Miten voi aikuista ihmistä kiinnostaa joku suomalaisten urheilumenestys?
Ymmärrän, että ihmiset nauttivat siitä, kun liikkuvat ja urheilevat. Mutta mitä järkeä on katsoa toisten urheilua ja vielä tehdä siitä niin iso numero?
Miten se meidän elämään mitenkään vaikuttaa, voittaako suomalaiset jossain hiihdossa kultaa?
En tajua.
Kommentit (10)
Mihin aikaan alkaa se naisten viesti tänään?
En minäkään. Päiväkoti-ikäisten hommia tuollainen merkityksetön ponnistelu sen selvittämiseksi kuka tekee jotakin turhaa hommaa sekunnin nopeammin kuin joku toinen.
Sama kuin katselisi toisten kakkaamista tai syömistä.
Vierailija kirjoitti:
Sama kuin katselisi toisten kakkaamista tai syömistä.
Eikö koko vanhemmuus perustu tähän?
No onhan se nyt viihdettä, jota huvikseen katselee. Kuka mistäkin tykkää riippuu toki lajista. Itse en jaksa katsella Lahden kisoja, mutta kun tulee EM- tai MM-jalkapalloa, niin se on jo jotain se.
Tavallaan olen samaa mieltä. Kaipa se jollain tavalla nostattaa kansallista yhteenkuuluvuuden tunnetta. Onhan se nyt ihan mukavaa, pakko myöntää, kun kotikisoissa kirkkaimman mitalin nappaa suomalainen. Tuskin seuraisin, jos kisat olisivat muualla kuin Suomessa.
Onnea kuitenkin Iivolle ja kaikille muille Suomen mitalisteille!
Mielestäni esim. urheilua fanittavalla poliitikolla ei voi olla puhtaita jauhoja pussissa. Siis ihannoidaan jotain roinaavaa ja douppaava paskasakkia, kuinkakohan rehellisiä silloin ollaan omassa työssään?
Se on mielenkiintoista. On hienoa nähdä, kuinka oma suosikki pärjää, esimerkiksi hiihdon MM-joukkueessa on nyt useampi hiihtäjä, joita olen seurannut Hopeasompa-kisoista lähtien ja tuntuu mahtavalta kun he ovat nyt maailman huipulla. Urheiluun myös liittyy sellaistatervehenkistä nationalismia, kun pidetään omien puolta ja iloitaan omien hyvistä saavutuksista.
Suoraan kysymykseen suora vastaus: Helposti voi kiinnostaa :D
Juuri nyt katselen naisten viestiä ja sen jälkeen lähden jäähallille katsomaan jääkiekkopeliä. Loistava penkkiurheilupäivä.
koskeeko sama näyttelyä, musiikkia ja kirjallisuutta?