Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

35v lapseton ja melko kokematon nainen deittiäpsissä

Vierailija
24.03.2024 |

En tiedä mitä sitä etsisi enää. Mun ikäiset miehet luulee olevansa 25v vaikka olisi tukkakin lähtenyt ja semmonen tyypillinen keski-ikäistyvän miehen kaljamaha. Eli ei oikein suurempaa halua sitoutua ja hohkaa semmonen lapsellisuus.

Koska mä en ole ollut palavasti rakastunut about ikinä on ajatus jostain papparaisesta ensimmäisenä ja viimeisenä suhteena erikoinen. Koska itsellä ei lapsia on myös erikoista jos ensimmäinen "kunnon suhde" olisi miehen kanssa jolla pari-kolme lasta.

En halua mitään FWB tai polyamoriajuttuja eikä yhden yön panot ole koskaan olleet mun juttu. Osittain vakaumuksellinen juttu.

Onkos kellään ideoita? Missä on esim 37-42v miehet joilla ei niitä lapsia ole, jotka on ihan ookoo säilyneitä, ei syvästi katkeroituneita ja etsivät oikeaa parisuhdetta? Tuo rajanveto ei ole niin justiinsa mut vähintään pari vuotta itseä vanhempi vois olla ihan hyvä.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastatkaa nyt joku. Pitääkö mun oikeasti ravata jonkun 75v papan kanssa sen sydäntutkimuksissa tai ottaa samanikäinen tai nuorempi joka ei ymmärrä ikäänsä? En todellakaan jaksa mitään sekoilua. AP.

Vierailija
2/24 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pari edellistä exää vois sopia sulle. Eivät halua lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa 35-vuotiaista mieheistä on jo ehtinyt perustaa perheen. Ja niissä, jotka eivät, on todennäköisesti mielestäsi jotain vialla. Kouluttamattomia, maalle jääneitä, alkoholisoituneita, mielenterveysongelmaisia jne.

Vierailija
4/24 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä 40-45 ikäluokassa löytyy kuule ihan nuorta ja menevää tyyppiä, jotka voivat olla täysin samassa tilanteessa kuin sinä.

Vierailija
5/24 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 41v mies ja vasta viime vuonna alkoi kiinnostamaan naiset, tähän asti olen elänyt omaa elämääni.

Laita vaan tykkäystä, niin jutellaan jos mätsätään.

Vierailija
6/24 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä olen täysin kokematon deittiapeissa, enkä aatellut kiiruhtaa niihin liittymisen kanssa. - En myöskään vietä juurikaan aikaani baareissa tai yökerhoissa. En siksi, ettenkö niistä olsii saattanut löytää seuraa vaan muutoin. Olsin ilahtunutm jos joku lähestyisi minua vaikka kirjaston edustalla tai tulis sanoneeksi muutyaman sanan kirpparilla. Mutta nämähän ovat tapoja, joita Suomessa ei tavata tehdä oli sitten naine tai mies. Sen sijaan tuntuu turhauttavasti sille, että täytyis kirjautua jollekindeittiapille tai hakeutua useammin paikkoihin, joissa omn alkoholi läsnä ja mieluummin hämärää kuin valoisaa, jos aikoisi itselleen seuraa löytää jpstain itselle entuudestaan tuntemattomasta. Ja silloinkin vain hyvin harkitusti. Ei tämä kumppanin löytämine ja kohtaaminen ainakaan helpommaksi vaikuta tulevan ikävuosien karttuessa. 

Tsemppiä Ap! - Et ole ainoa melko kokematon.

Vierailija
7/24 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo aika myöhäinen ikä alkaa etsiä kunnon kumppania. Mitä vanhempana sitä yrittää sen vaikeampaa se on koska kunnon naiset ja miehet viedään nopeasti ja jos joku kunnollinen vapautuu suhteesta niin ei se kauaa sinkkuna ole. Se vaatii vain enemmän työtä. Pitää jaksaa etsiä niin ennemmin tai myöhemmin semmoinen sattuu kohdalle.

Vierailija
8/24 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljuuntuminen + kaljamaha = lapsellisuus? Häh?

Vierailija
9/24 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mahdolliset apit vaan laulamaan, kyllä niitä siellä jossain on. Ja sitten treffejä kehiin. Jos haluat lapsia, älä ole kuitenkaan liian epätoivoinen, aina voit perustaa perheen myös yksin/kumppanuusvanhemman kanssa. Kyllä siihenkin kuvioon löytyy sitten parisuhde myöhemmin.

Vierailija
10/24 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun pari edellistä exää vois sopia sulle. Eivät halua lapsia.

Miksi tyrkytät omia limaisia jämiäsi toiselle? Miksi haluat miehen haluavan lapsia? Sehän on sekä sairasta, että laitonta! 

Vierailija
11/24 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo neuvoa, kun olen itte samassa jamassa, tai siis melkein voisi olla omaa tekstiä, mutta en ole edes viitsinyt katsoa, mitä jossain treffisivustoilla olisi tarjolla. Mielikuva somen perusteella on, että niillä vilisee avionrikkojia, ääliöitä, pelkkää petiseuraa etsiviä ja huijareita. 

Mielikuva minulla on myös, että ne kaikki hyvät on joko jo suhteessa jonkun kanssa tai toisella kierroksella erottuaan lastensa äidistä. En ala uusperhekuvioon eikä arvojani vastaa semmoinen mies, joka hylkää lapsensa.

Koska olen kokematon, haluaisin tutustua rauhassa. Minulla taitaa olla aika iso pelko, että joutuisin jollain tapaa vedätetyksi. En myöskään ole mikään misu, missimitat jäi parikymppisenä, luonne on mitä on ja harrastukseni toistuvat hyi yök, ei tota suhteessa -ketjuissa. Eli pitäisi hyväksyä tämmöinen paketti. Ja kun itellenikään ei kelpaa kuka vaan. Ei tartte urheilija tai rikas olla, mutta joku möhömaha kaljakittari on iso ei. Harrastuksesta kumppania tuskin löytyy, miehet napataan heti tai ne on siellä kumppanin maanittelemina.

Jos minulla joku hyve on, niin uskollisuuden voin varmaan luvata.

Vierailija
12/24 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 41v mies ja vasta viime vuonna alkoi kiinnostamaan naiset, tähän asti olen elänyt omaa elämääni.

Oletko bi vai ex homo? Vai päästikö äiti vasta nyt kellarista pois? Mielenkiintoista, todella mielenkiintoista.

Vierailija
13/24 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo aika myöhäinen ikä alkaa etsiä kunnon kumppania. Mitä vanhempana sitä yrittää sen vaikeampaa se on koska kunnon naiset ja miehet viedään nopeasti ja jos joku kunnollinen vapautuu suhteesta niin ei se kauaa sinkkuna ole. Se vaatii vain enemmän työtä. Pitää jaksaa etsiä niin ennemmin tai myöhemmin semmoinen sattuu kohdalle.

On asioita, joita en pysty titselleni käysin ymmärtämään ja tajuamaan ja yksi niistä on se, että miksi kenestäkään tekisi paremman (tuskin kovin huomopaakaan) se, että eläisi ja olis parisuhteessa. - Vai sekö onkin syy miksi olen ja olen jo ollut useamman vuoden sinkkuna kun viihdyn kai liiankin hyvin sinkkuna kun en ole ymmärtänyt hakea ja etsiä kumppania vain siksi, että pääsisin parsuheeseen. Ja kai minä olen sitten myös erinomaisen tasoton ja alinat luokkaa kun sinisilmäisenä ja hölmönä ajattelen, että kohtaan ja löydän kumppanini, jos niin on tarkoitettu, ellen niin jatkan sinkkuna suunnileen, niin  kuin tähänkin asiti. Voisihan sitä joskus kokeilla Tinderiäkin tai muualta somessa onneaan. 

Vierailija
14/24 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy pelaamassa sählyä lepakkovuorolla, siis viimeisellä vuorolla.

Vierailija
15/24 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko bi vai ex homo? Vai päästikö äiti vasta nyt kellarista pois? Mielenkiintoista, todella mielenkiintoista.

