Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te jotka saatte kirppismyynnillä helposti 200-400e viikossa

Vierailija
02.03.2017 |

Paljonko maksoit myymistäsi vaatteista ostaessa?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saa kun 30e viikossa. Mitä hittoa te myytte siellä?

Vierailija
2/22 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo muakin kiinnostaa. Vastatkaahan, supermyyjät :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se myyntivoitto varmaan ihan vaan pelkistä VAATTEISTA koostu, luulisin?

Vierailija
4/22 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet on vain pieni osa myynnistäni. Pyrin maksimoimaan myyntitulon esim. myymällä kalliimmalla kuin ostin. Osa ostettu alesta ja käytettynä.

Vierailija
5/22 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen vaatteita myymällä saan tuon verran, kaikki vaatteet on kivoja, ei mitään ihan perusjuttuja. Kaikki ovat siistejä ja kauniita

Vierailija
6/22 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella myyntikerralla olen saanut viikossa keskimäärin 200 euroa. Myyn melko uusia vaatteita, yleensä 2-3 v sitten ostettuja ja sisustuesineitä. Alakulttuurikamalla tienaa myös hyvin.

Vierailija
7/22 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsen vaatteita myymällä saan tuon verran, kaikki vaatteet on kivoja, ei mitään ihan perusjuttuja. Kaikki ovat siistejä ja kauniita

...ja uutena ostaessasi tosi kalliita, eikö niin? Sitähän ap tiedusteli.

Vierailija
8/22 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikänä en ole saanut 200e. Vähän päälle 100 € lienee maksimi ja silloinkin mukana on ollut muutaman vähän kalliimpi juttu. Viimeksi voittoa kertyi 10-20 € / viikko. En saisi 400 e, vaikka pöytä myytäisiin tyhjäksi.

Vierailija
9/22 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee tosi paljon. Ostan lapsille vaatteita paljon kirpputoreilta, jolloin ostohinnasta voi saada helposti 50-100% myydessä takaisin. Henkkamaukan/lindexin uutena ostetuista vaatteista saa n. 30-50% takaisin, mutta ostan uutena lähinnä niitä "hittituotteita" jotka menee helposti eteenpäin. Merkkivaatteista saa lähes aina väh. 50% takaisin, niitä tosin myyn enempi nettikirpputoreilla kun saa paremmat hinnat. Jotkut prisman cirafit saa laittaa lähes ilmaiseksi että kelpaavat, joten niissä tili on tosi huono.

Lähinnä siis myyn lastenvaatteita ja -tarvikkeita mistä tulee isoin tili. Lisäksi joukossa on yleensä vähän sisustustavaraa ja omia + miehen merkkivaatteita (miesten m-koon merkkivaatteet viedään käsistä).

Yleensä teen 200 euron tilin 2x vuodessa. Lapsia kaksi (2v ja 5v). Kauppapaikka tosin on varmaan yksi Suomen parhaita, eli asiakkaita on ja yleensä myyn pöydän lähes tyhjäksi yhdessä viikossa (vuokra 29e/viikko +5% provikka).

10/22 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan lähes kaikki vaatteet ulkomailta ja hyödynnän alennus- ja loppuunmyyntejä. Teen myös kirpparilöytöjä ja käyn outlet-kaupoissa. Kahden viikon kirpparituotto on ollut minimissään 600 euroa. Myynnissä on kyllä ollut muutakin kuin vain vaatteita.

Vaatteet ovat nuorten suosimia merkkejä, ulkovaatteet laadukkaita merkkejä. Myyn vain hyväkuntoisia vaatteita ja hyvin on kauppa käynyt. Tuntuu olevan kokojen 152-170 cm vaatteita vähemmän kirppareilla, joten kuhina on käynyt mun myyntipöydässä. Kysyntä ja tarjonta on kohdannut joka kerta ja hinnat kohdillaan, kun ei ole kotiin tarvinnut kauheasti takaisin kantaa mitään. Ennemminkin on pitänyt viedä lisää myytävää päivittäin.

Vierailija
11/22 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain perinnöksi valtavan määrän irtaimistoa ja oon myynyt niitä tavaroita pois. Eli en maksanut niistä mitään.

Vierailija
12/22 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käsittänyt, että esim Helsingin Kumpulassa Vekarakirppiksellä tavara liikkuu hyvin. Haluaisin tietää, koskeeko tämä muitakin kun näitä tämän hetken trendivaatteita? Varasin pöydän ja aloittelin hinnoittelu-urakkaa ja jäin pohtimaan, jäänkö sittenkin tappiolle.. Minulla olisi myynnissä hyväkuntoista käytettyä vauvanvaatetta Tutasta Popiin ja hinnat  siinä pyöreästi 1e /vaatekappale. Lisäksi olisi n. 5-6 vuotiaan tytön parempia vaatteita eli mekkoja ja neuleita ja sen sellaista.

Onko näille enää ostajia vai voiko myyntivoittoa saada ainoastaan niillä merkkivaatteilla tyyliin 10e /body? Ostaako kukaan hyväkuntoista Reiman vauvanhaalaria hintaan 4e vai etsitäänkö sitä 40e:n rodinia? 

Kokemuksia?

Vierailija
13/22 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenvaatteita myyn, yleensä käteen on jäänyt 200€/viikko. Ja ostohinta on ollut sama tai vähän enemmän. Metsästän edullisia merkkivaatteita kirppiksiltä, vaatteita on käytössä paljon, lapset kasvavat nopeasti ja myyn halvemmalla kuin keskimäärin.

Vierailija
14/22 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myyn lähinnä lastenvaatteita. Osan olen ostanut käytettynä, suurimman osan ulkomailta alesta -70%. Sitten on jotain kalliimpaakin. Eli olen varmaan maksanut tuplasti sen, mitä saan. Rahaa tulee myös esim. urheiluvälineistä, jotka nekin yleensä ostettu itsellekin käytettynä.

Vierailija
15/22 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käsittänyt, että esim Helsingin Kumpulassa Vekarakirppiksellä tavara liikkuu hyvin. Haluaisin tietää, koskeeko tämä muitakin kun näitä tämän hetken trendivaatteita? Varasin pöydän ja aloittelin hinnoittelu-urakkaa ja jäin pohtimaan, jäänkö sittenkin tappiolle.. Minulla olisi myynnissä hyväkuntoista käytettyä vauvanvaatetta Tutasta Popiin ja hinnat  siinä pyöreästi 1e /vaatekappale. Lisäksi olisi n. 5-6 vuotiaan tytön parempia vaatteita eli mekkoja ja neuleita ja sen sellaista.

Onko näille enää ostajia vai voiko myyntivoittoa saada ainoastaan niillä merkkivaatteilla tyyliin 10e /body? Ostaako kukaan hyväkuntoista Reiman vauvanhaalaria hintaan 4e vai etsitäänkö sitä 40e:n rodinia? 

Kokemuksia?

Molemmille on omat ostajakuntansa, kunhan reimat on tältä vuosituhannelta....

Lastenvaatteista kannattaa oikeasti päästä eroon mahd. nopeasti kun niitä ei enää käytä, jos haluaa edes osan rahoistaan takaisin. Muoti muuttuu niissäkin äkkiä ja harva huolii niitä mitkä ei enää ole muodissa, kun pöydät notkuu tuorettakin tavaraa!

Vierailija
16/22 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myynyt lastenvaatteita Helsingin Vekarakirppiksellä useita kertoja. Hyväkuntoiset, lähes uudenveroiset vaatteet menevät hyvin merkistä riippumatta. En ole tosin paljon hintaa pyytänyt. Enkä ole laskenut, paljonko niistä olen uutena maksanut. Voitolle menevää liiketoimintaa tämä ei tietenkään voi olla, kyllähän sen hölmökin ymmärtää?

Vierailija
17/22 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenvaatteilla, astioilla, leluilla, liikuntavälineillä.

Tosin myyn vain paristi vuodessa. Kolme lasta, joille ostan vaatteet päässääntöisesti uutena. Tavallisista käyttävaatteista ei pöytäkirppiksellä saa oikein mitään, ei meinaa saada edes myytyä. Vaikka olis merkkivaatettakin. Poislukien sellaiset kirkaskuosiset kamppeet, näitä tuli väkisin ostettua Me&I kutsuilta yms. ja tuli lahjaksi ja ne meni kuin kuumille kiville vaikka oli melkein puhki.

Mutta mulla on aina myynnissä:

- Seuraavan sesongin ulkovaatteita. Nämä on vähän kalliimpaa, muttei mitään superkallista. Pienenä lapsilla oli mm. Ticket to Heaven ja Polarn o Pyret ulkoiluvaatteita, nyt mm. Altitude 8848. Ihan Stadiuminkin hyväkuntoiset teinien ulkoiluvaatteet menevät.

- Gore-Tex -kengistä saa yllättävän paljon rahaa, jopa kympin per pari, edellyttäen että ovat hyvässä kunnossa. Toinen on aidot crocsit. Kun ne viitsii pestä ja laittaa, niin kymppikin on helposti tullut siisteistä crocseista. Nokian kumisaappaat menee.

- Harrastusvarusteita myyn: luistimia, monoja, laskettelukypäriä, pyöräilykypäriä. Sukset ja laudat myyn yleensä torissa, eli niitä en kirppispöytään vie.

- Lastenkirjoja myyn jonkin verran, ne menee aina heti. Samoin joitakin leluja on aina, yleensä siististi pakattuja ja laitettuja. Palapelejä, muita pelejä.

- Kun kirppispöydän otan, niin yleensä sinne aina löytyy myös jotain astioita poistoon ja ne yleensä menee.

Myyn aina niin, että kesää vasten en raijaa sinne luistimia ja toppavaatteita, vaan kevätkampetta. Syksyllä sitten talvisempaa.

Juttu on siinä, että myyn melko halvalla. Moni pitää ihan karmeita hintoja ja pöytä notkuu vielä kun se pitäis tyhjentää. Niistä pienistä puroista kertyy, kunhan ne myy.Myymättömistä ei saa penniäkään.

Just kävin etsimässä laskettelulaseja ennen lomaa kun tajusin yksien puuttuvan. kahdet löytyi: aivan kulahtaneet, naarmuiset ja pehmusteet suunnilleen hiirensyömän näköiset Carrerat. Hintapyyntö vaatimattomat 12,50 €. Jos ne olis olleet vaikka 1,50 snt. olisin voinut ne hätävaraksi ostaa. Itse olisin vastaavat myynyt juuri tuohon hintaan. Toiset oli parempikuntoiset hintaan 7 €, mikä sekin oli minusta kirppiksellä paljon, mutta sen nyt sitte maksoin. Noiden kahden välillä oli valtava laatuero kuitenkin. Tuskin kukaan noita 12,50 € laseja osti, eli kotiinsa tai roskiin sai ne viedä, halvemmalla olis voinut saada sen euron pari kotiin.

Yleensä saan 250-350 € viikosta.

Vierailija
18/22 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksia?

Molemmille on omat ostajakuntansa, kunhan reimat on tältä vuosituhannelta....

Lastenvaatteista kannattaa oikeasti päästä eroon mahd. nopeasti kun niitä ei enää käytä, jos haluaa edes osan rahoistaan takaisin. Muoti muuttuu niissäkin äkkiä ja harva huolii niitä mitkä ei enää ole muodissa, kun pöydät notkuu tuorettakin tavaraa!

Jep, juuri näin. Mutta ei tämä tarkoita että "muodissa" on vain ökykalliit guugguut ja kaverit, kunhan kuosit ja leikkaus on edes vähän tätä päivää niin ketjukamakin menee kyllä. Harva epätrendikäs äitikään ostaa paksua nallekuvioista collegea joka on yhtä leveä kuin lyhyt, terveisiä ysäriltä.

19/22 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lastenvaatteilla, astioilla, leluilla, liikuntavälineillä.

Tosin myyn vain paristi vuodessa. Kolme lasta, joille ostan vaatteet päässääntöisesti uutena. Tavallisista käyttävaatteista ei pöytäkirppiksellä saa oikein mitään, ei meinaa saada edes myytyä. Vaikka olis merkkivaatettakin. Poislukien sellaiset kirkaskuosiset kamppeet, näitä tuli väkisin ostettua Me&I kutsuilta yms. ja tuli lahjaksi ja ne meni kuin kuumille kiville vaikka oli melkein puhki.

Mutta mulla on aina myynnissä:

- Seuraavan sesongin ulkovaatteita. Nämä on vähän kalliimpaa, muttei mitään superkallista. Pienenä lapsilla oli mm. Ticket to Heaven ja Polarn o Pyret ulkoiluvaatteita, nyt mm. Altitude 8848. Ihan Stadiuminkin hyväkuntoiset teinien ulkoiluvaatteet menevät.

- Gore-Tex -kengistä saa yllättävän paljon rahaa, jopa kympin per pari, edellyttäen että ovat hyvässä kunnossa. Toinen on aidot crocsit. Kun ne viitsii pestä ja laittaa, niin kymppikin on helposti tullut siisteistä crocseista. Nokian kumisaappaat menee.

- Harrastusvarusteita myyn: luistimia, monoja, laskettelukypäriä, pyöräilykypäriä. Sukset ja laudat myyn yleensä torissa, eli niitä en kirppispöytään vie.

- Lastenkirjoja myyn jonkin verran, ne menee aina heti. Samoin joitakin leluja on aina, yleensä siististi pakattuja ja laitettuja. Palapelejä, muita pelejä.

- Kun kirppispöydän otan, niin yleensä sinne aina löytyy myös jotain astioita poistoon ja ne yleensä menee.

Myyn aina niin, että kesää vasten en raijaa sinne luistimia ja toppavaatteita, vaan kevätkampetta. Syksyllä sitten talvisempaa.

Juttu on siinä, että myyn melko halvalla. Moni pitää ihan karmeita hintoja ja pöytä notkuu vielä kun se pitäis tyhjentää. Niistä pienistä puroista kertyy, kunhan ne myy.Myymättömistä ei saa penniäkään.

Just kävin etsimässä laskettelulaseja ennen lomaa kun tajusin yksien puuttuvan. kahdet löytyi: aivan kulahtaneet, naarmuiset ja pehmusteet suunnilleen hiirensyömän näköiset Carrerat. Hintapyyntö vaatimattomat 12,50 €. Jos ne olis olleet vaikka 1,50 snt. olisin voinut ne hätävaraksi ostaa. Itse olisin vastaavat myynyt juuri tuohon hintaan. Toiset oli parempikuntoiset hintaan 7 €, mikä sekin oli minusta kirppiksellä paljon, mutta sen nyt sitte maksoin. Noiden kahden välillä oli valtava laatuero kuitenkin. Tuskin kukaan noita 12,50 € laseja osti, eli kotiinsa tai roskiin sai ne viedä, halvemmalla olis voinut saada sen euron pari kotiin.

Yleensä saan 250-350 € viikosta.

Samaan tyyliin mullakin tulee tuottoa se reilu 300 €/vko. Edulliset hinnat mutta myytävää paljon. Tuotteet kuluvaan tai tulevaan vuodenaikaan sopivia. Leluja meillä ei enää ole myynnissä, kun lapset ovat jo niin isoja mutta pelejä ja dvd-leffoja kyllä. Itse varaan pöydän tiheimmillään kerran vuodessa tai 1 1/2 vuoden välein. Tuossa ajassa on ehtinyt kertymään sitää myytävääkin kivasti.

Osa myyjistä tuntuu lisäävän hintoihin tunnearvo-lisän tai sitten kokeilevat kepillä jäätä, josko joku epätoivoinen haluaisi jonkun haluamansa tuotteen ostaa hinnalla millä hyvänsä. Luulen että korkeasti hinnoitetuilla pöydillä se lopullinen myyntituotto jää pienemmäksi mutta toki sitä myytävää pitää olla PALJON ja sen pitää olla hyväkuntoista, jos edullisilla hinnoilla yrittää kunnon tuoton saada.

Vierailija
20/22 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä olen maksanut varmaan kolme tai neljä kertaa enemmän. Mutta itselle kirppismyynti on tapa päästä eroon pienistä vaatteista ym ylimäärästä. Maksan pöytävuokran mielelläni hintana kaappien tyhjenemisestä.