Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Foorumia lukiessa on vahvistunut käsitys, että naisten pitäisi hommata koira eikä ryhtyä parisuhteeseen

Vierailija
02.03.2017 |

Naisilla ne ongelmat on kohdella miehiä tasavertaisina kumppaneina ja teille koira on parempi ratkaisu kuin se, että teette miesten elämästä helvettiä nalkuttamalla, haastamalla riitaa, pihtaamalla ja loputtomilla vaatimuksillanne ja päähänpistoillanne.
Olen tullut siihen lopputulokseen foorumia lukiessa, että naiset johtuen heidän epäkypsyydestään ja lapsellisuudestaan eivät ole kykeneviä kumpaakin kunnioittavaan tasavertaiseen suhteeseen ja heidän tulisi ottaa mielummin koira.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille sopisi naista paremmin pumpattava barbara, eivätpähän nalkuttaisi ja aina oisi haarat auki.

Vierailija
2/27 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla ne ongelmat on kohdella miehiä tasavertaisina kumppaneina ja teille koira on parempi ratkaisu kuin se, että teette miesten elämästä helvettiä nalkuttamalla, haastamalla riitaa, pihtaamalla ja loputtomilla vaatimuksillanne ja päähänpistoillanne.

Olen tullut siihen lopputulokseen foorumia lukiessa, että naiset johtuen heidän epäkypsyydestään ja lapsellisuudestaan eivät ole kykeneviä kumpaakin kunnioittavaan tasavertaiseen suhteeseen ja heidän tulisi ottaa mielummin koira.

Olen tästä 100% täysin samaa mieltä. Suosittelen myös omaehtoista opiskelua salattujen elämien ja cosmopolitanin, sinkkunaisten ja muun roskan tilalle.

Jos te naiset ette ole kykeneviä todelliseen tasa-arvoiseen suhteeseen, menkää kaalimadon sivuille ja tilatkaa dildo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille sopisi naista paremmin pumpattava barbara, eivätpähän nalkuttaisi ja aina oisi haarat auki.

kunhan löytyy malli, joka kokkaa, pyykkää ja siivoaa.

Vierailija
4/27 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi koiraa eikä aikomustakaan parisuhteeseen. 

Vierailija
5/27 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep! Olen nainen ja päätymässä juuri tuohon suunnitelmaan. Jännämiehiltä voi käydä pyytämässä seksiä kun rupeaa panettamaan.

Vierailija
6/27 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä apn kanssa joistakin asioista teemaan liittyen:

Koira on aina uskollinen naiselleen

Koira heiluttaa aina häntää sekä nuolee naisen naamaa naisensa palatessa kotiin

Koira on aina tyytyväinen siihen ruokaan mitä naisensa tälle laittaa ja söisi lisääkin

Koira ottaa vastaan hellyyttä ja silityksiä, rapsutuksia vrk-ajankohdasta huolimatta

Koira lähtee aona naisensa kanssa ulkoilemaan säästä riippumatta

Koira palaa aina naisensa luokse ulkoillessaan irrallaan

Koira ei jätä koskaan likaisia sukkiiaan naisensa siivottavaksi janpyykättäväksi

Koira hyväksyy naisensa juuri sellaisena kuin tämä on

Koira ei piittaa vaikka naisensa ei aina viitsi siivota

Vierailija
7/27 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira heiluttaa häntää sekä nuolee naisen ......

Vierailija
8/27 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koira heiluttaa häntää sekä nuolee naisen ......

Tuohon ei tarvita koiraa. Miehet ovat niin helppoja, että aina löytyy joku komistus yhdeksi yöksi lemmiskelemään. 

Vierailija
9/27 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan ota mitään koiraa tänne vaivoikseni. Enkä kyllä miestäkään.

Vierailija
10/27 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allergia estää. Muuten erinomainen vaihtoehto.

Vierailija
11/27 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen koira olisi hyvä miehen tilalle? Seksijuttuja en tietenkään aio koiran kanssa harrastaa, joten voitte miehet saman tien tunkea ällöttävät juttunne takaisin siihen viemäriin mistä ne pyrkivät ulos. Joku suht pieni ja terve rotu, mielellään pitkäikäinen ja helppo koulutettava. Labbis tai kultainen noutaja tuntuu niin isokokoiselta, toisaalta pienet rodut taitaa olla aika sairaita. Pystykorvat räksyttää, lenkillä olisi kiva juostakin eikä vain pysähdellä haistelemaan koiranpaskoja. Onko ajokoiran otto eläinrääkkäystä jos ei metsästä? Nehän on aika hiljaisia ja tykkää juosta? Toisaalta eivät kai mussukoita seurakoiria?

Vierailija
12/27 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että ymmärsitte yskän, ei muuta kuin koiran hankitaan ja poistutte lopullisesti parisuhdemarkkinoilta, miehet kiittää. 

Vierailija
13/27 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, että ymmärsitte yskän, ei muuta kuin koiran hankitaan ja poistutte lopullisesti parisuhdemarkkinoilta, miehet kiittää. 

Näin tehdään!

Vierailija
14/27 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehet ovat niin helkkarin kypsiä, niin he voivat toki ottaa vastuun omasta elämästään ja olla pariutumatta niiden kamalien naisten kanssa jos ei sellaisen kanssa huvita olla. Ne jotka tykkää naisista voi sellaista sitten elämäänsä etsiä.

Vierailija
15/27 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa. Ei enää paskaisten sukkien pesemistä. Ei enää kodinkoneena toimimista. Vain sinkkuelämää tyttökavereiden hyvässä seurassa ja välillä villiä seksiä jänniksen kanssa.

Vierailija
16/27 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jo pari uskollista koiraa, miehiä en tartte.

Monenlaiset koirarodut ja seropit sopivat naiselle. Isommat koirat ei välttämättä ole niin kestäviä juoksulenkillä whippettejä lukuunottamatta. Pienet koirarodut pärjäävät ihan hyvin juoksussa kun et valitse liian jalostettuja rotuja jotka saattaa olla tosi sairaita.

Vierailija
17/27 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan äkkiseltään ei uskoisi, että tämä olisi toimiva ratkaisu palstalla joka jumalan päivä naisettomuudesta valittavien kilttimiesten ongelmaan, mutta mistäpä minä tietäisin, kun olen nainen. Voihan tuota tietty kokeilla, josko ne kilttimiehetkin sitten tulisivat ikuisen ruikutuksen sijaan kiittämään. 😊

Vierailija
18/27 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Barbara löytyy ja itse kokkaan, pyykkään ja siivoan. Lisäksi minulla on lintukoira jonka kanssa käydään metsällä. En oikein keksi mihin naista enää tarvitsisin.

Vierailija
19/27 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Barbara löytyy ja itse kokkaan, pyykkään ja siivoan. Lisäksi minulla on lintukoira jonka kanssa käydään metsällä. En oikein keksi mihin naista enää tarvitsisin.

No minä ainakin keksin, ulisemisen yleisöksi. Uliuliuliuliuli....

Vierailija
20/27 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sensijaan että naiset edes miettisivät vaihtoehtoa, että he kohtelisivat miestä tasavertaisena kumppanina he julistavat suureen ääneen poistumista ja koiran hankkimista. Onhan se ihan kohtuuton vaatimus, jos mies haluaa kypsän aikuisen ja normaalin parisuhteen eikä mitään kiukuttelevaa pikkukakaraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän