Onko muita jotka ei pysty tekemään esim kassatyötä?
Itselläni moni työ on poissuljettu.
Kassatyö koska en osaa laskea ja paniikki on valmis. Kaikki työt mihin liittyy laskemista ei onnistu. Joten kaikki myyjän paikat on poissuljettu.
Kommentit (9)
Se kassaohjelma kyllä laskee puolestasi... Eli ymmärsinkö oikein, jos kassa näyttää vaikkapa 4,90e palautusrahaksi niin et osaa antaa asiakkaalle sitä rahamäärää?
Vierailija kirjoitti:
Se kassaohjelma kyllä laskee puolestasi... Eli ymmärsinkö oikein, jos kassa näyttää vaikkapa 4,90e palautusrahaksi niin et osaa antaa asiakkaalle sitä rahamäärää?
No tilanteita tulee rahan kanssa jos ei ole kunnon konetta tai kassa ei toimi tms.
Paniikkihäiriöstä kärsin. Odotan että käteinen lopetetaan!
Olisin varmaan maailman hitain kassa :) Eikös nuo kassakoneet ole suunniteltu oikeakätisiä varten? Itse olen sen verran vasuri, että olisi varmaan aika kömpelöä jos oikealla joutuisin jotain tuollaista tekemään. Nikkeliallergia on todettu joskus, eli pitäisi vielä olla hanskat kädessä, jos kolikoita joudun paljon käsittelemään. Mutta jos työnantajalle tällaisena kelpaisin niin mikä siinä.
Vierailija kirjoitti:
Olisin varmaan maailman hitain kassa :) Eikös nuo kassakoneet ole suunniteltu oikeakätisiä varten? Itse olen sen verran vasuri, että olisi varmaan aika kömpelöä jos oikealla joutuisin jotain tuollaista tekemään. Nikkeliallergia on todettu joskus, eli pitäisi vielä olla hanskat kädessä, jos kolikoita joudun paljon käsittelemään. Mutta jos työnantajalle tällaisena kelpaisin niin mikä siinä.
Kassakoneita voi ihan hyvin käyttää vasurilla, ainakin kaikkia, mitä minä olen käyttänyt. Minullakin on nikkeliallergia ja esimerkiksi farkkujen nepparit ovat hankalia ja ihoa koskettava kohta on peitettävä, mutta kolikoiden käsittelystä allergia ei ole moksiskaan. Hanskojenkaan käyttö ei kyllä vaikuttaisi työskentelyyn mitenkään, etenkään ohuiden "kirurginhanskojen", pitokin olisi vain parempi, kun seteleitä laskee.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kassoja pystyy ihan yhtä hyvin käyttämään molemmilla käsillä, eikä siinä tarvitse paljon sormia muutenkaan käyttämään, ellei pidä joka tuotteen kohdalla merkitä alennus tai jotain. Ja itse kassalla käytän aina hanskoja, ja ei vaikeuta työntekoa yhtään.
Ymmärrän hyvin :( Minulla on sama ongelma siivouksen kanssa. Jotenkin en vaan osaa kuljettaa sitä rättiä pöydällä niin, että koko pöytä puhdistuisi. Aina johonkin jää jokin tahra. Imuria en voi käyttää, koska pelkään sitä kovaa ääntä joka siitä lähtee.
En voisi työskennellä kassalla koska mulla on sosiaalisten tilanteiden pelko ja vieraiden ihmisten kanssa asioiminen on mulle totalinen no-no. Onneksi olen sellaisessa toimistotyössä missä ei tarvitse jutella ihmisten kanssa :)
Miten pääsit peruskoulusta läpi? Jos kassa ei toimi, niin onhan sulla laskin kännykässä? Olen ollut yhden kesän pankin kassana, enkä muista, että olisi pitänyt mitään laskea. Tietysti jos asiakas halusi nostaa 400 markkaa, niin piti osata laskea neljä satasen seteliä.
Itse tylsistyisin kuoliaaksi kassalla kun ei ole tietokonetta edessä mistä selata vauva-palstaa.