Mitä varten työkaveri (ukkomies, juuri vauvan saanut) on mua kohtaan kauhean huomioiva?!
Ei kukaan muu käyttäydy samalla tavalla, ihan kuin olisi siis kiinnostunut tai jotain. Ja itse en todellakaan ole antanut mitään ymmärtää, tosin kerkesin jo vähän ihastuakin ennen kuin sain tietää vauvasta...
Tätä on siis jatkunut siitä saakka kun aloitin, mitähän nyt olen ollut töissä, vajaa 3 vuotta? Mutta mitään ei ole tapahtunut.
Joku naispuolinen työkaveri joskus ohimennen haukkui tätä huomioivaa, jotenkin että jaa se ylimielinen tai vastaavaa. No ei oo kyllä yhtään sama mielikuva - päinvastoin!
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Koska vaikutat ns. kevytkenkäiseltä naikkoselta.
Mistähän tällainen vaikutelma tulee? Kuten sanoin, ikinä en ole antanut ymmärtää mitään ja muutenkin, olen viimeksi ollut itse suhteessa 2005 ja sinkkuuteen jo umpitottunut (en siis epätoivoinen tai toisaalta mikään miestennielijäkään).
Vierailija kirjoitti:
Ei saa kotona piparia, niin varovasti koettaa sinua.
No ovat he jollain tavalla sen vauvan alulle saaneet ;)
Surullisen monet miehet pettävät vaimojaan joko raskausaikana tai synnytyksen jälkeen, kun uupunut äiti hoitaa vauvaa. Oma penis on tärkeämpi kuin vaimo ja uskollinen avioliitto.
Hyvä, ettei varattu mies kiinnosta sinua.
Up! Kauhan äkkiä viestit katoaa seuraaville sivuille. Jotain ajatuksia?