Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alapääongelmia...Noloa mutta auttakaa!!

Vierailija
19.03.2006 |

Pari viikkoa sitten mulla tuli ekat menkat imetyksen jälkeen. Loppuivat sitten normaalisti kuuden päivän päästä mutta nyt koko ajan tulee rusehtavaa vuotoa. Ei paljon mutta niin että on pakko käyttää pikkuhousunsuojia. Mistä johtuu ja mitä on?

Ongelma nro 2: pissatessa kirvelee aivan hirveesti ulkosynnyttimien alueelle ja muutenkin koko ajan kirvelee häpyhuulien alueella. Kuitenkin pissa tulee normaalisti eikä ole mitenkään virtsatietulehduksen oireet (sekin ihanuus on ihan tuttu...). Voisko olla hiivaa?

Auttakaa, tosi ärsyttävät vaivat ja pelkään jo että mikä tauti mulla on...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuulostaa joltain muulta alapään tulehdukselta.

Hakeutuisin sinuna heti gynelle- jos ei hoideta pian niin seuraukset voi olla vakavia. Nimimerkki eräs jonka munasarjatulehdus (oireeton) äityi kohtutulehdukseksi niin että meinasi mennä henki!

Vierailija
2/6 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin viikon jatkuva pikkuhousunsuojan käyttö on voinut aiheuttaa.

JOs on eka tulehdus, mee huomenna terkkariin otattamaan näyte (varmistetaan että varmasti hiivaa), mutta sit voit ostaa lääkityksen apteekista ja laittaa ennen kuin vastaus tulee.

Terv. th

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin mulla on ennen vaan hiivaan liittynyt kova kutina eikä kirvely ja nyt huomasin että jokin on hullusti kun kirveli pissatessa ja luulinki alussa että mulle on pissatulehdus tulossa mutta ei siis kumminkaan. Ja siis sama pyyhkiessä sattuu ja kirvelee kovasti.

Klamydia tms olisi JÄRKYTYS koska meillä kolme lasta enkä itse ole käynyt vieraissa ja hemmetii toivottavasti ei mieskään!!!

Voisko tuo vuoto vaan olla menkkojen jämiä ja hormonitoiminnan palautumista?? No, kyllä mä silti huomenna soitan lääkäriin.

Vierailija
4/6 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet ollut kauan käyttämättä siteitä kun imetit. ja nyt menkat + tuo vuoto niin alapään limakalvot ja iho ärtyneet siteen käytöstä. ei siinä sen kummempaa. jos vielä hiiva niin lisä ärsytystä

Vierailija
5/6 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun synnytyksen ja imetyksen jälkeen alkoivat,ovat siitä asti olleet tuollaiset: ensin normaalit kuukautiset,sitten monta päivää (joskus viisikin päivää) ruskeaa vuotoa.

Vierailija
6/6 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti on sitten tuosta kyse. Mä soitan nyt kuitenkin huomenna lääkärille kun on muutakin asiaa.