierailija kirjoitti:
Omia valintoja, omia valintoja......
Onneksi ei tarvitse väkisin elää.
Asioille voi aina tehdä jotain!
Tee!
Itse olet valintasi tehnyt, joten ihan turha valittaa. Surullista lasten kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Itse olet valintasi tehnyt, joten ihan turha valittaa. Surullista lasten kohdalla.
Surullisinta
tämä on minun kohdaltani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää?
Rahattomuus.
Jos tämä on ainoa este, se on helppo korjata. Rahaa maailmassa riittää, sinun pitää vaan päästä siitä osalliseksi. Ja ennen kaikkea, sinun pitää määrätietoisesti toimia asian eteen.
Tee suunnitelma rahanpuutteen korjaamiseksi. Osa-aikatöitä? Toiminimellä jotain pientä yritystoimintaa? Onko sinulla jotain myytävää tai tuunattavaa?
Yksikään elämäntilanne ei ole staattinen, se ei tule jatkumaan loputtomiin. Muokkaa nykytilanteesi sellaiseksi että se pohjustaa sitä tulevaisuutta jonka tahdot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää?
Rahattomuus.
eli mitään selustan turvaa, esim. eron varalle? Säälittävää.
Onko niillä lapsilla isää/äitiä? Ymmärrän hyvin,että haluat välillä irti perhe-elämästä,vaikka mulla ei lapsia ole.Arvaan silti näin.Laita toinen vanhempi hoitamaan lapsia ja ota omaa aikaa!Jos ei onnistu,niin onko tukiverkkoa? Jos ei,niin mites tukiperhe,ootko miettinyt?Kuullostaa siltä,että tilanne voi pahentua jos joku ei tule apuun.
Idioottimaisia vastauksia oot saanut.Kyllä mäkin joskus haluan elää jonkun toisen elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää?
Rahattomuus.
Jos tämä on ainoa este, se on helppo korjata. Rahaa maailmassa riittää, sinun pitää vaan päästä siitä osalliseksi. Ja ennen kaikkea, sinun pitää määrätietoisesti toimia asian eteen.
Tee suunnitelma rahanpuutteen korjaamiseksi. Osa-aikatöitä? Toiminimellä jotain pientä yritystoimintaa? Onko sinulla jotain myytävää tai tuunattavaa?
Yksikään elämäntilanne ei ole staattinen, se ei tule jatkumaan loputtomiin. Muokkaa nykytilanteesi sellaiseksi että se pohjustaa sitä tulevaisuutta jonka tahdot.
Luuletko idiootti etten olisi yrittänyt? Mikään ei vaan onnistu. Onneksi ei tarvitse sentään väkisin elää
Vierailija kirjoitti:
Onko niillä lapsilla isää/äitiä? Ymmärrän hyvin,että haluat välillä irti perhe-elämästä,vaikka mulla ei lapsia ole.Arvaan silti näin.Laita toinen vanhempi hoitamaan lapsia ja ota omaa aikaa!Jos ei onnistu,niin onko tukiverkkoa? Jos ei,niin mites tukiperhe,ootko miettinyt?Kuullostaa siltä,että tilanne voi pahentua jos joku ei tule apuun.
Idioottimaisia vastauksia oot saanut.Kyllä mäkin joskus haluan elää jonkun toisen elämää.
Ei mies yksin halua jäädä hoitamaan lapsia eikä ole isovanhempia tms eikä se ole homman ydin että lapset on pois. Koko elämä pitäisi saada erilaiseksi.
Älä kadehdi niiden onnea joiden suruja et tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää?
Rahattomuus.
Luuletko idiootti etten olisi yrittänyt? Mikään ei vaan onnistu. Onneksi ei tarvitse sentään väkisin elää
Kiitos vastauksesta. Vaikka sinä et ole vielä kypsä muutokseen, etenet sitä kohti omaa tahtiasi. Ensin muuttuu näkökulma ja sen jälkeen vasta tulee muutos, sen teet sitten kun olet valmis. Onnea siihen ja sisulla siihen asti!
Öööö,lasten isä ei halua hoitaa yksin lapsia?
Mites sitte jos joudut/pääset lataamoon?
Tai kuolet?
Minnes ne lapset sitte menis ja kuka hoitais?
Sano tälle miehelle että jollei kykene hoitamaan OMAA osuuttaan lasten huoltamisesta niin hommatkoon itse jonkun tahon joka hoitaa sen.
Vierailija kirjoitti:
Öööö,lasten isä ei halua hoitaa yksin lapsia?
Mites sitte jos joudut/pääset lataamoon?
Tai kuolet?
Minnes ne lapset sitte menis ja kuka hoitais?
Sano tälle miehelle että jollei kykene hoitamaan OMAA osuuttaan lasten huoltamisesta niin hommatkoon itse jonkun tahon joka hoitaa sen.
Kyllä se pystyy hoitamaan ja hoitaa jos olen esim sairaalassa mutta ei suostu hoitamaan jos haluan pitää hauskaa.
Tuu pois sieltä tossun alta!
Sinulla on oikeus pitää hauskaa ja olla myös ihan vain ilman lapsia välillä!
Jos miehesi ei suostu hoitamaan lapsiaan niin hommatkoon jonkun muun niitä hoitamaan.se mistä,kuka jne.EI ole sinun pääsi vaiva.
On aivan ymmärrettevää että voit huonosti.ei kukaan muu kuin täysin alistettu ihmisen kuori nielisi miehesi käytöstä.
Sinä et ole vielä sellainen!sinulla on selvästikin vielä elämänkipinä muistuttamassa olemassa olostaan!hyvä!
Kohtahan se kullannuppusi on jo täysi-ikäinen, enää toinen mokoma ja olet työtön ilman lapsiperhe-elämää.