Ihan hetero, mutta jostain luin että on sellaisia ihmisiä joilla ei ole vahvoja seksuaalisia tarpeita ja niitäkin kutsuttiin jollain tavalla. En kuitenkaan ooe neitayt ja seksikin on ollut ihan kivaa, mutta en ole kyennyt yhdistämään sitä mihinkään tunnesiteeseen jotrn sen perässä juokseminen ei ole motivoinut parisuhteeseen. Nyt vasta tällä iällä on jotenkin alkanut kokemaan vetoa vastakkaiseen sukupuoleen ihan tunne-elämän tarpeid5kautta.

Vierailija
16/24 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne hyi yök -harrastukset jotain ihan poikkeavia? En ole lukenut sellaisia ketjuja.

Vierailija
17/24 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa 35-vuotiaista mieheistä on jo ehtinyt perustaa perheen. Ja niissä, jotka eivät, on todennäköisesti mielestäsi jotain vialla. Kouluttamattomia, maalle jääneitä, alkoholisoituneita, mielenterveysongelmaisia jne.

Höpö höpö taas sun juttuja. Itse olen 39v mies,enkä ole ehtinyt mitään perheitä perustelemaan koska sellaiselle ei ole ollut aikaa rakentaessani uraani ja saavuttaakseni sellaisen taloudellisen aseman jossa minulla on varaa sellainen ylläpitää. En todellakaan tekisi lapsia elämäntilanteeseen jossa minulla ei olisi varaa tarjota heille kunnollista kotia ja ylläpitoa. Ei tulisi mieleenkään antaa lapsilleni elämää jossa minulla ei olisi mahdollisuutta kustantaa heidän harrastuksiaan,merkkivaatteitaan,mopoautojaan ym mitä normaali lapset elämässään tarvitsevat kehittyäkseen kunnon ihmisiksi.

Miehen tehtävä on huolehtia perheestään ja sen hyvinvoinnista. Ei se perhettä perusteta ellei kykene siitä vastuuta kantamaan.

Vierailija
18/24 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksesi 

35 ikävuotta täyttäneet naiset ovat menettäneet hyvinkin pitkälti jo hehkeytensä ja heidän kauneutensa kätkeytyy lähinnä sisäisen kauneuden puolelle. Tosin sekin on jo aikojen saatossa ottanut yleensä pahasti siipeensä ja sitä hoidetaan pillereillä.

Vierailija
19/24 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ne hyi yök -harrastukset jotain ihan poikkeavia? En ole lukenut sellaisia ketjuja.

Olen koiraharrastaja... Mainitaan useamman kerran tuossa turn off -harrastus-ketjussa. Toisaalta, asettaa myös omalta puoleltani muutaman rajoitteen. Allergikot, kammoiset ja vihaajat jättäköön vastaamatta minulle, ja jos yhteiseloa rupeaa miettimään, pitäisi näkemyksen elukoiden hoidosta ja lukumäärästä yhtyä jossain määrin. 

Sotten taas itse olen miettinyt, että mulla voisi synkata ihmisen kanssa, jolla on itsellään joku tärkeä harrastus.

Minä siis en ole aloittaja vaan tämä toinen. 

Vierailija
20/24 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö taas sun juttuja. Itse olen 39v mies,enkä ole ehtinyt mitään perheitä perustelemaan koska sellaiselle ei ole ollut aikaa rakentaessani uraani ja saavuttaakseni sellaisen taloudellisen aseman jossa minulla on varaa sellainen ylläpitää. En todellakaan tekisi lapsia elämäntilanteeseen jossa minulla ei olisi varaa tarjota heille kunnollista kotia ja ylläpitoa. Ei tulisi mieleenkään antaa lapsilleni elämää jossa minulla ei olisi mahdollisuutta kustantaa heidän harrastuksiaan,merkkivaatteitaan,mopoautojaan ym mitä normaali lapset elämässään tarvitsevat kehittyäkseen kunnon ihmisiksi.

Miehen tehtävä on huolehtia perheestään ja sen hyvinvoi

Siinähän sitten alat katselemaan synnytysikäisiä naisia. Voipi olla haasteellista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän