Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastuin sitten pomooni :( Onko tähän ratkaisua?

Vierailija
02.03.2017 |

En saa öisin unta, kun mietin kuinka rakastunut olen häneen. :( Kannattaako tunnustaa? Hölmöyksissäni juttelin hänen kanssaan ja sanoin, että mahdollisesti olen lähtemässä pois työpaikasta ja siihen pomo suhtautui huolestuneena. On valmis tekemään mitä tahansa etten lähde. En halua lähteä, mutta en kestä tätä rakkautta.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saa öisin unta, kun mietin kuinka rakastunut olen häneen. :( Kannattaako tunnustaa? Hölmöyksissäni juttelin hänen kanssaan ja sanoin, että mahdollisesti olen lähtemässä pois työpaikasta ja siihen pomo suhtautui huolestuneena. On valmis tekemään mitä tahansa etten lähde. En halua lähteä, mutta en kestä tätä rakkautta.

Kerro pomolle tunteistasi. Pyydä vaikka leffaan tai syömään. Onko pomo sinkku? Jos on, niin kipinkapin nyt! Ei tiedä vaikka pomokin haikailisi sinun perääsi, jos kerran niin huolestuneena on sinut perääsi katsellut. Rohkeasti vain, haistele kuitenkin tilannetta ensin ennenkuin tunnustat yhtään mitään.

Vierailija
2/22 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihastunut, rakkaus on ihan eri asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnusta pois!jostain syystä pomo ei halua luopua sinusta!voi olla molemminpuolista tuo tunne,tsemppiä!

Vierailija
4/22 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten?

Vierailija
5/22 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomot eivät yleensä voi itse tehdä aloitetta jollet anna edes vihjettä..

Vierailija
6/22 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro pomolle tunteistasi. Pyydä vaikka leffaan tai syömään. Onko pomo sinkku? Jos on, niin kipinkapin nyt! Ei tiedä vaikka pomokin haikailisi sinun perääsi, jos kerran niin huolestuneena on sinut perääsi katsellut. Rohkeasti vain, haistele kuitenkin tilannetta ensin ennenkuin tunnustat yhtään mitään.

Varmana tietona kerron, että pomo on ollut pitkään jo sinkku

Vierailija
7/22 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ihastunut, rakkaus on ihan eri asia.

Olen rakastunut

Vierailija
8/22 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi tuttu(korkeassa asemassa oleva mies)hän aikaisemmin puhui alaisestaan, joka haluaisi lähteä pois ja kuinka hän ei haluaisi että tämä lähtisi..en muista vielä,että mikä oli alaisella(nainen) syynä tähän?selvästi vaikutti minusta,että hän oli kiinnostunut alaisestaan.Minusta sinun oikeasti kannattaisi yrittää häntä ja tämä juttu on ihan tosi.

Vierailija
9/22 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinikkoisilla tuon äskeisen ja tämä minun tuttuni on myös sinkku!

Vierailija
10/22 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitsi näitä tabletteja!tulee kirjoitusvirheitä..siis tämä pomo on myös sinkku ja on taloushallinnossa!nyt menet kyllä heti yrittämään häntä!

Vierailija
11/22 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setäni oli 25 vuotta samassa tilanteessa, hän oli se alainen. Ottivat yhdessä loparit ja nyt on kolme yhteistä lasta.

Vierailija
12/22 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäköhän päin tämä on, kun kuulostaa ihan mun tilanteelta? 😂

Vierailija
13/22 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko nainen rakastua (mies)alaiseensa?

Vierailija
14/22 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

845 kirjoitti:

Voi hitsi näitä tabletteja!tulee kirjoitusvirheitä..siis tämä pomo on myös sinkku ja on taloushallinnossa!nyt menet kyllä heti yrittämään häntä!

Siis tähän olin vastaamassa.. Tämä kuulostaa ihan samalta, kun tilanne jossa itse olen

Vierailija
15/22 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Womanizer*

Vierailija
16/22 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Womanizer*

Vierailija
17/22 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten AP muka voi olla rakastunut pomoonsa, jota tuskin edes ihmisenä tuntee, saati sitten parisuhteen toisena osapuolena. Olet ihastunut ja mahdollisesti vieläpä enemmän omiin mielikuviisi pomosta kuin siihen, millainen hän oikeasti on. Tuo menee ohi, kun vaihdat työpaikkaa ja vastaan tulee oikea seurustelukumppani.

Vierailija
18/22 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna palaa AP !jos AP on ihastunut niin mikä estää yrittämästä,jos mies on sinkku..jollei mitään tee niin ei mitään tapahdu..pian mies löytää naisen(tuskin tuommoinen on kauan ilman naista) ja sitten AP:n mahikset miehen suhteen on ohi.

Vierailija
19/22 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa jännämieheltä!jos OIKEASTI olisi tunteita AP:lle..niin jotain olisi jo tapahtunut.

Vierailija
20/22 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa jännämieheltä!jos OIKEASTI olisi tunteita AP:lle..niin jotain olisi jo tapahtunut.

Pomolla todella on tunteita minua kohtaan ja kävimme treffeillä. Yritämme salata suhteemme työpaikalla, mutta se ei ole helppoa. AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän