Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä myytte vanhat vaatteenne? Paljonko tienaatte niillä?

Vierailija
02.03.2017 |

Kirppispöydän vuokrat on kauheita.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän ne loppuun.

Vierailija
2/16 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

annan pois

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähisukulaisten kanssa vuokrataan aina yhdessä pöytä pk-seudun itsepalvelukirppiksiltä. Tienaan n. 50-150 € / kk myynneilläni.

Vierailija
4/16 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppiksellä myyn ja ei sillä tienaa juuri mitään. Loput annan ilmaiseksi lahjoituksena pois.

Vierailija
5/16 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistän sekajätteeseen. Kuka ihme haluais jonkun toisen vanhoja käyttää...

Vierailija
6/16 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppiksellä myyn.

Pöytävuokra on 40€/6vrk. Monesti otan vielä lisäpäiviä niin että on kaksi viikonloppua. Lisäksi ajoitan myynnit lapsilisäpäiviin ja muihin tilipäiviin eli kuun loppuun. Silloin saa parhaiten kaupaksi.

Huonoimmillaan olen saanut 150€ käteen pöytävuokra jälkeen ja parhaimmillaan nelisensataa.

Myyn kyllä lastenikin vaatteita.

Kukaan ei osta trikoovaatteita, varsinkaan käytettyjä. Eli ei toppeja, t-paitoja ja perusvaatetta ellei ole merkkivaatteita ja hyväkuntoisia.

Muodosta pois menneitä vaatteita ei osteta, eikä mitään villapaitoja. Eikä kukaan maksa tunnearvosta.

Halvat hinnat niin pöytä tyhjenee äkkiä ja eurot kertyy nopsaan.

Tähän nyt tuli muutakin kuin vastaus kysymykseen 😉

Vierailija
7/16 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookin kierrätysryhmissä. Olen saanut noin 10 euroa per vaate. Olen myynyt hyväkuntoisia naisten vaatteita, lähinnä Nansoa. En mene enää kirpputoreille myymään, pöytien vuokrat ovat törkeän kalliita.

Vierailija
8/16 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niillä tienaa, siis että sais enemmän kuin itse maksoi...paitsi jostain pilkkahintaan tehdyistä löydöistä (tyyliin lapsen juhlamekko 3€, myin pari vuotta myöhemmin kympillä).

Lapsen vaatteita myyn huutonetissä, kaikki on mennyt kun aikansa roikuttaa ilmoituksia. Hyväkuntoiset toppavermeet alesta -50%-70%, saattaa omansa saada pois jos onnistuu kesällä/alkusyksystä myymään, helmikuussa ne ei kelpaa edes ilmaiseksi.

Omani laitan miehelle talliin rätiksi tai käyttämättä jääneet pelastusarmeijalle.

Vierailija
9/16 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitän UFFin laatikkoon ja risat roskiin. Bensakulujen verran tulee takkiin, jos on isompi satsi poistettavana. Plus tietenkin hankintakulut, jos vaate jäänyt lähes käyttämättä. Olen kyllä vähentänyt turhaa shoppailua ja kertakäyttömuodin ostamista. Pyrin ostamaan vain sellaista, mikä tulee tarpeeseen ja jota käytän pitkään.

Vierailija
10/16 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteeni ovat halpoja ketjuvaatteita, joita käytän yleensä 1-7 vuotta. En todellakaan oleta, että joku olisi valmis maksamaan niistä jotain, ja toisaalta vuotuinen poistuma on sen verran pieni (ehkä 3 normikokoista muovikassillista), ettei sellaista määrää ole mitään järkeä viedä kirpputorille.

Siistit ja käyttökelpoiset vaattet laitan Uffin laatikkoon, risat tai nuhruiset vien H&M:n, Seppälän tai KappAhlin lumppukeräykseen. Satunnaisesti saatan tarjota jotain parille sukulaiselle, jos on jotain mikä mielestäni voisi sopia heille.

Jos joskus harvoin sattuu olemaan jotain vähän arvokkaampaa (esim. käyttämättömät Eccon korkkarit, jotka eivät vain sopineet jalkaani), yritän saada ne kaupaksi FB-kirppiksellä.

Vierailija
11/16 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppiksellä myyn. Vien aina ensin lastenvaatteet, jotka menevät kaupaksi nopeasti ja sitten, kun pöytä on tyhjentynyt, yritän myydä omiani. Laitan halvat hinnat, että edes jotain menee.

Vierailija
12/16 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutonet

Vierailija
13/16 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepalvelukirppiksillä. Olen kyllä aikonut siirtyä facebook-kirpparille. Pöydät maksavat ainakin Helsingissä niin paljon.

Yleensä olen myynyt 2 vk, jolloin vuokra on ollut noin 100 euroa. Olen myynyt yleensä 400 - 700 euroa josta siis pitää vähentää vuokra ja provikka.

Vierailija
14/16 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähänkäytetty.fi

Tuolla olen myynyt ja tappiota tulee korkeintaan postikulujen verran.Eli paketin lähetys myyntiin 6,90 ja jos haluaa myymättömät takaisin niin palautuspostit taas 6,90.

Vierailija
15/16 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähänkäytetty.fi

Tuolla olen myynyt ja tappiota tulee korkeintaan postikulujen verran.Eli paketin lähetys myyntiin 6,90 ja jos haluaa myymättömät takaisin niin palautuspostit taas 6,90.

Mäkin olen myynyt tuolla. Voittoa tuli jotain 20euroa. En viitsinyt enää lunastaa takaisin omiani, vaikka hyvääkin vaatetta jäi myymättä. Harmitti antaa ne ilmaiseksi. Ja 20 euroa on aika mitätön summa siihen vaivaan nähden.

Vierailija
16/16 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi